burza padělků oblečení (namatkou jen Roxy, Paul Frank, Abercrombie, Lacoste, Quicksilver...), mizerných hodinek vydávaných za luxusní, polských šmejdů jak z teleshoppingu, s mizernou podporou/ochranou prodejců i kupujících.
A 'nejlepší' z poslední doby Aukra, co stojí za zmínku, je soutěž o slogan pro Aukro, kdy měli lidé psát své návrhy, vybraný slogan získal finanční odměnu 5000Kč a v případě, že se bude dále marketingově využívat, měl autor sloganu získat dalších 10000Kč. Přišlo okolo 3500 sloganů, vyhrál totálně sračkoidní slogan (názor všech, kteří se ve fóru k tomuto vyjádřili: „Aukro - místo kde se z obchodníků stávají přátelé.“ ), který ale se nebude dále využívat (''Byla to soutez o nejlepsi slogan, ten jste sice nasli, ale vyuzivat jej nebudete... eh, k tomu asi neni co dodat. V tom pripade nechapu ucel souteze.''). A dalších 3499 sloganů (z toho minimálně 50% lepších) si Aukro může využívat marketingově jak chce, bez jakékoliv odměny. Ehm, týden po skončení soutěže se objevily nové bannery, kde se objevil slogan jiný a lepší..jaká to náhoda, že tento slogan poslal nějaký uživatel do oné soutěže..ale už nevyhrál..asi se slogan nelíbil
Ale proč ne, každý MINI krok, který je kupředu zmedializovat a jakékoliv zpátečnictví či podvody utajovat, odmítat, banovat... fandím Vám