Bulvární deník Daily Mail tvrdě narazil. Prý kradl videa z webu a způsobil škodu čtvrt miliardy korun

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 10

Názory k článku

12. 07. 2017 10:07

Prosím vás a kdo tohle umí u nás v ČR? Že bych tam nakouřil živě a mobilmanii, protože tohle přesně děláte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2017 21:39

No, kdo umí s *doplňkem*, může se reklamám vyhnout. I na Daily Mailu i na idnesu to jde. Bohužel správci reklamy si neuvědomují, že čím vyhrocenější jejich web bude, tím více lidí si tam zapne *doplněk*. A to samé platí i pro "kapitoly".
Osobně nemám problém zaplatit, pokud je služba kvalitní (což také dělám u znamé zahraniční streamovací služby), ale abych platil za propagandu? Tůdle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 07. 2017 18:39

To je, ale překvapení. Novináři nesmějí úplně všechno?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2017 16:09

Doufam, ze zive je dalsi na rade. To ze kradou videa z netu ani nema cenu zminovat, co me ale stve jeste vic, ze u techto kradenych videi chybi zdroj, takze je to o to tezsi dohledat na internetu. A to je vazne vrchol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2017 15:09

5 s nepřeskočitelné reklamy je hodně na hraně. Někteří tam jsou schopni nacpat i 7 s nebo dokonce 2 videa za sebou. Zcela nepřerušitelná a nepřeskočitelná reklama na Hankook tires na Streamu.cz - to je pošušňáníčko samo o sobě. Integrovaný blokátor v Opeře to bohužel nepobere, doplněk, jehož jméno se tady nesmí vyslovit, taky často ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 07. 2017 14:07

tady az to praskne, cela redakce bude v teplaccich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 07. 2017 14:06

Když někdo nacpe před a ideálně i po cizím i embedovaném videu svojí reklamu považuju to za vrchol drzosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor