Apple není dokonalý, jako nic na světě. Jen je v mnoha věcech o nějaký ten kus dál, než ostatní. A v jiných zase není. To je vše, to je obsah toho, co jsem kdy napsal.
-----
K tvému seznamu jen podotýkám, že jde o další soubor pitomin, nic víc. Zpravidla pak ještě mediálně 100x zveličených oproti nějaké smysluplné realitě. Toliko k oné "realitě" z tvé klávesnice. Je škoda, jaké pitomosti z tvé hlavy "narychlo" umějí vypadnout. Kéž by tam bylo i něco smysluplného. A třeba i na pomalo.
-----
Kdo skutečně produkty Apple použvá, tak potvrzuje, že iPhone 4/4S nebylo potřeba držet jiným způsobem, aby si zavolal, protože si úplně normálně vždycky zavolal (jako třeba já a kdokoliv jiný), všiml si, že iPhone/iPod 5 se neodírá, tak jak bylo krátce mediálně prezentováno, ale že je proti oděru odolný úplně stejně, jako jakýkoliv jiný produkt, který použil konkrétní technologii povrchu. Mé zkušenosti po půlroce s iPhone 5 jsou takové, že ANI ČÁRKA. Také ví, že žádné skleněné kryty nepraskají, pokud rovnou nespadnou na zem na konkrétní inkriminovaný úhel a materiál, což je u jakéhokoliv skla naprosto běžná věc a není potřeba okolo toho dělat mediální humbuk pro pitomce, kteří doteď žili v iluzi, že sklo je nerozbitný materiál ... a td a td.
-----
Chyby jsou důsledkem toho, že něco děláš. Bez dělání nejsou žádné chyby. Když děláš něco velkého, zpravidla jsi schopen vygenerovat taky velkou chybu. Neboť jsou to právě chyby, které vyučují. A čím větší chyba, tím větší škola. Opět myslící tvor tohle tak nějak sám od sebe chápe. Smutné je, když je takovou samozřejmost potřeba vysvětlovat poměrně značnému množství lidské populace, to je smutné, nikoliv to, že se iPhone 4 při pádu na dlažbu nejspíš rozbije některý ze skleněných krytů. To je normální a očekávatelné.
-----
V ČR máme záruku dvouletou, obvykle je ve světě jednoletá. Bez ohledu na to, jestli hovoříme o iPhonu, nebo o koloběžce. P.S: Já mám na své Apple produkty záruku tříletou včetně pojištění. Myslící tvor si to umí zařídít i zaplatit, je-li to pro něj priorita.