Atlas.cz chystá změny svého emailu, vyšší kapacitu, lepší antispam a antivir

Diskuze čtenářů k článku

LkyLke  |  02. 02. 2005 00:57

Nikdo se o nem moc nebavi, ale ja ho pouzivam uz asi pul roku (spolu s centrum,seznam,email - ktery pouzivam mnohem dyl) a sem naprosto spokojenej. Prijde mi z nich nejlepsi, pak centrum, seznam ok, o email.cz se nema smysl bavit - na ten je lepsi zapomenout. Ted sem zkusil gmail kterej je taky dobrej ale nemoznost normalnim zpusobem preposilat zpravy (obzvlast vice lidem) je prinejmensim smutna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abbe  |  02. 02. 2005 08:00

Nezapomněl jsi na post.cz? A quick? Ten je sice dost o ničem, ale dají se na nem velice rychle zřizovat alternativní adresy, a to nemá chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LkyLke  |  02. 02. 2005 10:45

post sem nezkousel, ale prej uz je lepsi nez bejval. Quick sem taky pouzival (na to sem zapomnel), ale ovladani mi prijde dost debilni. Nejdou mi tam napr. otevirat jednotlivy zpravy v novym okne a tak kdyz otevru treba 150.zpravu nekde na 5. strance a pak chci zpet, tak me to vzdycky hodi na 1. stranku. Myslim, ze to celkove nemaj moc dobre vyreseny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Netbox user  |  01. 02. 2005 22:06

Mám ho, používám POP3 s rychlostí jsem spokojenej. Email.cz je proti němu šílenej, malá rychlost serveru email.cz asi mají horší připojení a mají placený POP3 což dnes beru jako standart u všech, ale zdarma a na za poplatky jako na email.cz. Navíc schránka Email.cz je žalostně malá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marv  |  01. 02. 2005 17:59

tak ja jsem potesen, ty prilohy jsou good..10MB je slusny..doufam, ze to budou mit alespon jako google..a 10 mega se vztahuje jen na prilohu nikoliv cely mail vcetne "tela"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death, Death  |  01. 02. 2005 16:30

Si myslim ze Atlas je ok,spam mi nechodi i kdyz necham preposilat postu z jinych mailovek tak pohoda a 300 mb schranka?jen tresnicka na dortu.Pokud chodi spam tak je to jen vina uzivatele jestli se vsude registruje a poklika na kde co a napise mail kdekoliv tak at se pak nedivi,na registrace a nejake objednavani her ci zbozi po internetu staci jedna plonkovni mailovka urcena jen pro tyto veci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Svoboda  |  01. 02. 2005 14:01

Na Atlasu se mi nejvíce líbí IMAP4. Ovšem už se mi nelíbí jeho pomalé (hodně Kb) webové rozhranní a k nepoužitelný Antispam. Teď se to možná změní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fghhf  |  01. 02. 2005 16:13

tak dík, že jsi nám to tady 5x napsal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Svoboda  |  01. 02. 2005 14:01

Na Atlasu se mi nejvíce líbí IMAP4. Ovšem už se mi nelíbí jeho pomalé (hodně Kb) webové rozhranní a k nepoužitelný Antispam. Teď se to možná změní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Svoboda  |  01. 02. 2005 14:01

Na Atlasu se mi nejvíce líbí IMAP4. Ovšem už se mi nelíbí jeho pomalé (hodně Kb) webové rozhranní a k nepoužitelný Antispam. Teď se to možná změní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Svoboda  |  01. 02. 2005 14:01

Na Atlasu se mi nejvíce líbí IMAP4. Ovšem už se mi nelíbí jeho pomalé (hodně Kb) webové rozhranní a k nepoužitelný Antispam. Teď se to možná změní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Svoboda  |  01. 02. 2005 14:01

Na Atlasu se mi nejvíce líbí IMAP4. Ovšem už se mi nelíbí jeho pomalé (hodně Kb) webové rozhranní a k nepoužitelný Antispam. Teď se to možná změní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Svoboda  |  01. 02. 2005 14:01

Na Atlasu se mi nejvíce líbí IMAP4. Ovšem už se mi nelíbí jeho pomalé (hodně Kb) webové rozhranní a k nepoužitelný Antispam. Teď se to možná změní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Linder  |  01. 02. 2005 14:04

Webove rozhrani je pomalejsi to ano. IMAP4 je super vec a jsem za to vdecny a co se tyka antispamu jsem uz nyni dosti spokojeny a jestli chystaji novou vec verim ze se to povede jiz nejake naznaky jsem registroval.
Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
suchar  |  01. 02. 2005 15:11

Na antispamových opatřeních zapracovali v Atlasu víc než hodně. Vlastně možná až moc, protože mi hodně lidí hlásilo, že se jim pošta vracela z důvodu "server IP address is in the SpamCop database". Což je ale z hlavní části problém nastavení smtp serveru člověka, který mail poslal a ne problém Atlasu. Seznamisti o tom jistě vědí své...
Za daleko důležitější osobně považuju to, že nastavení filtrování zpráv je MSIE only záležitost a z Linuxu si tím pádem neškrtnu :(
Co se rozšíření kapacity týká, tak už teď na žádost rozširovali až na 50MB - nicméně moc se jim do toho nechtělo a měli u toho spoustu řečí... Každopádně co bych taky chtěl zadarmo - používám 30MB schránku, stahuju přes IMAP a odesílám přes svůj vlastní smtp server, tím pádem reklama žádná. Vlastní antispamové filtry už téměř nepotřebuju, jelikož nativní Atlasové odchytí většinu balastu. Prostě ze všech freemailů mi už dlouhá léta vychází Atlas jako nejlepší a větší kapacitou si to jenom potvrdí.
Ale abych jenom nechválil - jak už tady někdo psal přede mnou - SSL je jediná služba, kterou by ještě měli zavést, aby dosáhli téměř dokonalosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Svoboda  |  01. 02. 2005 13:59

Na Atlasu se mi nejvíce líbí IMAP4. Ovšem už se mi nelíbí jeho pomalé (hodně Kb) webové rozhranní a k nepoužitelný Antispam. Teď se to možná změní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
john  |  01. 02. 2005 13:45

Jak jsem četl tiskovou zprávu Atlasu, bude i SSL a zůstává také IMAP, což jsou podstatné informace. Proč o tom živě neinformuje ? Že by centrum, kolem jehož gigamailu se strhla přímo hysterie a plno PR článků, měl až natolik obšláplé  "osobnosti českého internetu" ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  01. 02. 2005 14:07

Vetsinu lidi zajima velikost schanky a max. velikost odesilane zpravy. IMAP je v pripade Atlasu stara vesta, nevim, proc za vsim hledate nejake nepravosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
john  |  01. 02. 2005 20:46

A co datum, kdy se vše spustí, a zabezpečené SSL, to také nikoho nezajímá ?? (oboje v tisk. zprávě).
Netřeba hledat, nepoměr mezi četností a rozsahem informování o službách centrum.cz a ostatních je na první pohled zřejmý a do očí bijící, viz jen články všudemožně a blogy těch zmiňovaných "osobností českého internetu". Není to (jen) fenomén živě.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Takeru.TK, Takeru.TK  |  01. 02. 2005 13:16

... teď ještě aby zvýšil kapacitu email.cz a budu naprosto spokojenej. Zde hlavně potěší to odesílání 10mega velkejch příloh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ander  |  01. 02. 2005 13:30

Ja bych uprednostnil spise IMAP+SSL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
john  |  01. 02. 2005 13:47

IMAP už je nyní a SSL bude (dle tisk. zprávy od 1. března).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor