Dobrá ironie . Mohu čestně prohlásit, že na podpoře Applu sedí hodně lidí. Pokaždé mluvím s někým jiným, pokaždé musím odvykládat celý příběh (i když sdělím číslo případu), pokaždé jim musím říci, že jsem už přeinstaloval iTunes, založil si nový Windows účet a co jsem pod ním vše vyzkoušel. Pak mě přepojí na anglicky mluvícího "odborníka", který je ještě více mimo než ten Čech a ptá se na to stejné. Pak mi "poradí" ať vše smažu a přijdu o všechna svá data. S tím já nesouhlasím, tak že to podstoupí inženýrům. Přitom tuším, že je problém v tom, že některá aplikace ztratila informaci o Apple ID, pod kterým byla stažena .... i jsem si něco v tom smyslu vygooglil, ale oni ne. Furt mě nutí reinstalovat. Ale aby si vyjeli v databázi seznam nákupů a porovnali s apple id aplikací v telefonu (už si stáhli diagnostické informace) a zjistili, která aplikace nemá korektní Apple ID, tak k tomu je furt nemůžu donutit. Ty brďo už jsem s nima strávil tolik hodin na telefonu. A sám si pomoci nemůžu, protože Apple ID u aplikací nevidím. Prostě hrůza. Spravuju ve firmě více iPhonů a od verze ios 7 šla spolehlivost rapidně dolů. Dneska už bych do iPhone nešel.