AOL stále vydělá více na internetu přes vytáčené linky než na reklamách

AOL stále vydělá více na internetu přes vytáčené linky než na reklamách

Společnost AOL patřila na konci minulého století mezi nejdůležitější společnosti, které pomohly rozšířit internet v USA, tehdy samozřejmě řešený ještě přes „instalační CD“ a vytáčenou telefonní linku.

Od roku 2008 už jde ale především o společnost zaměřenou na digitální obsah. AOL ale neskončila se spoustou starší produktů, které pro své zákazníky nabízela. Jak upozornil web VentureBeat, který vycházel z finanční zprávy za poslední čtvrtletí, AOL stále vydělává na internetu přes klasické vytáčené linky, za který si účtuje kolem 500 korun měsíčně.

Za druhé čtvrtletí roku 2014 mělo AOL příjmy z internetu přes vytáčené linky přibližně 155 milionů dolarů. Překvapením je především srovnání s digitální reklamou, kterou prodává na svých obsahových webech, mezi které patří třeba Engadget, TechCrunch, Huffington Post a další. Z reklamy v rámci všech webů totiž AOL za stejné období utržilo „jen“ 144 milionů dolarů.

Pokud jde o porovnání s minulým rokem, příjem z prodeje vytáčeného internetu se propadl jen o sedm procent. AOL se ale daří například na poli vyhledávání a příjmů z reklamních platforem.

Témata článku: Byznys, Internet, Reklama, AOL, Item, Linka, Lin, Cash, Still

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu