avast! BART CD v prodeji

Diskuze čtenářů k článku

jardith  |  20. 07. 2003 13:10

Beta se mi líbila, uvažoval jsem o full verzi pro firmu, než jsem objevil ceník... Kdyby to bylo na Apríla, tak se zasměju, ale tohle jste vážně přehnali - připomíná mi to "české zlatokopy"
Posaďte se pánové z Alwillu na zem, BART CD není zas tak extra věc, co by nešla šikovným člověkem nenahradit jinými nástroji... Za 10 tisíc to rozhodně nestojí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Baudiš  |  21. 07. 2003 23:54

Posaďte se pánové z Alwillu na zem, BART CD není zas tak extra věc, co by nešla šikovným člověkem nenahradit jinými nástroji...

Nahradit jde vždycky všechno - jde jen o to, kolik se na to vynaloží práce a prostředků... Jedná se o profesionální nástroj pro profesionály a taková je i cena...

Za 10 tisíc to rozhodně nestojí...

Kde jste vzal 10 tisíc? Pokud mě oči neklamou, tak je to míň než 9, zaváděcí cena je 6290 - to už je proti těm Vašim deseti tisícům docela rozdíl, ne?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jardith  |  22. 07. 2003 09:28

Abych to uvedl na pravou míru, pane Baudyš... Samozřejmě, že si vážím vaší práce a nápadu, určitě je za tím stovky hodin práce, ale VY se zase zkuste vžít do role nás, koncových zákazníků. Co naplat, že BART CD je téměř All-in-one, to samé, co svede je otázkou pár nástrojů za 0,- Kč. Vím o čem mluvím,  řešení "záhad" u zákazníků je mým téměř denním chlebem... Neznám sice vaši marketingovou strategii, dle mého názoru je ale lepší prodat tisíce kusů za cca 1/5 ceny, než pár stovek po oněch 9.000,- Kč.

Laťku jste dali hodně vysoko, možná kvalitou, ale hlavně cenou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Baudiš  |  22. 07. 2003 19:26

Pokud to samé, co umí BART CD, svedete s pár nástroji za 0,- Kč, pak si ho nekoupíte ani za 1/5 ceny - naštěstí ale existuje spousta lidí, kteří ocení to, jak je to provedeno a integrováno v BARTu. A pokud jim "odejde" server s NTFS a pomocí BARTa jej dokáží bleskurychle zprovoznit, tak se jim ta investice rychle vrátí - je to totiž kromě znalostí a dostupných nástrojů i otázka času. Tahle diskuse asi nemá smysl, chtěl jsem jen říci, že BART rozhodně není určen pro řadového koncového uživatele.

Přeji hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vraána  |  05. 03. 2004 15:16

Raději si to udělám sám a přesně dle svých představ:

http://www.nu2.nu/pebuilder/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slmi  |  18. 07. 2003 10:29

Pozrite si tento link, je to jeden z renomovanych svetovych virusovych testerov, nieco snad napovie .....

http://www.virusbtn.com/vb100/archives/products.xml?table

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vráana  |  19. 07. 2003 07:48

Těm se nedá věřit. Viz jeden velmi zajímavý příspěvek ze zákulisí VB100 z archivu konference o AVG:

http://lists.grisoft.cz/wws/arc/avg-cz/2003-07/msg00379.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kombajn  |  18. 07. 2003 07:35

driv mozna avast neco znamenal, ale ted se snad uz neda ani povazovat za antivir. AVG samozrejme taktez. Pouzitelny je NOD32

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 07. 2003 07:39

Jdete dohajzlu s tim Vasim NOD32. Co NOD32 chytil a Avast, AVG nechytlo? Muzes mne to sdelit? V cem je NOD32 o tolik lepsi, ze mam o nem uvazovat, mimo ceny, tam je teda rozhodne drazsi!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jardith  |  20. 07. 2003 12:56

Chceš vědět co avast nechytil?? Tak například nedávno totálně selhal při epidemii BugBear.B - ani si ho ta jejich mizerná heuristika nevšimla
A NOD32? Identifikoval ho jako neznámý virus... NOD32 RULEZZZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VíťaR  |  18. 07. 2003 08:18

AVG6 je opavdu hrůza, částečně i blbýma uživatelema, ale na Avast!4ku nedám zatím dopustit. Mám ji asi 1/2 roku a denně mě zachraňuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rean  |  18. 07. 2003 21:18

jak muze byt sotware hruza diky blbym uzivatelum?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VíťaR  |  19. 07. 2003 17:39

Nepovedla se jim v AVG6 forma aktualizace. Uživatelé to sami nedělají, protože to většinou ani neví! Software MUSÍ myslet za uživatele, především v oblasti domácích uživatelů a malých firem. Opravdu, co jsem odvirovával PC, tak tam bylo AVG. V Avastu je to lepší, uživatel se připojí na internet a Avast už si sám zjišťuje, zda je k dispozici nová verze virové databáze. Taky byla lépe vyřešena spolupráce s Outlook Express díky všeobecnému filtru na POP3, což by teď AVG7 mělo mít taky. Tak uvidíme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2003 22:38

???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  18. 07. 2003 06:00

Zeptejte se u Alwilu, za cca 9000Kc vam jiste radi poradi ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2003 20:28

skoda ze tu neni spise screenshot toho bootovatelneho prostredi, GUI z XP uz vsichni zname

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  17. 07. 2003 21:26

to JE to bootovatelné prostředí ;) není zas takový problém vyrobit něco co vypadá jako něco jiného. Do podoby Windows XP bootují i jiné newindowsové nástroje pro obnovu zhrouceného systému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gm  |  18. 07. 2003 09:52

no ono je to mimochodem postavene na Win XP, pokud jste to zkousel, tak to zajiste vite ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cub  |  17. 07. 2003 22:12

Vypadá to fakt zajímavě. Škoda je spíš to, že je cena taková jaká je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor