Budoucnost tísňového volání? V Kanadě přijali oznámení přes Facebook

Názory k článku

redmond  |  26. 05. 2014 11:17  |  Microsoft Windows 8.1 Firefox 29.0

na koni sa asi zle browsuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vindis  |  26. 05. 2014 11:45  |  Microsoft Windows 7 Chrome 35.0.1916.114

Lidi začínají z těch sociální sítí, hlavně z Facebooku, šílet. Co není nebo nejde přes Facebook jakoby nebylo. Objednávka jídla přes Facebook, soutěže přes Facebook, posílání peněz přes Facebook, technická podpora přes Facebook. Ještě aby z toho pak byla i tísňová linka přes Facebook. Co bude pak? Výměna důvěrných dat přes Facebook (lékařské výsledky, komunikace s úřady - vydávání lejster, obsílky, ...)?Jasně je to trend, ale všeho s mírou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Marv-CZ  |  26. 05. 2014 12:08  |  Linux Firefox 29.0

V rámci rovnoprávnosti musí oběť sdílet informace se zločincem, a to hned od začátku. Proto bude mít povinnost o pomoc volat přes FB. Zločinec bude zase mít povinnost během svém trestném činu psát o průběhu twítty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  26. 05. 2014 12:19  |  Microsoft Windows 7 Chrome 31.0.1650.63

az vypadne facebook bude to hooodne drasticke...ale treba si spousta lidi i uvedomi ze se da i bez toho normalne zit a fungovat, nicmene u poblblych emericanu uz neverim ani tomu... za chvili bych se nedivil povinnemu vytvoreni Fejsbuk uctu pri prvnim pusteni telefonu stejne jako u Androidu je (zatim stale nepovinne) vytvoreni google uctu. Samozrejme pobezi sluzba na pozadi a obcas vyskoci nejaka ta reklama apod. hov-na...to bude rados

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
George2005  |  26. 05. 2014 12:22  |  Microsoft Windows 7 Firefox 21.0

Lidi jsou prostě ovce, kteří bez ksichtovníku nevykonají snad ani svou biologickou potřebu - co jiného na to říct

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
TrueStory  |  26. 05. 2014 12:34  |  Microsoft Windows 7 Chrome 31.0.1650.63

Jo, já taky komunikuji s mými zákazníky tak, že si píšu zprávy, posílám si vzkazy přes Facebook, Twitter atd. Ale všechny vzkazy mají jenom jeden formát:
"Prosím, pošlete mi Vaše telefonní číslo a zavolám Vám."Protože opravdu nevidím důvod proč s člověkem, který není hluchý, němý nebo hluchoněmý komunikovat přes nějaké textové zprávičky jako dvě patnáctky v pubertě...Tak normálně zvednu telefon a zavolám! A to, co po telefonu řeším 3 minuty bych vypisováním zpráviček řešil hodinu!Ano, dřív jsem taky hojně používal IM (hlavně ICQ a Jabber) a snažil se všechno řešit různými zprávami, domluvami přes e-mail a podobně. Ale to hlavně proto, že hovor stál cca 6-12 Kč/min a byl jsem student bez kapesného a co jsem si nevydělal na brigádách, to jsem neměl.Ale dnes, kdy není problém si pořídit neomezený paušál, tak nevidím důvod proč něco řešit přes FB a podobně.Dokonce znám spoustu firem ze zahraničí, kde ani e-shop nemají a mají jenom on-line katalog a na každé stránce vpravo na hoře telefonní číslo. Žádné programy, žádné aplikace v PHP, jenom čisté HTML - takže stránka je pekelně rychlá, jednoduchá, zákazník nemusí zadávat vůbec nic, jenom si zadarmo zavolá a objedná, co potřebuje. Operátor ověří, že je adresa v pořádku, že jsou třeba věci kompatibilní, ještě něco dalšího doporučí a pošle objednávku ručně mailem s potvrzením.Viděl jsem v USA takhle fungovat firmu, která měla cca 150 zaměstnanců celkem, call centrum, kde dělalo 40 lidí a majiteli to házelo měsíční čistý zisk cca 1,5 milionu USD jenom pro něj. Kolik nechával na firmě, to netuším.Každopádně jsem čuměl jako prase, že to bylo opravdu jen čisté, statické HTML (s nějakým vyhledávačem produktů v javascriptu), telefon, mail a konec - žádné mamutí serverové řešení a generovalo to větší prachy než třeba naše Alza.cz. S tím rozdílem, že Alza na to musí cpát prachy do reklamy v celostátní televizi, ale on měl reklamu jenom v pár malých rádiích, na webu a pár billboardech.Měl jenom 4 pobočky a žádné platební "automaty", ale normálně mladá holka za zabezpečenou kasou, zákazník tam vysolil peníze hotově nebo kartou a pohoda.Jasně, taky používal automatizaci třeba na účetnictví nebo nějaké vnitřní procesy, ale COKOLIV vnějšího se zákazníkem VŽDY ŘEŠIL ČLOVĚK a nikdy žádný automat. Fungovalo to výborně...Takže někdy je skutečně méně více a opravdu stačí jenom obyčejný telefon a konec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
hnusak  |  26. 05. 2014 12:37  |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 31.0.1650.57
akira.uzai  |  26. 05. 2014 13:00  |  Microsoft Windows 7 Firefox 30.0

Já bych se bál, že se ta zpráva zanikne mezi spoustou dalších. Proto bych raději použil klasický e-mail jako když kontaktujete požárníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
defacto  |  26. 05. 2014 13:09  |  Microsoft Windows 7 Firefox 29.0

zdraví rozum je mrtev hlas na druhý straně vás přece ujistí, že už někdo jede a vy nepropadnete takový panice, ne snad? no a nejhorší asi, že ten kretén co se dostane do problému vyťuká zprávu na mobilním telefonu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ussi  |  26. 05. 2014 13:19  |  Microsoft Windows 7 Chrome 31.0.1650.63

Kliknul bych na "to se mi líbí" a odhlásil bych se zas na další rok z účtu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 05. 2014 14:49 | Linux AppleMAC-Safari 5.0

Nechapem co uz davno neexistuje nejaka oficialna aplikacia.Pri volani na policiu, zachranku len odoslem svoju polohu a budu ma tam vidiet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mysel_1  |  26. 05. 2014 16:21  |  Microsoft Windows 7 Firefox 29.0

Jako kdyz v IT Crowdu volali hasice. Par let uteklo a nekdo tu hovadinu uvedl do praxe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky