Atlas nabídne za každý den používání emailu 2 MB místa navíc

Diskuze čtenářů k článku

na  |  03. 05. 2005 16:50

Je moc krásné, že budu mít schránku několik GB, ale minimálně na Atlasu je to zcela k h****, protože schránka je limitována maximálním počtem 6000 zpráv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  03. 05. 2005 17:18

Vsude to mas limitovany jak na seznam centrum atlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RD  |  04. 05. 2005 13:41

Doufám, že jste nemysleli, že oni chtějí, aby všichni využívali Gigabajtové schránky na 100%, na to prostě nemáji technologie. Je to jenom mediální masáž, aby získali více a více klikačů na jejich reklamy a SPAM :o). Nicméně jsou to služby zadarmo a tedy negarantované, takže pokud náhodou bude docházet místo, tak se udělá formát a jede se s čistým štítem a protestujete-li máte to v podmínkách, že za nic neručí :o)) Promiňte, ale nejsem bohatý, abych kupoval levné věci, pro mě je emailový archiv důležitý, takže raději si zaplatím komerční schránku s garantovaným supportem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  05. 05. 2005 07:55

Google mail nebo Centrum mail jsou snad natolik seroizní, že si nemohou dovolit přijít o obsah několika (desítek) milionů schránek. To by znamenalo mimořádný a dlouhodobý zásah do jejich reputace a poškodilo by to jejich zájmy.

S Gmailu se mi přijatá pošta přesměrovává ještě na Centrum, takže opravdu nemám obavy, že bych o e-maily přišel. A to nemusím nic platit a mám možná ještě lepší funkčnosti a rychlost, než vy za placenou službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mujgi@seznam.cz  |  05. 05. 2005 14:43

Není to tak dlouho, co právě Centrum.cz mělo problémy se ztracenými maily ... Takže ... Seriózní možná budou, ale havárka se stát může, a pokud to nemají zalohované, tak mají uživatelé smůlu. A zálohovat schránky, které mají 1GB? To nedělají freemaily ani s 10MB ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mujgi@seznam.cz  |  05. 05. 2005 14:46

Eh ... Teď mě tak napadlo, že jsem to asi popletla Centrum.cz s Email.cz ... Tak mě tu za to prosím neumlaťte Každopádně to je úplně jedno, komu se to stalo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  03. 05. 2005 16:45

Je skutecne v dnesni dobe velikost schranky tak dulezita...pro vetsinu lidi bude gigo dostatecne mnozstvi, spis me prekvapuje, ze jeste nikdo neprisel s neomezenou velikosti schranky.

Diky
P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reader  |  03. 05. 2005 16:34

nekcem otravovat offtopic temou ale nepoznate nahodou nejaky freemail ktory by podporoval iny sposob odosielania emailov nez cez port 25 SMTP ???
mame totiz wifi inet a ISP zakazal kvoli sireniu cervov akurat port 25, nemozem pouzivat email klienta na posielanie posty len na citanie cez pop3 alebo imap, na posielanie sa musim nalogovat na freemaile a odoslat rucne
pripadne nepoznate nejaku jednoducho konfigurovatelnu utilitu/proxy server pre lamu???
Dik za vsetky odpovede

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sHIPoFfOOLS, sHIPoFfOOLS  |  03. 05. 2005 17:30

Gmai l

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myshaak  |  03. 05. 2005 15:25

Nějak mi stále uniká, na co potřebuji 1GB mailovou schránku. E-mail používám denně, cca 10-20 zpráv. Zprávy mažu tak cca 1 měsíc staré, životně důležité (těch moc není) archivuji. Zatím mi stačilo v pohodě i těch 10MB. 1GB je nesmysl, víc GB je absolutní nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jura  |  03. 05. 2005 15:52

co je pro tebe nesmysl, je pro jiného užitečné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  03. 05. 2005 15:57

10MB tak to smekám to by me stacilo tak tejden

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  03. 05. 2005 21:50

jj, a pak, jednoho krásného dne, přijde havárie  a jedinci s gigovými schránkami, původně nacpanými daty, budou hledat svá data (která ovšem už nikdy nikdo neuvidí). Nebo že by někdo znal způsob jak levně (tj. za příjem z reklamy) udržovat, zvětšovat a ještě zálohovat pár terabytů dat? Já tedy ne, tady se bavíme o řešení za milióny.
 
A tak si myslím, že uživatelé s 10MB schránkou a lokálními poštovními databázemi jsou na tom v podstatně líp, zálohování záleží jen na nich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcman  |  03. 05. 2005 14:54

Vsichni ho jen trapne kopiruji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_BAZ_, _BAZ_  |  03. 05. 2005 15:07

tak to rohodne, nechapu ze musej porad kopirovat co ma gmail - vzetsovani schranky kazdej den - to uz tu mame mesic a dva dny :) Lepsi by bylo kdyby vymysleli neco svyho....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejv  |  03. 05. 2005 14:43

no trochu me mrzi, ze zvysovani kapacity se tyka jen prihlasovani pres webove rozhrani, atlas je jediny freemail s IMAP pristupem a na to nedam dopustit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík, Tomáš Holčík  |  03. 05. 2005 15:23

Podle marketingového ředitele Atlasu přemýšlí o tom, jak "motivovat" uživatele IMAP a POP3 k častějšímu využívání webového rozhraní. Uvažují o zavedení časového omezení na přístup přes IMAP, tedy že se přes IMAP a POP3 dostanete jen k novějším zprávám, pro plný přehled všech zpráv budete muset jít na webové rozhraní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  03. 05. 2005 15:50

Rozumím, do klienta mi nenacpou tolik veselých vtipných reklam, bez kterých bych se neobešel.

Nakonec, proč ne. Freemaily používám na komunikaci s lidmi, kterým nechci dávat ofic. mail. Na pořádnou práci a garantovanou funkčnost použiju placenou službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  03. 05. 2005 18:07

Proboha to jsou koumaci. Proto pouzivam postovniho klienta, abych mel vsechny maily na lokale a mohl tam na nich aplikovat pokrocile funkce postovnich klientu, ktere webmaily jeste dlouho mit nebudou (i kdyz gmail a centrum celkem pokrocily).
Dokazu si predstavit, ze odstrihnou od novych zprav uzivatele POP3, ale jak to chteji udelat s IMAPovci? To je prece podstata imapu, ze plnohodnotne synchronizuje vsechny slozky mezi klientem a serverem. Nektere slozky synchronizuji vcetne tel zprav, u nekterych jenom hlavicky a zprava se stahne ze serveru az kdyz ji zacnu cist. Takze kdybych mel mail na atlasu, tak muzu zacit hledat jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
e-Jirka  |  03. 05. 2005 13:22

... ale bude se soucasne se zvetsovanim kapacity menit i pocet emailu ve schrance? Jenom ze 7,3GB email a k tomu 6000 zprav ve schrance je docela nepomner

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  03. 05. 2005 13:39

Těch 7,3GB bylo při každodenním přihlášení za deset let, a divil bych se že by za deset let ten limit počtu zpráv ještě existoval... Jestli vůbec za deset let bude ještě existovat e-mail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drozd  |  03. 05. 2005 12:58

Nedavno jsem tu cetl plky tiskoveho mluvciho Atlasu... rikal neco jako: "my se nebudem podilet na sireni nelegalnich dat" a podobny plky... Najednou se tedy dle jeho logiky na tomto sireni ilegalnich dat budou podilet. Co ten clovek na to rekne ted? Fajn rovnou by mel jit k OSE prasknout celou svoji firmu.
Asi maj v Atlasu celkem chaos...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  03. 05. 2005 13:03

atlas se pozastavopval nad velikosti prilohy az 600 MB nikoliv nad velikosti ulozneho prostoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Macich ml.  |  03. 05. 2005 13:11

Ne, šlo i o velikost schránky. Jednou když Seznam přišel se 300MB a Centrum začalo testovat GigaCentrum a podruhé, když maily Seznamu a Centra zvyšovaly na 2GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  03. 05. 2005 13:25

nejsem si jisty, v tom prohlaseni atlasu jde o velikost prilohy, bylo to v dobe, kdy uz atlas mel 1GB schranku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka.macich, jirka.macich  |  03. 05. 2005 15:22

Citace: „Velikost schránky >>2 GB<< a příloh 600 MB jsou přímou výzvou pro uživatele, aby mezi sebou sdíleli nejen vlastní fotografie, ale také jim dává prostor pro nelegální šíření hudby, filmů a softwaru. V žádném případě se nechceme stát nástrojem takového porušování práva“. To už Atlas měl 1GB a navážel se do 2GB Seznamu a Centra (s přílohou spec. do Centra). Nešlo tam tedy jen o přílohu.

Někdy loni, když Seznam nabízel 300MB a Centrum chystalo GigaCentrum to bylo řečeno ještě jasněji (tuším nějak tak, že přednější jsou funkce než kapacita, což je pravda), ale i tak Atlas kapacitu zvýšil na 1GB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Louda, David Louda  |  03. 05. 2005 13:03

O velikosti přílohy nic nevidím. A Atlas tak komentoval možnost 600 MB emailu u Centra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor