Beta Windows 7 snad už za dva týdny, na torrentu dnes

Diskuze čtenářů k článku

03. 01. 2009 19:40

Při zkoušení beta Windows 7 build 7000 jsem narazil na problém s instalací virtuální CD. Zkoušel jsem Alcohol 120% a DeamonTools, které pod Vistou fungují bez problémů, ale pod Windows 7 mi to zhavarovalo při pokusu instalace driveru. Máte s tím někdo zkušenost ? Virtual CD v 9.3 funguje ok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 12. 2008 01:21

uz testuju a je to fakt sila... super rychlost a i net na to vali krasne jen jsem tam hodil mozillu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 12. 2008 10:42

Pani, opravdu? On na tom funguje internet? No tak to teda musi byt "sila", to jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 01. 2009 22:07

fuj idenfitikace!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 18:49

Nevím proč, ale v poslední době se dřív o Windows 7 na netu dovím dříve z živě než ze svých oblíbených warezových serverů Lidi neblběte, na práci stačí Windows 98 a domu je to jedno, porno přehrajete všude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 12. 2008 21:42

Pokud existuje náplň práce zapnout a vypnout počítač, tak jsou Win9X opravdu dostačující na práci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 12. 2008 18:58

I taková "zaměstnání" najdeme ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 23:55

Dobrý večer,

chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte jak to je s licencí takovéto betaverze.

Můžu to používat zdarma a jak dlouho budu chtít nebo je to nějak omezené?

Windows už nějaký čas nepoužívám, tak nevím jak to chodí, ale rád vyzkouším další verzi, když se vista moc nepovedla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 12. 2008 00:31

jj, to bych se taky rad dozvedel, kazdopadne pravdepodobne ji taky zkusim, ale na co se nejvice tesim.. to je prece vice nez jasne.. prece na Snezneho Leoparda :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 00:39

´tak bez aktivace (a bez zadaneho produkt key) to funguje mesic, mozna funguje prodluzovani grace period.

tak pokud si myslite, ze vista se nepovedla (zajimalo by me na zaklade ceho), tak nevim, k cemu vam pomuzou windows 7? vzdyt to v podstate (zatim?) jsou win vista s par zmenami v GUI a jinou cisla verze ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 01:02

No tak ne mém c2q s 4gb ram to běželo subjektivně pomaleji než openSUSE a než xp. Nechci to hanit, když to ani zdaleka nepoužívám tolik jako linux, takže to je jen subjektivní názor, ale dost lidí chce s winama pomáhat, tak se snažím si ten systém aspoň trošku osahat, abych nebyl úplně mimo.

Teď k té licenci, takže jestli to dobře chápu, tak není rozdíl v licenci jako je na vistu? Tedy když můžu mít ze školy free vistu, tak mi ten klíč půjde i na tohle?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 01:14

tak neivdim duvod, aby nekdo tu betu vic jak ty tri mesice (po prodlouzeni grace period) pouzivat... za tri mesice bude urcite nova (resp. RC) a pak uz bude finalni ...

jinak nektere starsi buildy slo pry product keyem z vist aktivovat, ale uz to pry nejde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 10:39

Kdyby to byla jenom Vista s pár změnami v GUI, tak by už build 6801 neběžel 1000x lépe než nějaká pitomá Vista

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 14:27

a co je to tisickrat lepe? me bezi ty bety windows 7 uplne stejne jako vista... cili rychle, stabilne... cili zadne zlepseni nesleduji ..

co je to u Tebe "1000x lepe"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 15:39

Je rychlejší (téměř na úrovni WinXP), žere daleko méně paměti, nejsou žádné problémy s kompatibilitou atd.. prostě všechno, co mi vadí na Vistě, tak v těch Win7 je bez problémů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 15:47

tak nevim ... na vsech mych kouscich hw (pravda, jen tri pocitace, takze moc repre vzorek to neni), jsou visty podstatne rychlejsi nez visty. problemy s pameti jsem nikdy nemel (a to na tech pocitach behava .. visual studio, photoshop, sql server, ....) a s kompatibilitou programu jsem taky nemel problem ... pravda, z dob windows 95 pozivam jen jeden program, zbytek uz je z doby windows xp a vys...

takze pro me porad ve win 7 zadna zmena... stabilni system vychazejici z vist...

PS: ale doufam, ze bude moznost vratit klasicky taskbar :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 15:56

ups.. melo byt "visty rychlejsi nez xp" :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 17:55

prodluzovani preiod funguje

"winkey + r" -> "cmd" -> otevře se se příkazovej řádek znova napiště "cmd" -> budete mít příkazovej řádel s admin právama, a napiště pak -> slmgr -rearm -> a mate dalsich 30dni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 12. 2008 01:40

no neviem ako je to s tou betaverziou na torrentoch ale ked sa testovala pred dvoma rokmi ci kedy to bolo Vista tak si sa zaregistroval, dostal si kluc a stiahol si si image z MS stranok. Visty potom mohli posielat rozne reporty o chybach a aj ty si mohol submitnut nejaky postreh. Myslim, ze nejak podobne to bude aj teraz takze ak si pockas, mozes byt oficialny betatester

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 12:12

skús sa prihlásiť na https://connect.microsoft.com, uvidíš čo s Tebou bude ďalej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2009 10:54

Licenci a další jsem popsal na své www

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 21:30

To už se pirátí i beta verze? lol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 23:05

Torrenty používajů enom aby nebyly zbytečně zatížené servery Microsoftu, které jsou potřeba na důležitější věci (Windows Update atd.), protože kdyby se najednou připojilo tolik lidí, kteří tahajů přes torrenty tak by to ustál málokterý server

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 23:39

propsmi Te, vys ty o tom vubec neco? .) tech serveru maji takovy kvanta, navic samozrejme rozdelene tak, ze nejaky downloadovaci servery nemaji nic moc spolecneho se servery pro windows update :) nebo myslis, ze maji dva, tri servery, ktere jim tam vsechno "resi"? :o)

jinak, ty torrenty, to opravdu v pripade microsoftu neni oficialni zpusob distribuce, je to (kontrolovany?) unik.... u ms je to bud stazeni pres download center, a nebo pres download manager od akamai... (a nebo z msdn, ale to uz je deakto to same)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 20:43

Zkouším Win7 přibližně týden a mohu z vlastní zkušenosti říci, že nemám zatím jediný problém s kompabilitou nebo stabilitou systému.

I na mém "pro některé pravěkém stroji" AMD Athlon 64 2800+, 1GB RAM DDR 400Mhz, ATI HD3870 jede systém plynule a hlavně rychle. Nejvíce se mi líbilo, že po nainstalování systému jsem se dostal do plně funkčního prostředí bez nutnosti instalace ovladačů na HW. Všechno si to našlo samo.

Doteď jsem nemusel ani instalovat žádné kodeky na přehrávaní videi a WMP přehraje takmeř vše, líbí se mi aji HW akcelerace pomocí grafiky pro videa v h264. Kdy při přehrávání HD720p je zatížení procesoru max 2-10% a u HD1080p je to 6-30%. (Což by normálně můj procesor nerozdýchal).

Co se týče her, tak to jsem limitovaný už velikostí paměti. Takže při hraní například HL2 je zabráno 90% RAM z toho systém bere asi 40%, a hra je místy nehratelná.

S instalováním programů taktéž nebyl zatím žádný problém a z těch starším mi tady běží aji například Zoner Media Explorer 6.

Akorát webový prohlížeč jsme musel ihned nainstalovat alternativní, poněvadž IE8 je nepoužitelné. Teda aspoň mě nevyhovovalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 21:16

Vypni si Superfetch a Windows Search a uštríš dosť miesta v pamäti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 13:26

No já ti nevím, nyní jsem zkoušel video HD1920p v MPlayeru zatížení procesoru 10-20 % a to mám integrovanou grafiku, takže ty hodnoty mi nepřijdou nikterak skvělé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 19:12

Dobře, ale já nemám žádné dvoujádro nebo nějak výkonný jednojádrový procesor.

Uváděl jsem, že mám AMD Athlon 64 2800+ který běží na 1,8Ghz.

Když jsem byl ještě na WinXP a přehrával například v MPC nebo VLC nějaké h264 v HD720p tak zatížení bylo 90% a o HD1080p jsem si mohl nechat jen zdát poněvadž jsem z toho měl hodně pomalé prohlížení obrázků. Samozřejmě díky Media Player Classic Home Cinema můžu mít podporu HD akcelerace pomocí grafiky aji pod WinXP.

Na laptopu kde mám už dvoujádro mi bez podpory grafiky jede 1080p při max zatížení 40%, když to přehraju pomocí MPC Home Cinema tak zatížení klesne na 5%. Takže rozdíl jde vidět.

Na mé staré sestavě je ten rozdíl znatelnější.

Všechno zkoušeno na traileru:

Race to Witch Mountain : Video: MPEG4 Video (H264) 1920x800 23.97fps, Audio: AAC 48000Hz 6ch 448Kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 20:25

Windows 7, jsou hotové již přes tři měsíce, jde již o několikátou verzi, podívejte se jak se hlásí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 20:37

Definuj "sú hotové".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 23:40

hele, ty ses ten blbec co vopruzujje s nesmyslama v kazdy diskusi s windows 7?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 12. 2008 00:09

pripominky jsou na strance dole http://www.zive.cz/Pripominky/sr-1-sc-45/default.aspx?comments=1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 01. 2009 20:53

Není to rozhodně jediná věc, na které tu identifikace vázne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 19:38

Ja sa musím smiat ! Ešte to oficialne nevydaly a už je to na torrentoch!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 19:40

To musíš být opravdu veselá kopa, protože tak je to skoro se vším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 19:48

Je to skor komicke a až smutne že si to nevedia ustražiť,potom to je ich problem.Alebo to urobily naschval???Neviem, ale keby by som niečo chcel vydať v stanovenom case tak si to budem strážit nech sa to nedostane na net.Ale nič ine my neostáva len sa umievat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 20:07

uhlidat?...ha ha..tohle je systematicka medialni masaz ...kdyby nechteli aby jim to uteklo..tak jim to proste neutece ...je to sice riskantni zpusob reklamy..ale funguje ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 22:52

Správný názor - navíc je to beta verze - rád si počkám na tuto betaverzi uvolněnou přímo Microsoftem. Nespěchám nejprve se obeznámím s hodnocením uživatelů, recenzí a pak hurá testovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 23:21

pockam az to vyjde ofiko...stahnu to..a pak podle toho jak to pojede to mozna koupim...jinak pokud to bude pres ten update tak updatuju .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 12. 2008 00:27

ja takhle jedu uz od dob win95

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 15:18

no to jste muj clovek ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 19:03

Ako nechapem co za tak kratky cas dokazali zmenit na windows 7.

Stavim sa ze zmenili len grafiku :) a kernel nechali z XPciek.

A neznali citatelia to beru ako novy hyper super mega OS :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 19:15

kernel z XPcek...asi ne pane...7 ma mit novy kernel...to ze je to podobne viste jsou jen detail...jinak jadro nove...MA BEJT :..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 19:32

MA BEJT :)

joj co vsetko malo byt vo viste a nie je :)

nevravim ze nema byt, ale este asi nebude ze ? :) Ak je tak nechapem preco naraz paralelne vyvijaju vistu aj 7.

stejne to bude sracka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 21:56

Vite co pane tucnaku?? Nechte nas prosim v tech srackach patlat. Moc Vas prosim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 11:12

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 12. 2008 18:29

:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 19:44

mam obavu, ze to bude jen lehce pozmenene jadro z vist....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 20:56

Preco "obavu" ? Kernel Visty je zatial najlepsi aky Microsoft kedy vyrobil. Uplne nove jadro by aj tak zapricinilo to iste ako u Visty ..a to pociatocny nedostatok ovladacov a tym aj negativnu reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 21:05

Jen sarkasmus... :) visty mi vyhovuji, jsou rychlejsi a spolehlivejsi nez xpcka.. takze si nestezuju.. doufam , ze win 7 pujdou v nastavenem smeru ... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 23:48

Prepracovane jadro ale neznamena, ze nemuze pouzivat stejne volani knihoven ovladacu, tudiz stejne ovladace, nemyslite pane?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 23:55

No .. zachovani takoveto kompatibility by bylo velmi, velmi slozite....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  30. 12. 2008 04:32

Nesouhlasím, dodržení kompatibility je jediná možnost, vše ostatní je cesta do pekel (samozřejmě, pokud nepočítáme vývoj kompletně nového systému "from the scratch"). Potíže při nedodržení kompatibility budou mít (no dobře, tak MAJÍ) jak tvůrci OS, tak tvůrci aplikačního softu. Každá normální knihovna má prostě seznam volání, kde je specifikováno, co chce za parametry, a co s nimi naopak dokáže udělat/vytvořit. Jak to knihovna udělá, či jak přesně výsledek vypadá např. na obrazovce, atd., to je na knihovně a třeba na verzi jádra, ale dokud knihovna splňuje specifikaci, mám zajištěnu kompatibilitu.

Zpětnou kompatibilitou se vývoj neznemožní, ale naopak urychlí. Protože se programátor může spoléhat na funkce, které již dlouho využívá. Nikdo ho nenutí využívat funkce, které jsou staré/špatně navržené/plné chyb, ale nikdo mu na druhou stranu nesmí říkat, že na tyhle funkce již nesmí šahat, protože se změnilo jádro. Pak je kompatibilita v háji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  30. 12. 2008 04:16

Moje řeč! Přesně tenhle komentář mne napadl... Nevím, co tu kdo řeší, když zpětnou kompatibilitu měla mezi různými jádry Amiga před zhruba dvěma dekádami! Netvrdím, že to bylo dokonalé, ale on taky rozpočet MS a výrobce Amigy byl o odhaduji 3 řády jinde. A jde v podstatě o srovnatelné produkty, AmigaOS byl první preemptivní okenní systém, nepletu-li se (Mac nebyl preemtivní, tam musely programy kooperovat stejně jako např. ve starých widlích)...

P.S. A že má systém nové funkce? Tedy nová volání třeba i v rámci starých knihoven? V tom je přeci ta nádhera! Pokud chci zajistit svému programu funkčnost na určité úrovni, vyžaduji knihovnu verze např. 33 či vyšší, důraz je ale kladen na to "či vyšší". Prostě od 33 nahoru mám zajištěno, že knihovna bude obsahovat, co po ní žádám, a je mi jedno, jak to uvnitř činí, a kolikrát se mezitím změnilo jádro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 19:17

Vysmahni zrůdo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 19:46

Jak za kratky cas? ono dva roky je kratky cas? nebo snad myslis, ze na vyvoji windows 7 zacali az v okamziku, kdy se vubec o jejich existenci dozvedeli takovy hovadka, jako ty?

jinak zmen tam par je... ale zatim nic zasadniho .. ale ono se neda ani nic zasadniho cekat.. spis to bude neco na zpusob ... windows 98 second edition .. ktere toho oproti windows 98 take moc neprinesly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 22:31

Win 98SE byl na rozdíl od Win98 jediný použitelný systém řady Win9X.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 01. 2009 20:44

Souhlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 19:59

bingoooooo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 20:13

Jádro bude stejné (nebo spíš mírně pozměněné) jak ve Vista, nebo Win Server 2008. To co se změnilo, nebo vylepšilo jsou ty služby okolo, jako Expolorer, Indexace, Superfetch a celkové zkvalitnění celého systému. Taky se tam změnilo hodně kolem User Experience. Nový taskbar, Libraries, "domácí síť" atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 23:45

Mno ale teď si přiznejte, kolik z nás používá Internet Explorer a pak ještě vyhledávání ve Windows. Všichni straší s datovým kolapsem a Windows 7 má být jedinečný vyhledávač, neboli off-line Google prošacuje Váš počítač od podlahy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 12. 2008 01:32

vyhladavanie vo Viste pouzivam pravidelne. nemusim mat ziaden dalsi software ala google desktop ale len kliknem na start, napisem co hladam a uz to fici. proste parada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 22:46

Nevidím do hloubky, zkoušel jsem vmware image a grafika mi přišla víceméně stejná, jako na Vistě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 13:35

On snad VM Ware podporuje 3D grafiku, efekty průhlednosti atd? Vždyť to jen emuluje nějakou 3S Trio.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 14:46

Ano, podporuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 12. 2008 22:06

Aaaa zase někdo kdo o VMWare ví akorát že existuje. VMWare 6.5 podporuje DirctX 9.0c

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 22:21

Náhodou, verzi 6 jsem opakovaně v minulosti testoval. Ale díky za info, ta 3D grafika byla asi jediný, co mě v tom chybělo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 12. 2008 18:26

Môžem sa opýtať, o aké dve vydania sa jedná?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 18:18

paráda, bude to nářez!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 22:42

Nářez už to dávno je, ale to bys musel mít Vistu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2008 10:39

Vistu jsem měl a žádný nářez jsem v tom neviděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2008 23:40

Windows 7 bude jen matlanina na druhou s mnohem propracovanější kompatibilitou.

Spíše jde jen o smazání toho veřejného názoru, že Vista je ten žrout a tak budeme raději užívat Windows XP.

Když si to tak vezmu, stačilo by mi jen sehnat podobný vzhled a stejný styl oken a od Windows 7 by se moje Vista až tak moc navenek nelišila - mno já Windows 7 přečkám až na další verzi, pokud mezi tím nepřejdu na MacOS.

Ouch, teď už i viry na MacOS začínají být aktuální téma - ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 12. 2008 00:32

s tema virama to je jen aby kazdy presel na Windows 7 :D co bude Snezny Leopard..zase to bude jako za "starych casu" :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor