Bill Gates bude 2. února opět v Praze

Diskuze čtenářů k článku

zelinar  |  09. 12. 2004 08:41

Sqela nabidka ktere se neda odolat. Jedine u nas najdete male ceny :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lumeeq  |  09. 12. 2004 07:17

Vim ze zive/cpress je brnenskou firmou, ale i tak byste mohli psat Prahu s velkym P.
"přijede Bill Gates do prahy 2. února 2005"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skolis  |  08. 12. 2004 09:10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
;)  |  08. 12. 2004 21:13

wokenice za pár doláčlů :)

LÉGÁLNĚ

http://software.gfbgdeja.info/?0L2Byh0yw5DVi0w-Software

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen  |  08. 12. 2004 21:56

nic legalnejsie som vzivote nevidel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  09. 12. 2004 10:36

děkuji za info. Zůstanu raději u svého Debianu. Tam je toho většina - a zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen  |  09. 12. 2004 15:55

v debiane je photoshop, premiere, illustrator, atd. zadarmo??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1c4a1, m1c4a1  |  08. 12. 2004 01:49

Psal jsem si v Matlabu jeden prográmek a chtěl jsem ho pojmenovat aux.m. A ono to nejde! Ty dementní Wokna eXPeriment se začnou vymlouvat, že je to jméno nějakýho systémovýho souboru! No a co?? Já ho přepisovat nebudu! Prostě chci tu věc takhle a basta!

Vypadá to, že inženýři M$ budou muset do kódu přidat další okliku:
if (filename == "aux.m" and actual_directory != "C:\WINDOWS\System32") then create_file("aux.m"); goto skok_za_vyjimky
endif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EViL  |  08. 12. 2004 02:45

spis by napsali todle
directory != "C:\WINDOWS\System32")
{
create_file("aux.m");
}
else
throw .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XB1  |  08. 12. 2004 19:06

obcas si neskodi precist SDK, ... treba kapitolu 'Naming a File'.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  09. 12. 2004 15:07

Coz urcite cini kazdy BFU . Kde BFU zjisti ze se ma podivat do SDK, zeby windows meli i nekvalitni dokumentaci? Google jim nedoporucujte, oni chudaci z toho maji strach .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XB1  |  10. 12. 2004 10:42

m1c4a1 je BFU ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  10. 12. 2004 10:48

Bylo mysleno obecne. Nebyla to odpoved primo na jeho prispevek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XB1  |  10. 12. 2004 10:46

m1c4a1 je BFU ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  08. 12. 2004 19:08

Linux podporuje víc souborů téhož jména v jednom diru ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  08. 12. 2004 20:41

A jak Linux souvisí s tím, na co si stěžuje kolega?
Ale když už jsme u toho, více souborů "téhož jména v jednom diru" umí VMS -- v podobě tzv. verzí souboru.
Na druhou stranu Linux/Unix umí jinou věc -- více jmen pro jeden soubor (tzv. hardlinky). Oddělení jmen souborů od jejich obsahů má nesporné výhody, např. možnost atomického upgrade souboru (bez nutnosti zamykání čehokoliv) a odolnost vůči dalším synchronizačním problémům (které jinak na MS Windows ústí v chybu "sharing violation" a nemožnost pokračovat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  09. 12. 2004 01:45

Hardlinky samozřejmě podporují i Windows - stačí zagooglovat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  09. 12. 2004 12:08

Hardlinky na NTFS jsou něco jiného než na Unixu. Na Unixu jsou to jména pro tentýž soubor (resp. i-node), zatímco na NTFS jsou to záznamy vedoucí na soubor, který jméno má. To, co jsem vyzdvihoval, je oddělení jmen od ostatních metadat a dat souboru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 12. 2004 18:15

gates > /dev/null
... nic vic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  07. 12. 2004 18:26

cat /dev/urandom > MSApplicationQuality.dat
... po chvíli to třeba killněte :D

Pokud je X. bajt v souboru větší než hmmmm...192, program bude kvalitní, jinak ne. X je také náhodné číslo. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen  |  07. 12. 2004 20:11

FATAL ERROR: unsupported Linux distribution

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  07. 12. 2004 18:15

Mně spíš přijde nefér, že ze svých daní musím platit čas státníků, po který u nich bude lobovat moje konkurence.
Mentální průjem, co nepochybně kolem toho vznikne ("duchovní otci Internetu a digitalizace dat" apod.), vem čert, to je prostě obraz české informační zaostalosti v kombinaci s řiťolezectvím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ollyn  |  07. 12. 2004 17:23

dosahnout takoveho uspechu jako Gates - to uz je horsi. Rozumny clovek by se spise snazil poucit z jeho uspechu a treba z nej neco ziskat. Nadavanim si k nicemu nepomuzes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Abraxis  |  07. 12. 2004 17:54

Taky docela pomuze mit tetu v predsednictvu banky, ktera ti pujci 10 milionu dolaru (v 80. letech!) a mit ty spravne zname v IBM, kteri ti priklepnou zakazku jaxina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  07. 12. 2004 19:59

Tak tak...Tak nejak to bylo a casto se na to zapomina...Zadny selfmademan...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  07. 12. 2004 16:55

Divím se jak vás může tohle tak rozhodit. Proč by nemohl přiletět B. Gates? Nebo proč by nemohl dát do škol grátis kvalitní OS a kvalitní programy se kterýma se jednou absolventi budou dnes a denně setkávat v zaměstnání? Ne všecky firmy jsou cáklý aby krachovaly kvůli linuxu, to si uvědomte. Já bych klidně šel toho nepochybně velmi schopného člověka, občana Spojených Států Amerických a to prosím zdůrazňuji, přivítat na letiště s náručí plnou co nejdražších květin. Zaslouží si náš dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  07. 12. 2004 17:08

Tak se ozval další Bobáňovec, nebo jak se jmenujou...

Já bych ho šel taky přivítat, ale dostal by tak maximálně po držce dortem (http://www.alt-f4.cz/video/billslehacka.mpg)!
http://www.againsttcpa.com/ (doporučuji přečíst)
http://www.alt-f4.cz/video/gates.mov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  07. 12. 2004 17:14

I ty nevděčníku jeden nevděčnej. Copak ti Bil provedl? Povídej, přeháněj přece už?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  07. 12. 2004 17:23

Windows drží velmi dobře pohoromadě. Vysvětlí mi někdo, proč mi vyhodí diskmgmt.msc při spuštění chybu "Inicializace modulu snap-in se nezdařila"? Nepomohl ani Service Pack 2. A proč problémy přibývají s dobou od reinstallu systému? Mě Linux jede no-problem a je ve stále stejném, konzistentním stavu. Vivat RPM!

Pro uživatele Internet Exploreru vřele doporučuji otestovat:
http://sylvana.net/test/AP3.jpg
http://sylvana.net/test/AP4.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  07. 12. 2004 17:30

Pekny obrazky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  07. 12. 2004 17:34

Pekny obrazky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  07. 12. 2004 17:36

Neviem co si tym myslel (ja mam uz mesiac len FireFox a od dnes len Thunderbird) ale asi neopravenu stack overflov v JPEG

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  07. 12. 2004 17:38

Pod FF je to samozřejmně OK. Jenom ukazuji na to, jak rychle a aktivně opravuje Microsoft chyby ve svých produktech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ooaniki  |  07. 12. 2004 19:51

co je to za obrazky? jedu na linuxu, v konqueroru, v mozille, firefoxu ani v linxu mi to nic nedela

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  07. 12. 2004 22:19

Me to dela toto www.iglu.cz/mittar/zive1.png

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prochy, Prochy  |  07. 12. 2004 23:21

Jo, me taky... myslel, ze jsem chytnul nejakou breberku, ale kdyz vidim, ze to natahuje pri nacitani zive.cz LOL...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  08. 12. 2004 00:32

No on to sem nejak vnoril lama :) takze zive bude nevinne Ale zkusil jsem si to cvicne v IE a sel do kytek (chyba aplikace :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  07. 12. 2004 23:31

Pekny, ja jsem si musel na chvili vypnout AVP, abych se podival. Ale docela pekna holka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  07. 12. 2004 17:16

Ať žije Linux. K tomuto problému mi často dochází na Windows XP Professional při používání programu Azureus. Když běží Azureus pod Linuxem, vše je bez problémů...

Typ události:Upozornění
Zdroj události:Tcpip
Kategorie události:Není k dispozici
ID události:4226
Datum:27.11.2004
Čas:22:41:32
Uži vatel:Není k dispozici
Počítač:LUBOS
Popis:
Došlo k překročení limitu možného počtu souběžných připojení protokolem TCP.

Další informace získáte v Centru pro nápovědu a pomoc na http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Data:
0000: 00 00 00 00 01 00 54 00 ......T.
0008: 00 00 00 00 82 10 00 80 ....‚..€
0010: 01 00 00 00 00 00 00 00 ........
0018: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0020: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  07. 12. 2004 17:24

Koukám že to píše že uživatel není k dispozici. Jedeš tedy bez uživatelskýho účtu? Ten program ale neznám, takže neporadím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  07. 12. 2004 17:30

Tady selhává systém, takže proto tam asi není žádný uživatel. A počet souběžných připojení byl podle netstatu asi jen 100.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sob  |  07. 12. 2004 17:49

Odpoved na svuj problem mas tady:

http://www.lvllord.de/?lang=en&url=4226patch/faq

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  07. 12. 2004 19:53

Vy si, clovece, musite delat srandu. Neverim, ze byste na tom byl tak spatne...
At si klidne prileti. Pokud tu bude soukrome jako turista, pripadne na prepadove kontrole ceske pobocky, je to zcela v poradku.
Pokud tady bude proto, aby se paktoval s nasimi tupymi politiky a tak odcerpaval penize ze statniho rozpoctu, do ktereho i ja prispivam pres nemale dane, jsem jako volic NASRAN, NASRAN, NASRAN !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  07. 12. 2004 21:46

> Vy si, clovece, musite delat srandu

Pokud to bylo na mě, tak si srandu samozřejmně dělám....

Právě kvůli těm penězům, co se u nás cpou do Microsoftu kvůli úřadům tady Gatese nevidím rád (když se má sektat s politiky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  07. 12. 2004 22:32

Ne to bylo pro PetrII. Jiz delsi dobu jej pozoruji a zjistuji, ze to nema jednoduche...Vsude vidi zle Linuxaky. Takova paranoia, to vam reknu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m853  |  07. 12. 2004 16:36

..BG má v čechách kočičku - proto sem jezdí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek-hbr  |  07. 12. 2004 16:58

spis chlapecka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik, Noxik  |  07. 12. 2004 19:33

omyl, tucnaka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr, Pjotr  |  08. 12. 2004 00:38

Jojo SOUHLAS!!!
Ma tady krasnou pani inzenyrku!!!
Uz aby byla svatba, pac vim, ze dostanu od nich psani, ze se vzali (jeho nynejsi manzelka bude asi mozna holt exmanzelka)
Anebo to bude jinak, ale ona zminovana ceska opravdu existuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lopaticak, lopaticak  |  07. 12. 2004 16:28

...asi zase budou slintat, aby jim Gejc slintnul Woknousy za """""zvyhodnenou cenu""""" do skol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  07. 12. 2004 16:28

Jsem zvědavý, co jim k tomu "vizionář" Klaus jako řekne. Jeho postoj k informačním technologiím ponechávám bez komentáře. Předpokládám, že nula Mlynář mu k tomu bude tak maximálně přicrmdávat, přípdaně dolévat minerálku, aby patronovy nevyschlo při projevu v ústech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IT_Geek  |  07. 12. 2004 22:46

Klaus je ekonom, nikoliv informatik. Na druhou stranu, lehce jsem zavadil o jeho projev během "Kam kráčíš, techniko česká" a byl bezva. Na rozdíl od Buzkové, která tam četla nějaký suchý a nudný projev, Klaus mluvil z hlavy a k věci. Nepředpokládám, že by jako někdo jiný při minulé návštěvě označil BG za "duchovního otce Internetu". Rád se nechám překvapit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  07. 12. 2004 16:15

A proc si sem politici neprizvou Torvaldse...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brn@seznam.cz  |  07. 12. 2004 17:18

Reaguji na titulek: Software Microsoftu skutecne JE levny a od XPcek a .net i vcelku kvalitni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  07. 12. 2004 17:29

Ano, Windows XP už je stabilní - to uznávám. O .NETu si myslím své - ale o tom se nechci hádat, to nemá cenu.

Ale spojení nízká cena a Microsoft mi přijde k smíchu. Když jsem si pořizoval PC a byly k tomu XPéčka OEM, tak stály 5500,- Kč. NeOEM verze stála okolo 15000,- Kč (Professional) - tomu říkám "super" cena!
A co když si chci udělat server? Tak si přece můžu pořídit také velmi "levný" M$ Windows 2003!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benjamin  |  07. 12. 2004 19:37

No, nevim. Treba Mandrake zakladni edice prijde na 3040,- Kc, zatimco WinXP professional na 3700, coz mi neprijde jako zas tak velky rozdil. Nevim, co presne myslis vyrazem "udelat server", pokud ti staci treba rozbehnout web. server, tak IIS je standardni soucasti WinXP Pro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  07. 12. 2004 19:47

Jenze soucasti distribuce Mandrake je spousta dalsiho SW a nikoliv pouze holy OS. Pokud by se toto vse dodavalo s Windows za MS ceny, stalo by to desetitisice.
Mne nevadi, ze sem pam Brana prijede. Pokud to je soukroma navsteva, nic proti tomu nemam. Pokud bude lezt do riti politikum a ti na to budou pozitivne reagovat, je to skandal.

Jsem zvedav, ceho otcem se nyni stane:
- jiz jej udelali OTCEM INTERNETU (copyright (c) redaktor CT Potuznik)
- a stal se take OTCEM DIGITALIZACE DAT (copyright (c) primator Bem)

Navrhoval bych jej ted pasovat na OTCE COMPUTER SCIENCE. Kdyz uz maji byt Cesi za sasky - tak at to stoji za to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen  |  07. 12. 2004 20:21

Jenze soucasti distribuce Mandrake je spousta dalsiho SW a nikoliv pouze holy OS. Pokud by se toto vse dodavalo s Windows za MS ceny, stalo by to desetitisice.

kolko stej ceny 3040 je napriklad za open office?
a ked ti pribalim k windozu jedno cedecko z open officom (ne ms), tak uz si ho pojdes kupit?

dalsia typicka linuxacka demagogia.

ale inac suhlasim stym ze bil gec je hlavne otec stastia a nahody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  07. 12. 2004 20:42

A kde se dá koupit krabicová verze Win XP pro. za 3700 ? Za tu cenu si ji koupím. Na Linux nemám čas a ani náladu, a to hlavně od té doby co NOVEL koupil SUSE. Ty prasata v NOVELU maj horší jednání než zaměstnanci Microsoftu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenekxy, zdenekxy  |  07. 12. 2004 21:14

Abych to upřesnil Win XP pro. stojí cca 10 000 Kč ( http://www.autocont.cz/products.aspx?dept=--SW_DESKTOP_OS&parent=--SOFTWARE&parname= Software ). A stejně je pro mě levnější než Linux, a to z poměrně jednoduchého důvodu ve Win s udělám všechno, kdežto pod Linuxem se mi většinou nepovede ani pořádně rozchodit hardware a o kompilaci ani nemluvím. A ani jsem nenašel firmu která by mi s tím pomohla ( samozřejmě za peníze ) kdysi SUSE ČR s.r.o. ale ta už nefunguje. To znamená že do Linuxu nepudu, a budu srát prachy do Microsoftu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  07. 12. 2004 22:29

Udelam se SuSE Linuxem take vsechno. Je to vec pristupu. Kdyz chci, udelam. Kdyz nechci, hledam si duvody a zduvodneni, proc to nejde.
Je to porad dokola. Chci - li pouzivat Linux, musim si dat pozor na to, abych si nekoupil nepodporovany hw. Je proste fakt, ze pro nektery hw v Linuxu podpora proste neni. Takovy hw se da ale zpravidla nahradit hw od jineho vyrobce.
Ja vas tady nepremlouvam. Pokud vam Win vyhovuji, neni duvod, abyste cokoliv menil. Pouze me vzdy nadzvedne, kdyz se zde stale dokola omilaji zazite myty, ktere byly mozna pravdive pred nekolika lety.
Co se tyce SuSE - jak to, ze nefunguje ? Kdyz si koupite dnes SuSE Linux, je soucasti instalacni podpora. Kdyz si koupite Novell desktop Linux, je soucasti veskera podpora - dokonce od velke nadnarodni firmy. Jak rikam - kdyz nechci, hledam si duvody, proc to nejde... Ja se vam divim, ze se na to nevykaslete, pokud vam ta Windows vyhovuji a necitite se na prechod na OS s jinou filosofii, nezdrzujte se takovymi uvahami. Ale proc tady mystifikujete jine, kteri by pripadne uspesne migrovali ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  08. 12. 2004 19:17

Není nikdo, kdo by migroval. Windows používá 96% uživatelů PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas 2  |  09. 12. 2004 09:48

96% ... to je na migraci docela dost ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenekxy, zdenekxy  |  08. 12. 2004 19:58

www.suse.cz upozornění na ukončení činnosti . Jediné co jsem našel na stránkách Novellu o podpoře je že ji mají poskytovat díleři, což asi všichni známe od OM verzí Win. S tím hardwarem to je poměrně velký problém, např moje zvukovka M-Audio Revolution 7.1 jakš takš chodí, ale hardwaroví dekodér si ani neškrtne. S grafikou to neni o nic lepší. A co je divného na tom že nemám čas se učit noví OS, a např. na konferenci www.linux.cz ( linux@linux.cz ) je hezky vidět že to zase tak jednoduchý jak jste to formuloval to není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Melkor  |  08. 12. 2004 18:17

Tak se podivej na http://www.servodata.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenekxy, zdenekxy  |  08. 12. 2004 20:02

Poskytují služby pro firmy, a né domácí uživatele. Alespoň jsem tam nic nenašel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenekxy, zdenekxy  |  08. 12. 2004 20:05

Nic pro domácí uživatele nenabízejí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benjamin  |  08. 12. 2004 11:12

http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=40505
Je to sice OEM, ale jinde na strankach se doctes:

Co to je OEM licence? Kdy je platná?

OEM = Original Equipment Manufacture

Licence operačního systému MS Windows označené OEM lze legálně pořídit při koupi nového počítače nebo při současném nákupu (na stejném daňovém dokladu) s tzv. "neperiferní komponentou". Neperiferní počítačovou komponentou se rozumí např. pevný disk, procesor, paměť, interní karta, optická mechanika ale i monitor, myš nebo klávesnice! OEM licenci nelze legálně koupit a používat s periferním zařízením jako je např. tiskárna, skener nebo síťový prvek.

Takze si k tomu pricti jest 200,- za mys. Zaplatis 3900, a mas to i novou mysi... ;) .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  07. 12. 2004 22:21

Vazeny. Pisi zde o MS softu. Takze, abychom to mohli srovnavat, k tem WinXP by musely byt pribaleny MS Office (!!). Pak vam cena vyskoci na 10000. Nevidim jediny duvod, proc by MS pribaloval OO - vzdyt on to prece prezentuje tak, ze Open source - a tedy i OO je dilo dabla.
Nechapu o jake demagogii zde mluvite. Zkuste nekdy pozorne cist a obcas pri tom premyslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen  |  07. 12. 2004 23:39

takze ked poviete ze mandrake obsahuje plno softu a je za 3litre a windoze z ms officom by stali desettisice, to neni demagogia???

uvedomte si prosim, ze mandrakesoft predava media, technicku podporu, naky manual a maximalne tak control center, vsetok ostatny soft je zadarmo ktory NEVLASNI mandrakesoft. kdezto pri kupe windoze z ms officom kupujete okrem ineho software ktory je VLASNICTVOM danej firmy. zjednodusene povedane, mandrakesoft predava pekne zabalene nic, kdezeto ms predava software.

a dufam nechcete porovnavat kvalitu ms office a open office. okrem toho ms office vas nikdo nenuti kupovat, mozte si stahnut oo zadarmo.

takze stale nechapem o com sa tu bavime.
to iste co je v linuxe zadarmo, je zadarmo aj vo windoze.
a ze si ms uctuje nake prachy za office, no ono programatori musia zniecoho zit, resp. ked za ten software nema nikdo zodpovednost, tak to potom vypada jak vypada...

you get what you pay for.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jk  |  08. 12. 2004 06:49

ked za ten software nema nikdo zodpovednost, tak to potom vypada jak vypada...

Presne tak to u MS preci funguje, akorad za to platis o 3 tisice vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jk  |  08. 12. 2004 06:49

ked za ten software nema nikdo zodpovednost, tak to potom vypada jak vypada...

Presne tak to u MS preci funguje, akorad za to platis o 3 tisice vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bumla  |  08. 12. 2004 08:52

To jsem se vskutku pobavil. Mam zkusennosti s podporou softwaru, za ktery, jak rikate, nekdo nese zodpovednost. A musim prohlasit "ZLATY OPENSOURCE OpenOffice !!!", kdyz uz se o nem bavime. Mnohdy je ta placena podpora pouze cimsi, co by se dalo nazvat "lesteny prd", stejne jako ten software. Neplati to samozrejme obecne, ale jen se snazim ukazat na vasi demagogii, zjednodusovani a hloupe zevseobecnovani.
Proc michate k MS softwaru OO zdarma ? MS prece dodava vyhradne svuj software a pokud by chtel lidem nabidnout ekvivalent linuxove distribuce a nedelal by to zdarma, nutne by ten balik musel stat desitky tisic, protoze by v nem nemohl byt pouze holy OS.
Open Office samozrejme nema vsechny moznosti MSO. To zde prece nikdo netvrdi. Pravda ale je, ze 95% uzivatelu poslouzi stejne dobre a neni pro ne duvod si MSO porizovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  08. 12. 2004 15:32

Jaká podpora? Na HOT line mi nebyli schopni říct, proč mění formát RTF (Office for Windows 95 - Office 2000). Že si mám nechat nainstalované obě verze MSWord.

Tomu já neříkám zodpovědnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palo  |  08. 12. 2004 22:06

Tak to je teda pekna pitchovina....
Nasel se nekdo, kdo zacal nadavat na to, ze linux nenabizi nic navic co ve windows nemuze mit za stejnou cenu. Fakticky, predpokladam, ze promluvil odbornik, ktery delsi dobu pouziva windows a linux a pak na zaklade objektivnich informaci se umi rozhodnout. Tedy pokud onen pan vubec je schopen pouzivat neco jineho nez klikaci windows - holt, dejte nekomu cokoliv jineho nez instalator u ktereho zacne klikat na ok, ok, ok, nebo next, next, next a bude nahrany....

Kritika, kritika, kritika.... pokud by byly OpenOffice pouze a jen pro linux, windowsak by rekl, ze to je problem linuxu, protoze ma kancelarsky balik ( i kdyby byl 10x lepsi nez office od MS ) ktery bezi jen pod linuxem a ne pod jinymi platformami.
A kdyz ma moznost pouzivat vyborny kancelarsky balik za 0,0Kc - za cez vdeci linuxu a komunite OpenSource, tak si najde opet duvody k brblani proti linuxu. Kdyz chces psa bit, hul si vzdycky najdes... Vzdyt jak by to dopadlo kdyby nebyl linux, open source a kdyby se Bill G. nebal linuxu jako konkurence? Myslite ze se neobava? Ha haaaa...... ted teprve zacina poradny boj! Uvidime za 5let!!

Lidi, probudte se...! Proc furt hazet spinu na linux nebo MS? Ja s nadsenim pouzival MS produkty xy let a za posledni rok co jsem si cuchl k linuxu, bych nikdy nesel zpet ve svych nazorech. Chce to zacit pouzivat linux aktivne - ne jen v dual bootu kdy si je spustits jen jednou za mesic a to jen proto abys zjistil, ze to neumis ovladat protoze to neni MS windows na ktery jsi zvykly. Linux ma hromadu vyhod - na vetisnu serverovych sluzeb si nedovedu predstavit lepsi/vyhodnejsi ( cenove i na spravu ) system nez linux. I jako desktop e linux vyborny.... za 0Kc si muzu na svem desktopu udelat system - ovladani o kterem se MS widnows muze jen zdat.... wondowsak tohle nikdy nepochoi - nikdy totiz neproniknul do neceho jineho nez je MS windows a toho se bude drzet. Pouzivat linux byla ma svobodna volba na zaklade porovnani obou systemu. Stacilo zacit pouzivat nejakou dobu linux jako primarni system, nevzdat to behem provnich dnu/tydnu a je to.... taky jeste musi mit clovek chut se ucit neco ( cokoliv ) noveho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen  |  08. 12. 2004 23:00

> Fakticky, predpokladam, ze promluvil odbornik, ktery delsi dobu pouziva windows a linux a pak na zaklade objektivnich informaci se umi rozhodnout

ano, rozhodol som sa, coskoro prechadzam kompletne do suse9.2pro.

akorat neviem co to ma spolocne z rozdielom medzi opensource a komercnymi softami, o com bol moj prispevok, ktorym som sa snazil vysvetlit gogovi ze nemoze zrovnavat cenu mandrake a windoze+ms office.

mimochodom, vo windoze pouzivam oo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rdm, Rdm  |  09. 12. 2004 00:40

Tedy pokud onen pan vubec je schopen pouzivat neco jineho nez klikaci windows


tedy nic proti ale jedna s nejbeznejsich urazek uzivateli winu linuxari je ze jsme blbi KLIKACI-klik sem klik tam..ale panova uvedomte si kde by byl linux kdyby nemel KDE?kdyby se psalo jen v radku(tak jak to mnoho z vas vyvysuje nadevse) tak by dnesni ceska linuxova komunita byla polovicni ona totiz ta polovina kterou mate navic je jen banda zpravidla pubertaku kteri jsou bez kde namydleni jak od maminky!a co se dela v kde?klika tak jako ve winech!

btw..kdyz je klikani tak spatne proc ho tedy linux ma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ycuzo  |  09. 12. 2004 16:21

hmm , a naco je niekomu "KDE" ????????? su daleko lepsie .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rdm, Rdm  |  10. 12. 2004 00:04

tak jako je jedno jestli KDE,GNOME nebo jaxe vsechny ty x-window systemy jmenuji..tady jde o to ze se v nich klika tak jako ve winech:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ycuzo  |  09. 12. 2004 16:21

hmm , a naco je niekomu "KDE" ????????? su daleko lepsie .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ycuzo  |  09. 12. 2004 16:21

hmm , a naco je niekomu "KDE" ????????? su daleko lepsie .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  09. 12. 2004 14:47

Ja to koupim a hned, ale ne OEM (maloobchodni cena XPpro je cca 10kkc)! Akorat za stenou cenu chci presne to co je v krabici s mandrakem, tj. software, dokumentaci a hlavne !PODPORU!! Na zdrojovych kodech netrvam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  07. 12. 2004 21:48

Mam pocit, ze nejlevnejsi Mandrake stoji necely tisic korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IT_Geek  |  07. 12. 2004 22:41

Nejlevnější Mandrake se dá zadarmo stáhnout z Netu. Jinak GPL set stojí kolem pětistovky a PowerPack kolem třech tisíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brn  |  08. 12. 2004 01:36

To jsem tu zase neco spustil... Kazdopadne, 3000 (= cena OEM verze XP Home) mi prijde za OS velmi mala (mene nez dve PC hry, pokud bych to chtel demagogicky srovnavat). Samozrejme se muzete pokouset o nejake cenove srovnani s Linuxem, ale ja tvrdim, ze to nema smysl, protoze Linux se zkratka distribuuje jinym zpusobem a pod velmi odlisnou licenci.

Jen bych chtel rict, ze kdyz jsem naposled zkousel Linux (coz urcite zopakuji), tak kazde dialogove okno vypadalo jinak, jednou bylo tlacitko "storno" (cancel, nebo jak se tomu rika) nalevo, jednou napravo - takovy produkt je pro me z hlediska usability mrtvy (snad to nekdo predela). A Openoffice nedokazali vyexportovat prezentaci do formatu Powerpointu s cestinou. Ale o tom tu mluvit nechci, dulezite je to, ze nema smysl porovnavat cenu tak odlisnych produktu (a hlavne odlisne prodavanych).

Muzete cenu Windows XP ale srovnavat s cenu MacOS (kterou priznam se neznam).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brn  |  08. 12. 2004 01:38

Jsem debil, zacinam odstavec slovy "Jen bych chtel rict" a koncim "O tom tu mluvit nechci". Musim tyhle vatoidni fraze nejak omezit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majsner, Majsner  |  08. 12. 2004 09:03

LOL... ja myslel, ze celou dobu ctu dialog dvou zkusenych uzivatelu a zastancu sveho OS, ale jak tak koukam, jak pan brn porovnava systemy podle polohy tlacitka STORNO na dialogovem okne, je to jenom blba lama a jsem nasran, ze jsem tomu cteni venoval cas... (((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen  |  08. 12. 2004 18:24

no citanim tvojich prispevkov cas nikdo nastastie nezabija.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sphinx, Sphinx  |  08. 12. 2004 21:31

huh chces mi snad rict, ze jakykoli produkt neni o vzhledu a intuitivnosti?u sw pak zvlast?
co setyce demagogie nademnou. nechapu jedno, kdyz MS pribaluje sw zadarmo(ie) tak ho zalazujou, kdyz ne tak jsou kecy, ze je to jenom holy OS...vazne phun to po vas cist...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ycuzo  |  09. 12. 2004 15:50

>>No, nevim. Treba Mandrake zakladni edice prijde na 3040,- Kc, zatimco WinXP professional na 3700, coz mi neprijde jako zas tak velky rozdil. Nevim, co presne myslis vyrazem "udelat server", pokud ti staci treba rozbehnout web. server, tak IIS je standardni soucasti WinXP Pro.<<
-------------------------------------
Tu nejde tak o cenu,(zjednodusene) ale hadaj kolko compov mozes ozivit na jednu takuto MS licenciu ???
A to sa nebavime o softoch ktory distro obsahuje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
usáma husajn  |  07. 12. 2004 16:00

"Huuííí, kvík, kvík, grrghgr, huůůíí, chro chro, chvist, developers, developers, developers, developers. Chro chro, kvííík. Háááůůůaaúúííí, kvííík, grc,grc. I have four words for you! I fuck this company!!!" Škoda že ta opice Ballmer nepřicestuje, to by byla sranda... Takový výstup (viz nahoře) bych mu rád předvedl i já. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bumbuk  |  07. 12. 2004 20:21

http://homepage.mac.com/toast1911/iMovieTheater25.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Růžička  |  07. 12. 2004 20:24

Snad se nám taky předvede, jak to umí jen on.
http://www.splachovac.cz/animdown.php?ID=225
http://www.splachovac.cz/animdown.php?ID=224

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr, Kapr  |  08. 12. 2004 18:21

Proboha co je to za magora??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor