Jak čtu komentáře tady, tak bych připojil můj. Jedna taková starší historka z hospody.
Kámoš si loni na podzim koupil S4. Říkal jak jeho skvělý mobil má 4 jádro, 2GB RAM, více megapixelů ve foťáku atp... Prostě lepší parametry, než iPhone. Tehdy jsem si uvědomil, že obyčejný spotřebitel si mobil vybírá pouze podle tohodle. Prostě čím víc pruhů, tím víc adidas. Už jsem mu nerozmluvil, že na tom nezáleží, kolik má jader, nebo RAM. Měl to prostě v hlavě a tak funguje marketing android mobilů. Např. LG G3. Na co takový displej? Vždyť to oko při běžném používání ani nerozezná. No přece, aby měl něco víc na papíru než konkurence a už nezáleží jestli to spotřebitel využije. Na druhé straně stojí Apple, který si jde vlastní cestou. Vidíme to tady u iPhonu a vidíme to třeba u Macbooku Air, kterému se vytýká, že stále nemá retinu. Když se zamyslíte tak na co? Ten notebook je stvořen na cesty pro studenty, manažery atp... Na co jim bude displej, který využije grafik? V Applu chtějí, co nejlepší výdrž na cesty. A né zbytečný displej, který bude žrát víc baterky. Ale zase upřímně. I kdyby ten iPhone měl i třeba o polovinu méně výkonu, tak si ho stejně lidi koupí, protože je to prostě iPhone.