Apple se dostal do nejvíce filmů, vládne product placementu

Apple se dostal do nejvíce filmů, vládne product placementu

Každý rok před vyhlášením amerických Oskarů zveřejní web Brand Channel netradiční žebříček Brandcameo. Nehodnotí nejlepší herce, herečky a filmy, ale nejčastější americký product placement – reklamu na produkty a firmy, které s vlastním filmem vlastně nemají nic co do činění.

Na prvním místě se za loňský rok umístil Apple, jehož produkty se objevily v nejvíce prémiových snímků, které vévodily tamní návštěvnosti kin. Za zmínku stojí třeba Lego Movie a Captain America, ve kterém se objevila scéna z Apple Storu.

Záběr z Apple Storu ve snímku Captain America: The Winter Soldier

Apple zároveň patří k těm společnostem, které za podobný výskyt ve filmech nemusí platit. Filmaři jej sami chtějí a jablečná firma jim často vychází vstříc a zapůjčuje různé rekvizity.

Diskuze (32) Další článek: Honeywell v Brně otevírá laboratoře za 10 milionů dolarů

Témata článku: Apple, Byznys, Hudba, filmy, seriály, DOS, Brand, Movies, Movie, Jablečná firma, Oskar, Marvel, Lega, Coming Soon, The Washington Post, Brandy, Winter, Product Placement

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak vznikají filmové efekty

Test ATX skříní a externích disků

Znáte svá práva při reklamaci?

Průvodce první instalací NASu