BSA se v nové kampani obrací na zaměstnance firem

Business Software Alliance (BSA), organizace známá jako aktivní bojovník proti nelegálnímu šíření komerčního softwaru, se ve své nejnovější kampani obrací především na zaměstnance firem.

Podle zveřejněných informací, bylo více než 60 procent dotazů zpracovaných informačním centrem BSA zasláno právě zaměstnanci firem. Podle Jana Hlaváče, tiskového mluvčího BSA, zajímá zaměstnance především míra odpovědnosti za užívání nelegálního softwaru a možné alternativy zbavení se odpovědnosti za používání takto nainstalovaného softwaru.

Novým trendem jsou oznámení podaná firmami na konkurenci, která nelegální software využívá ke svému podnikání. Typicky se jedná o grafická studia nebo kanceláře architektů, kteří musí do softwarové výbavy průběžně investovat vysoké částky, což se odráží i v ceně jejich práce.

Softarové pirátství je nejvíce rozšířené v menších a středně velkých firmách působících v kreativních odvětvích, v sektoru informačních technologií a servisních společnostech, které používají specializované softwarové produkty.

Vedle zaměstnanců je nová internetová kampaň zaměřena také na správce výpočetní techniky a management firem. Podle údajů BSA je v České republice 40% míra softwarového pirátství. Ve srovnání s minulými lety tak došlo ke zvýšení podílu legálně nainstalovaného softwaru.

Zdroj: tisková zpráva

Diskuze (38) Další článek: Panasonic stahuje notebookové baterie

Témata článku: Software, BSA, Pirátství, Kampa, Internetová kampaň, Nová kampaň, Zaměstnanci, Česká tisková kancelář, Vysoká částka, Nejnovější trend, Tisková mluvčí


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu