Blokujete reklamy? Pak se rozlučte s mailem, říká Yahoo.

Blokujete reklamy? Pak se rozlučte s mailem, říká Yahoo.

Yahoo je sedmým nejčastějším poskytovatelem e-mailových schránek a nyní zkouší novou funkci, která má odradit uživatele od používání doplňků pro blokování reklamy. V průběhu víkendu mohli někteří uživatelé ve Spojených státech zaznamenat při přístupu do své schránky hlášku s prosbou o vypnutí Adblocku. Pokud tak neučinili, ke svým mailům se nedostali.

Klepněte pro větší obrázek
Bez deaktivace doplňku blokující reklamu máte smůlu. Mail nepřečtete ani nenapíšete (zdroj: Adblock forum)

Pro web Engadget se vyjádřil zástupce společnosti s vysvětlením tohoto postupu. V průběhu víkendu probíhalo A/B testování nové funkce, kterou Yahoo rozšířilo mezi menší skupinku uživatelů. Na té společnost otestovala, jak se uživatelé budou chovat – zda doplněk opravdu deaktivují, zda najdou nějakou okliku nebo jestli stránku opustí.

Na tento postup si uživatelé začali stěžovat především na fóru Abblocku Plus a také sociálních sítích. Velká část z nich po zablokování přístupu do e-mailové schránky zvažuje odchod ke konkurenčním produktům.

Diskuze (125) Další článek: Takhle se opravují notebooky: reportáž ze servisu Aceru

Témata článku: Internet, AdBlock, Bulvár a vtípky, Yahoo, Reklama, Yahoo Mail, Inbox, Guess, Konkurenční produkt, Nejčastější poskytovatel, Good, November, AdBlock Plus, Blokování reklamy, Deaktivace, REK, Hate


Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF