Blokujete reklamy? Pak se rozlučte s mailem, říká Yahoo.

Blokujete reklamy? Pak se rozlučte s mailem, říká Yahoo.

Yahoo je sedmým nejčastějším poskytovatelem e-mailových schránek a nyní zkouší novou funkci, která má odradit uživatele od používání doplňků pro blokování reklamy. V průběhu víkendu mohli někteří uživatelé ve Spojených státech zaznamenat při přístupu do své schránky hlášku s prosbou o vypnutí Adblocku. Pokud tak neučinili, ke svým mailům se nedostali.

Klepněte pro větší obrázek
Bez deaktivace doplňku blokující reklamu máte smůlu. Mail nepřečtete ani nenapíšete (zdroj: Adblock forum)

Pro web Engadget se vyjádřil zástupce společnosti s vysvětlením tohoto postupu. V průběhu víkendu probíhalo A/B testování nové funkce, kterou Yahoo rozšířilo mezi menší skupinku uživatelů. Na té společnost otestovala, jak se uživatelé budou chovat – zda doplněk opravdu deaktivují, zda najdou nějakou okliku nebo jestli stránku opustí.

Na tento postup si uživatelé začali stěžovat především na fóru Abblocku Plus a také sociálních sítích. Velká část z nich po zablokování přístupu do e-mailové schránky zvažuje odchod ke konkurenčním produktům.

Diskuze (125) Další článek: Takhle se opravují notebooky: reportáž ze servisu Aceru

Témata článku: Internet, Yahoo, Bulvár a vtípky, AdBlock, Reklama, Deaktivace, Yahoo Mail, Nejčastější poskytovatel, Inbox, Blokování reklamy, Guess, Hate, AdBlock Plus, November, Good

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší