Apple má stále nejhodnotnější značku, skokanem roku je ale Facebook

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 5

Názory k článku

avatar
10. 10. 2014 00:02

Rada pro American Express. Navrhněte si logo, z nějž je lépe patrný název.
(I když, když jsou mezi nejhodnotnějšími značkami světa, tak to vlastně nepotřebují.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 10. 2014 18:03

Tak tohle jsem vygooglil, vlastně co to kecám. Takhle, jsa v dobrém rozmaru tu odtajním jeden z možných postupů výpočtu, není jediný možný.Oceňování metodou diskontovaného budoucího výnosu:
hodnota značky = tok1/(1+DS)# + tok2/(1+DS)+...+tok n /(1+DS)n + tok n/DS diskontní faktor = tok/ (1+DS)n ) Je snad někomu ještě něco nejasného?
http://ihned.cz/c3-15010750-000000_d-1501... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 10. 2014 16:01

Jak se tady tyto hodnoty značky počítají? To není tržní hodnota firmy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor