Arctic Cooling Accelero S2: chlazení grafiky pasivně a levně

Diskuze čtenářů k článku

pepa  |  30. 03. 2007 17:51

????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaja  |  26. 02. 2007 19:37

Ten si bude mlet stale svou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireball  |  26. 02. 2007 10:34

Nechapu, jak muze nekdo udelat takoveto reseni. Prvazan vetsina skrini je resena "nastojato". Pasivni chladic musi byt vetran pohybem vzduchu uvnitr skrine. Dole umisteny chladic "vytapi" desku grafiky. Teplota obdobne reseneho chladice, umisteneho nad grafikou, musi byt, pri stejnem vetrani skrine, zcela jiste nizsi. Mam M.S.I. GF7900, ktera ma vyvedeny heatpipes do pasivniho lameloveho chladice NAD grafiku. Pro ochlazovani grafiky POSTACUJE proud vzduchu generovany CPU fanem. Samozrejme skrin je treba rozume vetrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nou  |  26. 02. 2007 11:36

svata pravda, takle to jen otepluje kartu a tam se to zdrzi a nema to ka jit, kdyby to slo nahoru tak se to vyvetra outtakem fpohode.....grrr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sup  |  26. 02. 2007 13:51

na pctuningu nebo SH jsem cetl, ze to je hlavne pro skrine s jakymsi specialnim vetrani, ze jim to nevadi...
krom toho ja mam desku v kompu obracene, takze CPU je dole v tunelu a tenhle chladic bych mel otocenej smerem nahoru... skrin mam AVANCE Terminator za 1800

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sup  |  26. 02. 2007 13:56

doslova se tam pise:
"A to, že to ma žebra dole a ne nahoře není náhoda, ale je to promyšlený čin. Tenhle chladič je pro skříně chazený "podtlakem" a pro takovej airflow je lepší mít žebra dole pod kartou. Princip proč je to lepší vysvětlovat nebudu je to nadlouho, zkuste na to přijít sám."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sup  |  26. 02. 2007 09:08

no to chlazeni napetovejch regulatoru (jestli tam vubec je) a pameti nevypada moc presvedcive... to bude chtit vetrak:( ale jinak to vypada zajimave...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marus  |  26. 02. 2007 09:11

Vypada nebo ne, HIS 1950pro to ma vyreseno uplne stejne a vetrak netreba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HIS  |  26. 02. 2007 12:52

HIS? Pokiaľ viem, tak HIS má dve verzie X1950Pro a obe majú aktívne chladenie. Verzia Turbo má chladenie od AC, a klasická X1950Pro má normálny jednoslotový chladič.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marus  |  27. 02. 2007 07:41

Mam tu jednoslotovou verzi. Chlazeni napetovem regulatoru je reseno uplne stejne, jak na vyse uvedenem obrazku od club3D(takze kus medeneho chladice na pouzdrech bez zasahu ventilatoru) a pameti jsou vyreseny tak, ze je na nich nalepena nejaka pena, ktera spojuje pameti s kovovym (ne hlinikovym nebo medenym) chladicem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bfree, Bfree  |  26. 02. 2007 06:15

Teď ještě někoho kdo to otestuje na vlastní grafice, případně recenzi té x1950pro s tim pasivním chlazením ať člověk ví do čeho jde. Osobně bych do tohoto chlazení i šel, otázka je jestli to opravdu bude bezproblémové chlazení nebo jestli bude třeba ještě přihodit jeden pomaluběžící 12cm fan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Virtek  |  26. 02. 2007 08:58

no ja mam uz pasiv na 76oo gt - a potichu bezici intel vetracek, ale nekoho by to mohlo zajimat

jsi tu DigitalDoome ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor