Technologie | Mobilní telefon

Apple chce snížit závislost na Samsungu. Ohebné displeje proto odebere od LG

Po bezrámečkovém designu budou příští velkou věcí v segmentu smartphonů zařízení s ohebným displejem. V tuto chvíli je většina velkých výrobců v určitém stádiu příprav na výrobu takových modelů. První vlaštovky se objeví možná už příští rok, větší rozvoj očekáváme ale o dva až tři roky později. Na ohebnou budoucnost se připravuje také Applu a nejdůležitější komponentu už má zamluvenou.

Podle jihokorejského deníku The Investor dodá ohebné P-OLED displeje Applu společnost LG Display, dceřiná firma LG Corporation a sestra známého LG Electronics. Apple přitom v minulosti panely LG využíval, naposled dal ale u modelu iPhone X přednost Samsungu. Ten si mne ruce, protože na dodávkách komponent pro iPhony vydělává víc než na smartphonech vlastní značky.

Samsung je ale zároveň jako světová smartphonová jednička hlavní a největší konkurent Applu, který proto logicky nechce, aby viděl pod pokličku jeho technologií. Apple je tak v trochu schizofrenní pozici, kdy se musí rozhodovat mezi co nejlepšími komponentami a co nejmenším posilováním konkurence. Z vah této rovnice v případě ohebného panelu vyšlo jako nejlepší řešení LG.

To by mělo podle interních zdrojů z firmy sestavit linku na výrobu ohebných displejů během dvou let. Sériová výroba ohebných iPhonů má probíhat až v roce 2020, což by pro Apple znamenalo tradiční zaostávání za konkurenčními značkami, které první flexibilní smartphony mají přinést už v roce 2018.

Ohebný OLED displej od LG:

Diskuze (8) Další článek: Překvapivý objev: Bakterie disponují „hmatovým smyslem“

Témata článku: Technologie, Apple, iPhone, Samsung, Mobilní telefon, Smartphone, Komponenta, Závislost, Ohebný oled, Ohebný displej, Interní zdroj, Nejlepší komponenta, Rovnice, DIS, APP, Displej, Velký rozvoj, Nejlepší řešení, Zaostávání, Apple společnost, Konkurenční značka, Příští rok, LG Electronics, Hlavní konkurent, Dceřiná firma, Apple notebook růžový na Mall.cz



Sega možná chystá předělávku skvělé plošinovky Sonic Colors

Sega možná chystá předělávku skvělé plošinovky Sonic Colors

Sonic se dost možná vrátí v jednom ze svých nejpopulárnějších dobrodružství.

Michal Maliarov
SEGASpekulace
Magnat Signature 703: moderní, seriózní regálové Hi-Fi reprobedny [test]

Magnat Signature 703: moderní, seriózní regálové Hi-Fi reprobedny [test]

Sedm set trojky jakožto středně velké a docela dostupné regálové reprosoustavy splňují kvalitativní nároky Hi-Fi třídy a přitom nejsou strnule technicistní, ba naopak chtějí zprostředkovat hlavně pocit barevnosti, rytmu a bohatosti hudebního zážitku. Celkově jde o dobrý standard – estetický, materiálový i zvukový. Je to prostě dobré, moderně laděné a přitom seriózně pojaté Hi-Fi.

Reproduktory
Exkluzivity stojí Epic Store miliony, Timu Sweeneymu to ale nevadí
Michal Maliarov
Digitální distribuceByznys
Programování elektroniky: Vyrobíme Wi-Fi hodiny do pokojíku každého geeka

Programování elektroniky: Vyrobíme Wi-Fi hodiny do pokojíku každého geeka

** Máte u postele budík? Vyhoďte ho! ** Dnes si totiž postavíme vlastní Wi-Fi hodiny ** Díky RGB prstenci budou plné barev a díky NTP ďábelsky přesné

Jakub Čížek
Pojďme programovat elektroniku
Příběh filmové adaptace The Borderlands se bude lišit od her

Příběh filmové adaptace The Borderlands se bude lišit od her

Rozhodně nepůjde o prachsprostou kopírku.

Michal Maliarov
Film
Fotopříběh Columbie: 40 let od prvního letu raketoplánu na orbit

Fotopříběh Columbie: 40 let od prvního letu raketoplánu na orbit

** Přesně před 37 lety úspěšně odstartoval vesmírný program raketoplánů ** Na svou první orbitální misi se vydala Columbia ** Připomeňte si její příběh a také raketoplány samotné

David PolesnýJiří Černý
RaketoplányNASAVesmír
V novém Computeru: elektrická revoluce, jak se starat o baterie a kde pomáhá virtuální realita

V novém Computeru: elektrická revoluce, jak se starat o baterie a kde pomáhá virtuální realita

** Prožíváme elektrickou revoluci ** Jak se starat o baterie v mobilu či notebooku ** Využití virtuální reality mimo herní svět

Časopis Computer
Časopis Computer