Apple je nejhodnotnější značkou, druhý je Samsung a třetí Google

Apple je nejhodnotnější značkou, druhý je Samsung a třetí Google

Analytická společnost Brand Finance zveřejnila nejnovější statistiku s hodnotami jednotlivých značek a jak to vypadá, i přední pozice zažívají velké změny.

Na první místě a tedy dle tohoto měření nejhodnotnější značkou je Apple (87,3 miliard dolarů), který zvýšil svou hodnotu o 24 % oproti minulému roku. Velmi výrazně si polepšil Samsung, který je na druhém místě a z minulého roku zvýšil hodnotu značky o vysokých 54 % na 58,8 miliard dolarů.

Klepněte pro větší obrázek
Pět značek s největší hodnotou na světě dle Brand Finance (Zdroj: CMO)

Třetí místo si drží Google s desetiprocentním meziročním růstem a hodnotou 52,1 miliard dolarů. Na čtvrtém místě je pak Microsoft s jednoprocentním propadem a na pátém řetězec obchodů Walmart.

 

Témata článku: Microsoft, Google, Apple, Byznys, Samsung, Walmart, Global, Finance, Google+, Brandy, Druh, Brand

Aktuální číslo časopisu Computer

Nový seriál o programování elektroniky

Otestovali jsme 17 bezdrátových sluchátek

Jak na nákup vánočních dárků ze zahraničí

4 tankové tiskárny v přímém souboji