Audi prozradilo detaily k integraci autonomních systémů do vozidel

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 18

Názory k článku

avatar
19. 04. 2015 12:51

Naivkové si myslí, že nějaký soud na této planetě odsoudí rockefellerova vnuka Zuckerberga?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 04. 2015 15:32

Nejak mi porad neni jasne, k cemu je to dobre. Vetsina techhle asistentu jsou jenom nahrazka za chybejici ridicuv mozek.
Pritom typicky v SUV chybi jeden dulezity asistent - pokud zaparkujes na miste pro invalidy nebo pres vic nez jedno parkovaci misto, z palubky se vynori ruka a radne te profackuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 04. 2015 10:53

K článku :
perfektní, škoda že si ti jen tak asi nepořídím.k diskutérům:
neskutečně mě fascinuje jak se tu snaží každý hledat chyby a umí to líp vymyslet než ty co na tom skutečně pracujou, to si jako vážně myslíte že ty vaše přiblblé otázky už někdo nepoložil? Z jediného strohého článku dokážete zjistit jak celý systém funguje a přesně víte proč to fungovat nebude...(narážka na chlazení, a možností selhání jednotky)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 04. 2015 08:28

Koukam kurvitka v autech pribyvaj :). To aktivni chlazeni... jeste v takhle pekne uzavrenym prostoru... to bude problemu... Copak se asi stane az se tomu automatickymu systemu rizeni zadre vetracek a procesor shori nebo v lepsim pripade zpomali na tolik, ze nebude stihat zpracovavat data?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 04. 2015 05:14

Tohle řešení mi přijde celkem "nebezpečné". Myslím mít v autě jen jednu výpočetní "FAS" kartu pro řízení.Co vím tak google uváděl že jeho systém plánuje mít celkem 3 výpočetní jednotky, které se budou vzájemně kontrolovat, tj když náhodou jedna z nich bude mít poruchu a spočítá jízdu jinak než ty dvě další, tak tato výpočetní jednotka bude označená jako chybná a auto by mělo co nejdříve navštívit servis.Co jsem tady na tom prezentačním videu viděl je to že je tam fakt jen jedna jediná výpočetní jednotka. A co když bude mít nějakou poruchu a místo toho aby vás bezpečně provezla po silnici tak s váma skočí z útesu.
Testovací jízda je něco jiného než hromadná výroba. A u elektroniky prostě občas dojde k chybě. Neříkám že každý kus bude vadný, spíš naopak chyba se může týkat třeba jen 0,1% výrobků, ale i tak je to hodně. U 1 miliónu prodaných aut to bude znamenat, že 1000 aut bude mít chybu.
Když se vám po půl roce používání grafiky najednou začnou objevovat artefakty v obraze, tak jednoduše grafiku vyměníte za jinou a nic se neděje. Jenže když u auta po půl roce používání dojde k závadě a najednou auto v rychlosti 100Km/h to napálí do stromu tak na nějakou výměnu řídící jednotky je už pozdě. Tomu se musí předcházet! A právě to že tam ta výpočetní jednotka bude několikrát je velice jednoduchý způsob ochrany, který je celkem levný. Vždyť ta tegra K1 může stát cca do 200 dolarů, to je přibližně 5 tisíc korun. Auto co to bude obsahovat bude stát odhadem tak 500 tisíc a víc. V téhle částce se dalších 10 tisíc fakt celkem ztratí. Jestli dát za auto 500 nebo 510 tisíc je fakt minimální rozdíl a za tu bezpečnost navíc je to rozhodně výborná investice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 04. 2015 21:09

Saab 9000 Turbo Aero je tisickrat lepsi nez nejaka hemeroidni audi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 04. 2015 20:43

Audi dělá sračky, je to jen Octavia s jinym názvem a designem, rozdíl tam vůbec neni, jestli můžu poradit kupte si nějaký WW s výkonnym motorem a lejno výbavou a pak z nějakého audi šlohněte sedadla, navigaci, volant a další věci, sedačky z VW Golf = základ, z A3 = 10 tisíc € jedna sada, toť sou rozdíly, v zahraničí je teď populární že se nekradou celý auta ale jen sedačky, volant a další části interiérů, protože tim se to hlavně liší v rámci koncernů, pak si to dáte do levného auta a cítíte se jako zazobanej pražák

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 04. 2015 18:20

Jednoznačně pro. Já bych ještě přidal i on-line info o jízdě, přestupky (rychlost, červená, přejezdy ...) a rovnou by se načítaly pokuty, odečítaly body a nakonec by se auto zastavilo a tento konkrétní řidič by na své ID už nemohl nahodit nic. Dokonce musím říct, že i některé dědovi lodní modely mají složitější elektroniku než většina dnešních aut, jsou to docela složité hračky.
_
Poznámka: "FAS („zentrales Fahrerassistenzsteuergerät“), který" ty dlouhé spojené germánské výrazy jsou skoro stejně vzrušující jako francouzština, tam jsou sexy i nadávky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor