Internetový časopis Brandchannel.com který se věnuje problematice obchodních značek, pořádal již čtvrtý ročník soutěže, ve které čtenáři volí svoji nejoblíbenější značku. Předchozí dva roky byl nejoblíbenější značkou zvolen internetový vyhledávač Google se svým jednoduchým designem a barevným logem.
V aktuálním ročníku ale Google utrpěl porážku od společnosti Apple, která se věnuje výrobě počítačů, multimediálních přehrávačů iPod a je také provozovatelem iTunes, internetového obchodu s hudbou. Překvapivé je umístění značky arabské televizní stanice Al Jazeera na pátém místě.
Umístění |
Celosvětově |
Evropa a Afrika |
1. |
Apple |
Ikea |
2. |
Google |
Virgin |
3. |
Ikea |
H&M |
4. |
Starbucks |
Nokia |
5. |
Al Jazeera |
Al Jazeera |
6. |
Mini |
Mini |
7. |
Coca-Cola |
Puma |
8. |
Virgin |
Zara |
9. |
eBay |
BBC |
10. |
Nokia |
Audi |
Zdroj: Brandchannel.com