Autor viru Melissa za mřížemi

Diskuze čtenářů k článku

Jirka  |  03. 05. 2002 07:41

Kdo vyrábí a pouští viry je podle mého názoru terorista. Kdo je obhajujete nebudete nejspíš úplně normální.

Přeji hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mato  |  03. 05. 2002 08:08

nic nie je take ciernobiele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pista  |  02. 05. 2002 23:18

Zastrelit a ked to nie je nozne vykonat tak slusne ho poziadat aby to uz nerobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  02. 05. 2002 15:07

tam kde neexistuje přirozenost, nemůže nikdy nic fungovat, protože přirozenost je přírodní zákon a ty jak známo fungují i když chtějí lidé jinak, aneb poručíme větru dešti, ustanovíme si vlastní přírodní zákony v té naší industriální džungli a ona příroda na jejíchž principech jsme postavili tu naši industriální nám to odpustí a s radostí se začne chovat tak jak "my příroda" chceme. Takže co, ještě nás to pořád baví ??? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 05. 2002 12:43

Tohle je výsměch lidem. Stačí se podívat kolik škod třeba u nás napáchali komunisti. Přičemž si dovolím tvrdit, že ona částka byla daleko větší, spíše dokonce nevyčíslitelná. Takže, ať žije "spravedlnost" pro chudé.  Navíc není tak úplně jasné, že šlo o věc společensky negativní, protože tak upozornil na nedostatky a to jak technické tak především personální. Copak se asi stalo odpovědným lidem u tak obrovsky (alespoň dle té smyšlené částky) postižených firem, kde ve většině případů jistě nebyly nainstalovány již dávno existující opravy na používaný software a podniknuty další kroky pro zvýšení bezpečnosti podnikových sítí. Kdepak, tahle společnost je cokoli jiného než vyspělá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FuckingMan  |  02. 05. 2002 13:38

Souhlas, "ukážeš na naši neschopnost - pak mi zneschopníme tebe...", ale je škoda, že tzv. "západní civilizace" se nedokáže poučit z myšlení "nepřátel" a raději zakáže takhle vůbec myslet. Ale třeba bude jednou autor toho viru "rehabilitován" stejně jako spousta vědců z dob "vědeckého temna", kdy církevní a statní hodnostáři trestali každého za myšlení odporujícího přesvědčení a tehdejšímu myšlení... Dneska tomu, co se tehdy dělo říkáme "oběť vědy", ale kdo měl tehdy pravdu, ten co tvrdil, že země není středem vesmíru a nebo ti druzí, ti co vládli?

A je opravdu o demokracii posoudit "společenskou škodlivost" vytváření virů. Možná se jednou dozvíme, že je špatné, že Vy a nebo já žijeme a "společnost" nás nechá "obstranit". Jakpak si asi tahle společnost zdůvodní vedení válek v různých částech světa, kde potom "pomáhá" s následným obnovením hospodářství a rozvojem a pomáhá tak především SVÉMU hospodářství (viz USA po 9.11.01 a válka v Afg. a dopad na US hspodářství - vede se jim mnohem lépe, než předtím, že?). Je prostě potřeba vidět věci v souvislostech a obávám se, že restrikce vedoucí k potlačování nežádoucího myšlení mohou vést k věcem, o kterách se nám nikomu ani nesní - a nebo si máme všichni myslet, že člověka, který vymyslel vir a teď ho za to zavřeme a odřízneme od netu, odnaučíme myslet tak jak myslí... a kdo skutečně ví, na co myslí právě teď....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blabulabul  |  02. 05. 2002 16:40

Mně přijde celkem logické, když někdo otráví rybník, že je třeba ho za to potrestat, protože to se přece nedělá. Nebo snad místo toho chcete odsoudit majitele, že mu rybník nechránila ozbrojená armáda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kirov airship  |  02. 05. 2002 18:29

Mam prirovnani hodne rad, ale TOHLE - HODNE POKULHAVA

Osobne mne Melissa nijak neublizila, naopak: ukazala mi spravnost me dlouholete politiky (NO Micro$oft ) a navic jsem si uvedomil a hlavne PROCITIL:
- kolik je na svete blbcu a jak je to s nimi zle
- u koho vsechno jsem v adresari - pretaceli se mi panenky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 05. 2002 22:27

Jistě, ale v tomhle případě není "škoda" tak katastrofální, navíc nikde se nezaměstnává armáda aby chránila rybník. Za to se ale zaměstnávají "armády" správců síti, kteří v mnoha případech selhali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iaf  |  03. 05. 2002 12:18

Hm,nevím.Když vezmeš H&K MP5 a pobiješ pár náhodných kolemjdoucích, tak to podle mne nedokazuje že jsi lepší než ostatní.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  02. 05. 2002 12:00

Zajímalo by mě jakým způsobem byla určena zmiňovaná částka.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 05. 2002 12:36

Někdo se ráno probudil a napadlo ho to číslo, jak jinak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FuckingMan  |  02. 05. 2002 13:42

Nějakej americkej kravaťák nemohl někoho při obchodování pořásně natáhnout, protože měl zrovna zavirovanej noťas a tak přišel o pár doláčů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spiro  |  02. 05. 2002 18:33

Zajímalo by mě jakým způsobem byla určena zmiňovaná částka.

No jak asi? Asi taktez jak softwarove spolecnosti vypocitavaji sve ztraty kvuli pocitacovemu piratstvi: od cisla kolik by vydelat chteli odectou kolik vydelaji v realu a vysledek hodi na triko "piratum"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  02. 05. 2002 19:31

Treba tak, ze se vynasobi pocet napadenych pocitacu nejakym cislem. 80 mil je nejspis trochu prehnane, ale stejne kdyz vir zvladne napadnout nekolik milionu pocitacu tak nejspis nejaky ten milion bude odstranovani stat. Ale myslim si, ze skody by mel platit Microsoft, protoze to ze postovni viry mohou fungovat je dusledek chyb programatoru Microsoftu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 05. 2002 21:42

Ne, "postizene" firmy by mely vyhodit spravce siti, kteri ani po nekolika letech nejsou schopni nainstalovat jeden patch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
masay  |  03. 05. 2002 00:46

nekdo ma firmu (na cokoli) a zamestnacni ke sve praci potrebuji pocitac (ne na freecell :) a jinak tam v ty praci nemusej bejt (co ja vim, treba cela uctarna, sklady, vyvojari ...). no a pride vir, kterej ty jejich pocitace na nekolik hodin vyradi (ne jeden kazdy pocitac, ale v souctu - "pocitacohodiny"; u vetsich firem se klidne muzeme bavit i o desitkach a stovkach pocitacohodin). zamestnanci tak teda sedi, firme nic nevydelavaji, ale firma jim musi zaplatit mzdy, nemluve o dalsich (i fixnich) nakladech (elektrika, odpisy, najem ...). no a ted uz staci nasobit pocet pocitacohodin prumernou ztratou na jednotku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mato  |  02. 05. 2002 10:45

no velmi sa to asi nelisi od totality,poukazat na chyby systemu znamena byt za mrezami ... aj ked to poukazanie nemuselo byt az tak "tvrde"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oo7  |  02. 05. 2002 20:20

ehm ehm, kdyz budes poukazovat na dejme tomu chybu na airbazich(od airabag -aby nedoslo k nedorozumeni) tak, ze budes zpusobovat bouracky, asi taky nebudes hrdina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oo7  |  02. 05. 2002 20:25

a na poukazovani jsou weby typu bugtraq

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor