Betaverze Windows 7 poškozuje MP3 soubory

Diskuze čtenářů k článku

06. 01. 2009 22:58

rad bych se zeptal uzivatelu teto bety na nekolik veci, ktere Vista nesplnila (nebo o tom nevim):

1/ bude pouzit novy file system, jako mely mit kdysi visty, nebo zustane zachovan NTFS ? bude novy FS zdokumentovany, aby na nej slo pristupovat i z jinych OS ?

2/ respektuje novy win ostatni operacni systemy krome win, nebo je treba zase delat instalace v poradi win a pak cokoliv jineho ? (kvuli MBR a zavadeci)

3/ bude mozne zapnout pri bootu konecne seznam spoustenych sluzeb a procesu ? (nemyslim nicnerikajici vypis knihoven, co mely XP)

4/ jsou v systemu videt konecne vsichni uzivatele, nebo jsou tam zase prapodivne ucty viditelne pouze v registrech (nebo ani tam ne) ?

5/ budou mit windows 7 import ovladacu ze starsich verzi, nebo bude mit uzivatel smulu, pokud vyrobce neuvolni opet dalsi drivery ? (problem u starsiho HW)

6/ bude mozne adresovat vetsi mnozstvi pameti u 32-bit verze, nebo to zustane porad vysadou 64-bit win?

7/ je mozne na listu pridavat nejake zajimave aplety pomoci par klinuti ? (vytizeni site, jednotlivych jader CPU, pocasi, pripojovani disku, atd atd)

8/ je mozne udelat si na plose vice list, kam si mohu cokoliv umistit ? (premistit menu, pridat aplety, usporadat jejich rozlozeni,....)

p.s.: MS nekde prezentoval win7 jako linux killer system. pokud nejsou splneny mnou uvedene body, tak se bohuzel nevyrovna prehlednosti linuxu (prosim no flame, jen proste u win postradam pro mne zakladni funkce a vlastnosti).

dekuji predem za odpovedi.

vyvoji zdar ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 23:04

1) V bete tato moznost nieje a nic nenasvecuje tomu, ze by mala pribudnut.

2) Nie

3) Pravdepodobne nie

4) Nie

5) Pouzivam jeden ovladac urceny pre Vistu

6) Neviem, pochybujem

7) Lista je v podstate rovnaka ako u Vista/XP, naviac mierne skomplikovana tym, ze sa vsetky ikony v systray schovavaju kym uzivatel nepovie inak.

8) Toto pokial viem umoznovalo uz XP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 23:49

1) pôvodne nový vyvíjali ale kôli nejakým problémom celý projekt zastavili

5) tak to žiaľ chýba aj mne ale vzhľadom na úplne novú stavbu systému ani nečakám že tam dajú spätnú kompatibilitu pre staré ovládače (vyšlo by ich to veľa $ do vývoja). vlastne tam je a to s Vistou aj keď XP by mohli dať.

6) nieje to obmedzenie 32 bit systémov všeobecne?

7) trochu mi to chýba ale win nebol nikdy tak prispôsobiteľný ako linux...

8) ak si dobre pamätám tak v XP išlo premiestniť qicklaunch panel (vo viste mi to nejde:( ) a to mi stačilo

Pochybujem, že to bol priamo MS. Ten sa v poslednej dobe takýmto vyjadreniam dosť vyhýba.

Osobne mi tam z Linuxových vymožeností chýbajú len virtuálne plochy, ktoré podľa mňa MS mal už dať do Visty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 01. 2009 10:25

6: Ne tak uplne. Doporucuju projit en.wikipedia.org ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2009 10:32

ad 6/ linux ma jiz delsi dobu schopnost prace s vetsi pameti nez 3 resp. 4GB u 32bit systemu. omezeni tusim bylo v tom, ze jeden proces nemohl zabrat vice jak 4GB RAM, nicmene system jako takovy mohl mit dohromady vice. je to diky PAE (page address extension) povolene v kernelu (defaultne nastavene). lze pak pro system pouzit az 64GB RAM.

... win jeste nemaji standardne vice virt. ploch ?? ufff... to je poradny policek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2009 01:04

6) pokud se nepletu tak MS avizoval, že win 7 by měl být poslední verzí vydanou i jako 32-bit. Následník by měl být již jen 64-bit.

ad ps. i Visty jsou linux killer system nebo se snad Linux od vydání Vist nějak rapidně rozšířil? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2009 01:06

nepoklesol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2009 18:36

To bych se hádal. V minulém roce klesl o 0,3% a Mac se rozsrostl o 0,5% .Neberte to prosím jako výsměch či urážka vůči Linuxu, sám ho provozuju na netbooku a pouze píšu fakta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2009 18:51

Hadat sa o tom nemienim, maximalne budem tvrdit, ze mame rozdielne zdroje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 18:55

To není chyba, toto chování bylo přijato jako standartní funkce Ms Windows 7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 21:12

Asi ti to nedochází tučňáku, ale jedná se stále o betu a nedá se očekávat funkčnost hotového produktu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 21:17

... v ktorom bude odstranovat nie par sekund ale cele minuty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 21:25

Final bude odstraňovať všetky mp3, ktoré nemajú DRM :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 21:30

Teraz neviem, podporuje vobec MP3 ako format DRM? Ja len ci z toho vychadza, ze bude MP3 mazat vsetky, alebo len niektore.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 22:34

No, pokud se naplní tvoje hrůzostrašné vize, to zas bude switcherů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 01. 2009 21:34

Rovněž všechny OGG.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 22:43

neni to ani oficialne uvedeno, takze to klidne muze rusit co chce, ale nelze to MS vytknout. bety v linuxu se ale naopak vetsinou neni treba obavat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 12:33

Za tuhle chybu není zodpovědnej celej win 7, ale jen wmp 12!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 12:48

Jj, přesně tak, od začátku používám Songbird a nemám problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 15:24

to vite titulek musi byt lakavy :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 12:00

A jak je to s jinými formáty? Pokud vím, WMP12 přehrává ještě wma a aac, ty jsou v pohodě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 16:41

Rekl bych ze urcite jsou, tohle je jen ficura, ktera ma zajistit popularitu m$ audio formatum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 22:32

Tak to zas tak úplně nevím, vzhledem k tomu, že se rozhodli pro nativní podporu aac, tak bych řekl, že to v Mikroměkké Korporaci s podporou wma už nevidí tak růžově...

Každopádně díky za info, až bude ta veřejná beta, zkusím taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ford  |  06. 01. 2009 11:44

to je proste mrkvosoft

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 21:41

a mrkvosoft je nejlepsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
06. 01. 2009 10:16

Já pořád říkám že wmp je nejlepší přehrávač hudby na světě. Vsadím se že tuto feature nemá žádný jiný.

taky tipuju se že v rámci marketingu : its a feature its not a bug, to bude naležitě vysvětleno jako protipirátské opatření

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 11:44

lepší je používat například Aimp, už ho používám od uplně první betaverze a jsem spokojenej =)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 15:41

tak to bys mi mohl poradit.. jak v AIMPu na gapless playback? je to vubec mozne? diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 17:37

Zlatej Winamp, s tím sem ještě neměl jedinej problém..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 21:06

Zlaté iTunes, s těma jsem neměl ještě jedinej problém..ostatně jako s celým MacOSX..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 21:23

Sory ale toto je asi pokus o flame...

Jedná sa o betu takže chybičky zatiaľ môžu byť (a aj tak som WMP nikdy nepoužíval)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 22:30

Ale s iTunes na Mac OS X opravdu není žádný problém, to akorát na Windows nejsou úplně odladěné a proto pomalejší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 23:28

Skôr nie sú odladené vôbec. S Windows verziou je to hotové utrpenie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 09:31

Někde jsem to četl trochu jinak. K poškození dochází při změně ID3 tagu, tedy jak z uživatelské strany, tak i při automatických úpravách. A jsou zasaženy soubory, jejichž "hlavička" je větší, jak 16kB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 10:27

A poškozuje to pouze ID3v1. ID3v2 jsou v pohodě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 11:23

Tak pak je to celkem v klidu. Osobne mam u vsech souboru ID3v2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 11:40

Co jsem cetl, tak to snad i narusi zacatek mp3 (prvnich par vterin), takze to asi zas tak v klidu nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 15:11

jo ?

tak to je kravina, pro kompatibilitu jsou tam vzdy oba )

jo a nici to samo, pokud je v tom tagu dlouhy nazev.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 01. 2009 00:26

> tak to je kravina, pro kompatibilitu jsou tam vzdy oba

Prozradím ti malé tajemství: editor tagů ti dá zpravidla na výběr, kterou verzi zapisovat. Když si vybereš, že v1 nechceš, tak tam prostě není. (Klidně si to zkontroluj hex-editorem.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 08:43

to je nové protipirátské opatření! ;-D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 09:17

Hlavne je to hloupost uzivatele, ktery sveri sva nezalohovana data beta systemu. Zalohovat, zalohovat, zalohovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 09:29

Moje slova ... je to beta co jiného se dá čekat... od toho beta přece je aby se vyladily chyby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 14:58

fííha, ještě že všechna propojení microsoft aplikacemi s internetem vypínám :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 16:03

A podle vaseho nicku asi tusime proc ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 18:23

To zas ne..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 22:40

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 21:39

ja to sice mam nastaveny jako vedlejsi OS, ale pouzivam ho primarne a XP sem nechal jako sekundarni OS... me to teda jeste nezpusobilo zadne problemy s MP3 formatem a music mi vali normal... ale se*e me, ze tam nejde firefox ale sem s nim jinak spokojenej (zatim).. a ve finale to bude nastupce XPcek, to asi aspon myslim ja...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2009 21:48

Problem s Firefoxom bude asi niekde inde, ja som s nim nemal ziaden problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2009 22:23

kdyz jsem nainstaloval WIN7, tak mi firefox vyhodil chybu 999 a pak jakousi chybu, ale ted sem ho nainstaloval v poho....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor