Během druhého čtvrtletí se prodalo 2,3 milionů tabletů s Windows

Během druhého čtvrtletí se prodalo 2,3 milionů tabletů s Windows

Web Strategy Analytics zveřejnil odhady prodejů tabletů podle použitého operačního systému. Kromě úspěšného Androidu se relativně hodně zlepšil i Microsoft.

Jak lze vidět v přehledu, oproti druhému čtvrtletí minulého roku se Apple mírně propadl, prodal „jen“ 14,6 milionů tabletů. Je to ale s velkou pravděpodobností dáno tím, že tentokrát na začátku roku nepředstavil žádný nový model. Vylepšený iPad Mini se očekává až ke konci tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázek
Porovnání druhého čtvrtlerí roku 2012 a 2013 a prodeje tabletů (Zdroj: Strategy Analytics)

Android si meziročně výrazně polepšil, z 18,5 milionů na 34,6 milionů tabletů za druhé čtvrtletí roku 2013. Výrazné zlepšení se dočkal i Microsoft, který prodal 2,3 milionů tabletů a zvýšil vlastní podíl na trhu s tablety na 4,5 %. Propad v tržním podílu zaznamenalo pouze Blackberry.

Hlavní tržní podíl mezi tablety s 67 % udržel Android (všichni výrobci dohromady), dvojkou v rámci prodaných kusů je Apple s 28,3 %. Meziroční růst prodejů tabletů je velmi slušných 43 %.

 

Diskuze (26) Další článek: Microsoft přejmenuje SkyDrive, ustoupil britské televizi Sky

Témata článku: Microsoft, Google, Apple, Windows, Byznys, Tablety, Analytics, iPad Mini 3, Čtvrtletí, Druhé čtvrtletí, Druh, Apple iPad Mini, Výrazné zlepšení, iPad Mini, Tab, Běh, Tablet s Windows, Strategy Analytics

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak vznikají filmové efekty

Test ATX skříní a externích disků

Znáte svá práva při reklamaci?

Průvodce první instalací NASu