Apple ve Facetime porušil patenty, musí zaplatit 368 milionů dolarů

Apple ve Facetime porušil patenty, musí zaplatit 368 milionů dolarů

Texaský soud rozhodl, že ve sporu firem Apple a VirnetX ohledně porušení patentů ze strany Applu ve službě pro videohovory Facetime k porušení patentů společnosti VirnetX skutečně došlo. Apple má za porušení čtyř patentů zaplatit 368 milionů dolarů, informuje ČTK.

Klepněte pro větší obrázek
Facetime slouží pro bezplatnou videokomunikaci prostřednictvím Wi-Fi. Právě způsob síťové komunikace pro chod Facetimu je hlavním obsahem sporných patentů

V této bitvě Apple prohrál, ale vede jich více. Především tu se Samsungem týkající se kopírování tabletů iPad. Tato bitva přerostla ve válku hned na několika bojištích – a zatímco třeba na americkém má navrch Apple, v Anglii se musel omlouvat. A mimochodem, lišácká „omluva“ mu moc nevyšla, bude ji muset zopakovat a skutečně se omluvit. V tomto sporu však aktuálně Apple získal novou zbraň – americkým úřadem schválený patent na elektronické zařízení ve tvaru obdélníku se zaoblenými rohy.

Témata článku: Apple, Kauzy, Patenty, Facetime

19 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jajar 10. 11. 2012 0:15:05
    Stačilo do titulku dodat dvě informace - Apple ve Facetime porušil čtyři...
  • Matiseek 8. 11. 2012 18:51:33
    Myslim ze by nebolo odveci pridat nejake linky na konkretne patenty, alebo...
  • Nighthawk 8. 11. 2012 17:23:46
    V tomto sporu však aktuálně Apple získal novou zbraň – americkým úřadem...
Určitě si přečtěte

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si titěrnou Wi-Fi meteostanici s lepším teploměrem než Netatmo

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si titěrnou Wi-Fi meteostanici s lepším teploměrem než Netatmo

** Dnes se podíváme na maličkou Wi-Fi destičku Wemos D1 mini ** A připojíme k ní barometrický a teplotní shield ** Poběží na ní web a nabídne i JSON API

18.  6.  2017 | Jakub Čížek | 27

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

** Na jaké parametry se zaměřit a kde vás výrobci chtějí nachytat ** Monitory se stále více specifikují pro konkrétní určení ** Náročný hráč nebo profesionální grafik mají různé požadavky

20.  6.  2017 | Tomáš Holčík | 29

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

** Ani hry se sebelepší grafikou vás nevtáhnou tolik, jako ve virtuální realitě ** Pro sledování filmů není VR ani zdaleka ideální ** I první generace je skvělá, stále však působí jako prototyp

20.  6.  2017 | Stanislav Janů | 19


Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky