ATI : grafické karty řady X1xxx jsou připraveny pro fyziku

Diskuze čtenářů k článku

gro  |  27. 03. 2006 15:10

Nechtěj pánové návrháři udělat ze dvě patice pro výměnu GPU přímo na desce ? pro nás by to bylo levnější a ramky převodníky a desku, nová ta samá grafika by se prodávala ve verzi "board" za 15000 a verzi "chip" za 8000. Převodníky nejsou potřeba měnit ani výstupní konektory tak proč je kupovat pořát znovu ? stačí jednou na základní desce ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  27. 03. 2006 16:45

Jako něco takovýho?

http://www.svethardware.cz/art_doc-0263EC594D88CA26C12571090060D8A4.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  27. 03. 2006 18:12

Ne, myslel to tak, že bys měl na desce kromě patice pro procesor patici pro GPU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  27. 03. 2006 20:10

Nesmysl, mas tam patici pro VGA. Nebo si msyslis ze kvuli tobe budou vyrobci delat minimalne 2x vic variant MB ? Jednou s variantou pro Nvidiu a podruhy pro ATI ? To by bylo tak o 30% drazsi nez kupovat VGA samotnou. Nemluvim uz o tom, ze VGA neni jen GPU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel  |  27. 03. 2006 21:42

a u procesorů to nevadí, že je jednou za rok nová deska s novým typem procesoru do který jiný procesory nejdou?
já si naopak myslím, že je to moc dobrý nápad...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  27. 03. 2006 22:53

Ja trvam na tom ze ten napad je typicky napad sedlaka ktery keca do prace atomovymu fyzikovi.... jde vam jen o to aby ta graficka karta byla tak hezoucky malicka jako CPU a mela tu fuuuru nozicicek ... a aby zakladni deska vypadala s temi dvema sokety (jako kukadly) jako velkyyy smajlik ... ale absoludne kaslete na technicke aspekty a naprosty chaos ktery by zavladl na trhu zakladnich desek....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  28. 03. 2006 08:02

oki, tenhle příspěvek si někam ulož
podle mě to bude za pár let realita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n00b  |  28. 03. 2006 21:38

OMG
V překladu jestli jsi to nepochopil sedláku:

NEMŮŽEŠ mít na MOBO jen GPU samotné..jsou potřeba paměti (stejně jako máš v case RAMky). A to je dost velký důvod proč to nedělat, nehledě na to, že jsou na trhu dvě velké firmy aTI a nVidia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  30. 03. 2006 07:42

děkuji za poučení milý atomový fyziku

PS: vzhedem k úrovni s jakou se vyjadřuješ budeš ten sedlák spíše ty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  27. 03. 2006 20:18

Ano přesně tak,pokud by byla dána možnost - výrobci - (patice na ram) přicvaknul by sis k tomu ramku jakou libo, nebo, když bys tam nedal nic využívala by se paměť systému. Akorát by to chtělo standart pro tu GPU patici aby v tom nebyl hegeš jako v paticích CPU - což pokládám za naprosto dementní a zbytečný stav. Naopak GPU na desce považuju za logický krok. (od umisťování Inteláckých CPU na zvláštní kartu se taky upustilo protože to zbytečně prodražovalo atd.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  27. 03. 2006 22:56

Dalsi takovy blboun, co si mysli ze by si vystacil pro nove vyvyjene procesory s patici starou 10 let, proste jen proto ze "stavajici hegeš v paticich je naprosto dementni" ) svym zpusobem jste me tim naivnim pristupem pobavil, ale je zjevne ze nevite o navrhu procesoru, desek ani o jejich vnitrni architekture naprosto nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrikzviera  |  28. 03. 2006 06:01

Na tom vobec nezalezi ci o tom nieco vie alebo nie.Napad je to perfektny.Ty o tom mozno vies vela , ale nemas ziadny napad. Tak sa nejeduj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  28. 03. 2006 10:03

Napad? Tohle nekoho "napadne" pravidelne, jen to provedeni Vam stale nejak pokulhava, soucasne reseni je pak urcity kompromis, ktery ovsem pomerne uspesne funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n00b  |  28. 03. 2006 21:44

Ježišmarja..CPU ale dělá hromadu věcí o kterých se ti ani nezdálo kapiš?

GPU na desce by se ti asi líbilo, ale zavést kvůli tomu nový standard mainboardů, protože budeš potřebovat více místa (nebo to GPU nebudeš chladit? :D) a tím pádem koupit i new case etc..?! Probuď se, dnešní chladiče nejsou drobečkové..
haha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiroslavPragl  |  27. 03. 2006 12:40

Jako sikovna vlastnost mi prijde HW podpora rekodovani videoformatu pomoci GPU, s aktualnimi Catalysty je ke stazeni prislusna utilitka
MP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daniel  |  27. 03. 2006 18:50

jestli myslíte AVIVO, tak to nemá společného s GPU téměř nic. Je to jen softwarově optimilozavané, proto se to zdá být rychlé.....Už existují na to hacky, které dávají pryč fixnutí na řadu Rx1k a výkon je stále stejný......takže žádný zázrak, jen dobré hype.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
khi  |  27. 03. 2006 19:02

dalsi do serie co hlta reklamne texty aj s navijakom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor