Anonymous se zmocnili webu ODS a vyvěsili na něm své oznámení

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 137

Názory k článku

03. 02. 2012 14:50

Prilis tento utok nechapu , protoze napriklad europoslanci za ODS byli proti ACTA ,narozdil od tech za KSC\CSSD ....holt ti asi nemaji tak "easy" weby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2012 19:49

,, na ods jedině s d d o s , , tak to je hustý
hlavně by to chtělo na ty CSSD taky něco, protože fakt sorry Hašek, hejtman JM kraje, to je hirší člověk než J Paroubek, nezastaví se před ničím, v tuto chvílí už má spousty věcí na krku, hlavně tunel co vykrádá z rozpočtu asi 150-200 MLD na dotace dopravci ČD, na tohle by kluci z anonymous neměli taky zapomínat !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2012 17:40

Pane Čížku, raději proboha už nic neříkejte ... Četl jste vůbec ty jejich výzvy na tom webu ODS? Je vám to upřímě jedno co tam píšou? Hlavně ať se nestahují filmy a mp3? Opravdu myslíte, že o to jde? Svatá prostoto, jste tak naivní nebo jen tak konformě kličkujete? To přece není vina Anonymous, že se většina lidí nic nedozvěděla, dostatečně včas, před podpisem ACTA PIPA a SOPA, z velkých oficiálních médií. Že neproběhla žádná veřejná debata v médiích, o všech důsledcích těch smluv. Po té, co se v TV aj. rozebírá každá nevýznamná hloupost, tak pochybuji, že je náhoda, že se to podepsání stalo v tichosti, prakticky bez informací a mimo Evropu. Pominu naivní ale upřímnou prosbu Anonymous, aby se práva na informace zastal zrovna náš prezident (ten to jistě neudělá). Mě je sympatická ta forma protestu (i už když přichází asi pozdě - nevím). Všímám si proti čemu (kromě ACTA PIPA a SOPA) bojují Anonymous - neonacismus, bezpráví atd. Žádné hořící auta, žádné vytlučené výlohy - upozorňují na závažné problémy pomocí posledního svobodného média a jsou slušní. Ti lidé berou svět velmi zodpovědně a vážně a je potěšitelné, že to jsou pravděpodobně lidé mladí. Naproti tomu vnímám, jak naši republiku svým jednáním poškozují někteří politici (bohužel i z ODS). S tou vaší hroší kůží k reálným možným hrozbám a s vyšponovanou citlivostí k ,,pošlapaným trávníkům,, při demonstracích jako byste vypadl z minulého režimu. Tehdy byl taky, při potlačování názorů, mottem onen příslovečný ,,klid na práci,, a dodržování zákonů (lidi rozejděte se, tady není nic k vidění ...) Ještě si to pamatuju. A hlavně se nepokoušet nic změnit, stejně to nemá cenu .... atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2012 17:19

Pan Čížek kritizuje útok na soukromí web, chápu že se nejedná o příjemnou věc, ale pokud jsem si všiml, tak během doby co "byl vyvěšen" plakát anonymous na webu ODS tak se stále na web dalo dostat a dle mého názoru, to běžný uživatel internetu pochopil jako další stupidní reklamu, kterou je internet zamořen. Odsuzovat skupinu anonymous za jejich aktivity je taktéž nesmysl, to by člověk musel odsuzovat snad každého, jakoukoliv reklamu atd ( z pohledu uživatele internetu). Vím že se jedná o obrovské "halo" a loby ale v něčem pravdu mají, bohužel je jejich propaganda poslední dobou až přehnaná.. Pokud správně chápu dohodu ACTA tak záleží hlavně na státě jak si vyloží její znění a to prosadí v zákoně. Nemyslím si že ACTA, jako taková je špatná, bohužel je z velké části ovlivněna soukromím sektorem který se až moc angažuje do politiky, škoda. Pro všechny co odsuzují anonymous: Uvědomte si že některé pasáže ACTA, pokud uvažujeme nejhorší možnost, silně zavádí totalitou, např. cenzura projevu, kontrola každého paketu co posíláte na internet atd.
V 89. se protestovalo na náměstí proti takovému režimu, spousta lidí to odsuzovalo, spousta lidí skončilo v kriminále. Nyní se protestuje na internetu, taky protizákonně jak tomu bylo kdysi několikrát. Historie se opakuje, tak nedovolme aby se vrátili škaredé praktiky totalitního režimu, tak krásně zabaleny do demokratické dohody. PS: Osobně jsem proti ACTA, ale taktéž proti fanatismu který probíhá poslední dobou ze strany anonymous a jejich příznivců po celém světě.
PPS: Pokud se někomu nelíbí hrubky či chybějící interpunkce, tak je to jen jeho problém , a tím nemyslím jen v mém příspěvku, ale i ve vlastním článku, či kdekoliv na internetu. Nikdo Vás nenutí to číst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 02. 2012 16:50

Stejně to nechápu, když se podívate na facebook jednotlivých politických stran, tak Top 09 i VV měli napsáno,že s ACTA nesouhlasí, kdo to teda schálil?
Jinak pane Čížek, když si lidé volí poslance, tak proto, aby daný poslanec zastupoval názory občanů. Když to ale nedělá, jak mají občané vyjádřit nesouhlas s tím co dělají? Demonstrace? Kdo na to slyší? Nikdo. Klidně ať jdou ODS podpálit ten barák, lidi nemůžou sedět a dívat se, jak si ti nahoře dělají co chtějí. To by potom nebyla demokracie, ale totalita
Myslím, že tohle je něco podobného jako když jsem se díval na Hercule Poirot- Vražda v Orient expressu, tam je to stejný, aneb něco co vypadá jako trestný čin někdy nemusí být trestný čin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 02. 2012 16:09

Neviděl bych to jako útok na ODS, ale spíš jen na ODS se jim podařilo dostat svůj obsah. A ono je to jedno kde to je, hlavní je se zviditelnit ikdyby to byla stránka ministerstva zemedělství...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2012 15:23

Pane Čížek... na počítače a "ty věci" okolo jste možná machr, ale když něčemu nerozumíte (politika), tak se prosím nejdříve zamyslete a pak až něco napište takhle jste akorát pro smích. Škoda..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2012 15:14

ODS se k ACTA pokud vím ani nevyjádřila, to jen TOP 09 (která to jasně odmítla). Navíc, to si jako myslíte, že když někomu poškodíte website (což je samo o sobě v rozporu s tím, co Anonymous hlásají), tak najednou budou hlasovat proti něčemu, proti čemu bojujete? Blbci, co se pasovali na "nejspravedlivější světa" a teď chtějí vydírat. Kdybyste radši šli na JAKOUKOLIV z regionálních poboček ODS a vyjádřili byste tam svůj názor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2012 15:10

Čížek zase dneska perlil, kolik mu je? Myslel to opravdu vážně, nebo zítra obrátí? Nakročeno k tomu být korouhvičkou má dobře. A co na to google?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2012 14:50

Jsou to podělaní anarchisti, měli by dostat po tlamě. Pochytat je a zabavit Entery.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 02. 2012 13:59

Oni jsou fakt dobří!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2012 13:55

Tohle už je ale opravdu hacktivismus... což dává Anonymous politickou "barvu" a nemá to nic společnýho s hackerama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2012 13:03

To nemá chybu, to se jim povedlo. Bohužel podle mě na ty jejich stránky moc lidí neleze a tudíž málo lidí "prozře" až to uvidí. Když jsem se ptal několika lidí co si o tý dnešní situaci myslí tak ani nevěděli co to je ňáká ACTA nebo SOPA/PIPA takže je vidět že lidem je to ukradený, protože tomu stejeně nerozumněj. Pak se ale budou divit až jim na dveře zabuší kriminálka za něco co dělá dneska každej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2012 12:52

Doufám, že tohle bylo za Vondru a za Promopro a že podobné útoky se budou v brzké budoucnosti ve znamení dalších zametených kauz opakovat. Díky tomu se o tom píše v médiích a lidi tak snadno nezapomenou. Hmm, že bych nainstaloval IRC a těm klukům ušatým pomohl?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2012 12:39

Ty ODS to jsou ale pěkný ku-vy ! S evropskou smlouvou o odpovědnosti rozpočtové a s ochotou zapůjčit měnovému fondu z REZERV (800 MLD Kč) které jsou stejně rozmístěný v akciích a fondech po celém světě (hlavně americké a německé dluhopisy) dělají drahoty, ale tohle to podepíšou
klíďopíďo hned bez diskuze Autorské poplatky snižovat nebudou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2012 12:13

Chyiti, nechat zaplatit skodu a pokutu, zavrit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 02. 02. 2012 11:09

Všem, kteří tu tak vehementně chválí útoky na soukromé weby, bych přál někdy zažít něco podobného na svém vlastním serveru. I kdyby za útokem stála jakkoliv vzletná myšlenka, stále je to jen... Útok. Není tady žádná celospolečenská krize, nebo snad rovnou válečný stav, aby se z crackingu stala norma boje. Pokud na weby útočí čeští Anonymous, mají spíše chodit k volbám. Jestli na ty weby útočí zahraniční Anonymous, tak mi to připadne stejné, jako když polští hooligans vyrazí na Sparta-Baník. Na jednu stranu se tu každý ohání svobodou, na stranu druhou boj se každý, kdo s námi nesouhlasíš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (60)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 02. 2012 10:44

http://sklad.krtek.net/www.ods.cz/... z té ukázky v článku vůbec není poznat, co se tam píše

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 02. 2012 10:42

Výborně --> "Z hlediska vyššího principu mravního útok na stránky zločinecké organizace, není zločin "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2012 10:07

Konecne neco kreativnejsiho nez ubohy DDOS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2012 10:01

lepsia kvalita obrazku by nebola zla ... teraz uz je cely web dole ... pekne od nich bolo ten odkaz na povodne stranky :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2012 10:00

Je fajn vidět, že Anonymous není jen hromada lamiček se zapnutým LOICem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2012 09:58

ad Twitter "Tentokrát už to ale nebyl žádný školácký DDoS"Zato to je (opět) školácké selhání psaní textu. Název naší země skutečně není Česká Republika, takové výzvě se pak může oslovený prezident leda pousmát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 02. 2012 09:58

Mohl by mi někdo vysvětlit, jak je možné, že jim změnili index na hostingu? Koukal jsem, že hostujou u forpsi. DDos pochopim, ale to jak se dostanou na ftp a něco tam upravi (a nebyl to nějakej domací nezabezpečenej gamehosting ale forpsi) .. pokud tedy neznali přístupove udaje ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor