Počítač není Kofola. Když oživuješ starý nápoj/potravinu, tak zákazník slyší na "z tradičních surovin podle tradiční receptury". Zkus reinkarnovat 40 let starý počítač podle dobového schématu. Blbost, to si nikdo nekoupí. Ta značka je možná prázdná v duchu, že nemá kontinuitu, ale vadí to? ThinkPad kontinuitu má a už je to pod Lenovem jen tuctový notebook. Už to není S-Klasse mezi notebooky. Apple si dříve kupovali hlavně kreativci, dnes je zejména módní značka a symbol "já na to mám". Je tam kontinuita, ale značka je někde jinde.Atari má i po těch letech v určitém úzkém segmentu trhu stále neuvěřitelný zvuk. Před pár lety jsem si koupil v Tescu tričko s logem Atari a vzal si ho na sebe, když jsem šel na pivo s kámoši, ze kterýma jsme na přelomu 80 a 90 let začínali na osmibitech. Vzbudilo značnou pozornost. Ta značka má pořad sílu něco prodat a o nic jiného tu nejde a asi nikdy nešlo.