Athlon XP 1800+ není pro overclockery

Diskuze čtenářů k článku

Swissst  |  23. 05. 2005 11:35

Co je to za kravinu ze se to nehodi na OC, ja ho mam a v pohode bezi na 2300Mhz realna frekvence, tj. cca 800Mhz rozdil! Kdo vi co ti "redaktori" testovali..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rychlá Nozdra  |  12. 12. 2002 22:35

Error

window.open=NS_ActualOpen;
orig_onLoad  = window.onLoad ;
orig_onunload = window.onunload;
window.onLoad  = noopen_load;
window.onunload = noopen_unload;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepik  |  05. 12. 2002 21:10

Ale tohle jsme už viděli v jiné podobě tady ....

 http://www.pctuning.cz/Default.aspx?CatID=215&SetID=2&ArtID=16830

Podle XbitLabs odkazující se na Overclockers.ru to s novými Thoroughbredy nižších modelových čísel nevypadá v současnosti tak, že by to byl procesor nějak extra vhodný pro přetaktování. Zmíněné stránce se podařilo vyzkoušet tři kusy Tbreadu 1800+ a výsledek byl poměrně překvapivý - přetaktovat šly pouze na 2200+ (1800 MHz). Na 2000 MHz (2400+) se procesorům nechtělo ani s napětím 2V.

Problém není způsobem ani tak chlazením jako spíš tím, že se stále jedná o starou revizi A0, která má strop právě u 1800 MHz. Je proto otázkou, zda není vhodnější pro přetaktování vybrat starší Palomino. To šlo často přetaktovat lépe. Tyto nové Tbready se hodí spíše do nepřetaktovaných strojů, mají totiž menší spotřebu, takže není nutné mít tak výkonné (a hlučné chlazení). Jak to bude s dostupností Tbreadů s novou revizí B, není zatím jasné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Lohnisky  |  05. 12. 2002 22:31

Myslite si, ze nemuzeme o necem psat, kdyz uz se to objevilo jinde? Jsme nezavisle medium. Clanek neni stejny, stejne jsou jen zdroje, cili na tom nevidim nic zvlastniho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Satyricon  |  05. 12. 2002 09:53

Naco to budu taktit??? kvuli 5 % zasraneho vykonu to budu chladit kapalnym dusikem! Uz se takteni taky vyserte! Pak to klekne za 6 mesicu a 1 den a muzu si strcit zaruku do pr ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  05. 12. 2002 10:57

Přesně tak. Dneska procesory nad 1,5GHz přetaktovává jen debil. To mělo smysl v době 366MHz Celeronů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kanystr  |  05. 12. 2002 12:53

A co myslis, ze je autor clanku? Ha ha ha! Je to presne ten nactilety frocek, co pari hry a hraje si na IT odbornika. Tento clanek je priblizne vrcholem jeho dovednosti. Jen vice takovych lidi a vsechno pujde do kytek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Lohnisky  |  05. 12. 2002 13:21

Vazeny pane,

nikdo si tady nehraje na IT odbornika a neni mi -nact. Hry nehraji, studuju VS a u to ho pracuji. Spise vas prispevek vypada velmi pubertalne a "inteligentne". Neco napiste nebo stvorte, publikujte a pak nekoho muzete soudit. Jo a tak nevi, co by melo jit do kytek...ach jo...

-jl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kanystr  |  05. 12. 2002 15:32

O svych aktivitach se zminovat nebudu, ale rozhodne jen nesedim na prdeli. Mam svuj job a jsem nanejvys spokojen. Ovsem mene jsem spokojen se soucasnym "publikovanim" v oblasti IT. Hry jsou zcela mimo muj zajem, o tom skoda psat. Co mi ale nabizi odborna periodika (napr. Computer nebo i Zive)? Krome her je to neustale placani kolem pretaktovani a chlazeni a spousta clanku, ktere se chlubi svym nadpisem ale nic se z nich nakonec nedozvim (resp. dozvim se to i vsude jinde). Ano, napsat clanek na urovni je problem. Na to jsou treba zkusenosti, ktere si ve vasem veku z prstu nevycucate. Abych to shrnul - je to obrovsky upadek. Jo, takovy Chip nebo Computer pred peti lety, to bylo neco jineho. Jinak preji vse nejlepsi k 20. narozeninam :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Lohnisky  |  05. 12. 2002 15:41

Dobre, je to vas nazor a je to na dlouhou diskuzi. Tohle je navic bleskovka, cili ma pouze informovat o nejake udalosti. Jinak nebude to tim, ze pred peti lety jste mel jine znalosti a tim padem logicky se vam zadaji informace v Computeru nebo Chipu smesne? Jinak takovy prispevek beru, predchozi vsak nikoliv. Jo a dekuji za blahoprani k narozeninam (jak to vite?) Kdyztak piste na mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kanystr  |  05. 12. 2002 16:10

Dnesni periodika jsou delana pro "masu". Drive to takove nebylo. Ale je to obecne problem vsech medii. Kdo chce seriozni informace, ma vice prace nejake najit mezi hromadou informaci neserioznich. Media by se mela vice specializovat a ne jit opacnym smerem. Pravda, klesne tim pomer zisk/odvedena prace. Ale to pochopitelne neni Vas problem. Vazim si vasi snahy neceho dosahnout. Nakonec ja jsem jen o par let starsi a vim, jake usili da prosadit se. Ale vase clanky pro me moc nejsou, to je fakt :( HOWGH!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  05. 12. 2002 16:02

Vážený,

přepočítejte si pořizovací cenu procesoru normal a over o 40%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kanystr  |  05. 12. 2002 16:12

A zkus se treba zamyslet, jestli to fakt vyuzijes, prip. po kolik promile casu. Stoji za to mit u stolu hucici bednu, nehlede na problemy s potencialni nestabilitou ci znicenim procaku? Nebo jde jen o ten pocit, kolik jsem "usetril"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tihamer  |  09. 12. 2002 07:02

ja taky zkousel taktit, ale brzo jsem se na to vykaslal. Kdo si v tom libuje a chce se chvastat, jeho vec. Jak tvrdi Kandak, zisk je minimalni, takze "no more"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karol co bere  |  05. 12. 2002 01:33

To je zaujimave, ja som cital, ze nove Athlon XP s jadrom Thoroughbred dostali na inych stankach v pohode cez  2 GHz az na 2,2 - 2,3 GHz. Takze, skor precitat aj ine stranky, lebo ostatne tvrdia presne opacne, ze sa skvele taktuje. A ja to aj verim, vsak treba INTELU trosku natrhnut rit, aby tolko nevyskakoval .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miro  |  05. 12. 2002 07:06

tak, tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zAjDa  |  04. 12. 2002 14:29

Já ale nechci starý Palomino!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nikdo  |  04. 12. 2002 20:27

Tak si ho nekupuj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  04. 12. 2002 13:35

Thoroughbred ... protestuji proti tomuto názvu, jako že sem czech!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slesik  |  04. 12. 2002 10:56

To je stará známá věc. Aporpó, mnohem věčí inforamční hodnotu by měl článek, kdyby ste napsali který sou dobře taktnutelný. např. XP1600 apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor