Blokujete reklamy? Pak se rozlučte s mailem, říká Yahoo.

Blokujete reklamy? Pak se rozlučte s mailem, říká Yahoo.

Yahoo je sedmým nejčastějším poskytovatelem e-mailových schránek a nyní zkouší novou funkci, která má odradit uživatele od používání doplňků pro blokování reklamy. V průběhu víkendu mohli někteří uživatelé ve Spojených státech zaznamenat při přístupu do své schránky hlášku s prosbou o vypnutí Adblocku. Pokud tak neučinili, ke svým mailům se nedostali.

Klepněte pro větší obrázek
Bez deaktivace doplňku blokující reklamu máte smůlu. Mail nepřečtete ani nenapíšete (zdroj: Adblock forum)

Pro web Engadget se vyjádřil zástupce společnosti s vysvětlením tohoto postupu. V průběhu víkendu probíhalo A/B testování nové funkce, kterou Yahoo rozšířilo mezi menší skupinku uživatelů. Na té společnost otestovala, jak se uživatelé budou chovat – zda doplněk opravdu deaktivují, zda najdou nějakou okliku nebo jestli stránku opustí.

Na tento postup si uživatelé začali stěžovat především na fóru Abblocku Plus a také sociálních sítích. Velká část z nich po zablokování přístupu do e-mailové schránky zvažuje odchod ke konkurenčním produktům.

Diskuze (125) Další článek: Takhle se opravují notebooky: reportáž ze servisu Aceru

Témata článku: Internet, Yahoo, Bulvár a vtípky, AdBlock, Reklama, Blokování reklamy, Nejčastější poskytovatel, Hate, Inbox, Good, Yahoo Mail, Deaktivace, November, Konkurenční produkt, AdBlock Plus, Guess

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů