Bezplatné Spotify už nebude obsahovat jen reklamy. Do playlistů začne přidávat i sponzorované skladby

Spotify hledá nové cesty, jak získat další příjem z 90 milionů uživatelů, kteří nemají aktivní předplatné. Jedním ze způsobů mají být tzv. sponzorované skladby, jež budou přidávány do aktuálního seznamu skladeb.

Podle webu TechCrunch již začalo testování a v nastavení aplikací několika posluchačů se objevila nová možnost Sponsored Songs. Vybrané skladby, za jejichž přehrání budou interpreti platit, se mohou automaticky objevit nad seznamem skladeb a rovněž budou moci být přímo přehrávány. Na rozdíl od běžných reklam k nim ale bude přistupováno jako k běžné písničce. Půjde tedy jednoduše přeskočit, ale na druhou stranu rovněž uložit. To pro případ, že by se placená skladba trefila do vkusu posluchače.

Na to ostatně má pamatovat algoritmus, který se bude o servírování placených skladeb uživatelům starat. Měl by vybírat právě ty, které se budou co možná nejvíc blížit oblíbenému stylu. Zároveň by ale mělo být možné přehrávání sponzorovaných skladeb zcela vypnout. V aktuální době probíhá testování nové funkce a v následujících měsících by mělo dojít k ostrému nasazení.

Diskuze (9) | Americký stíhací letoun 6. generace už se připravuje, dostane hypersonické a laserové zbraně

Témata článku: Hudba, filmy, seriály, Spotify, Reklama, SBezplatný spotify, Seznam, Běžná reklama, Uživatelé, Seznam skladeb, Vybraná skladba, Skladba, OBS, Playlist, Následující měsíc, Nová cesta, Nová možnost, TechCrunch, Ostré nasazení, Neuvěřitelný růst, Druhá strana, Testování, Aktivní předplatné, Nová funkce, Posluchač

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší