Android N bude podporovat virtuální realitu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 1

Názory k článku

avatar
17. 04. 2016 09:14

„taková aplikace nejspíše dostane na rozdíl od ostatních přístup třeba k lepšímu výkonu.“Výkonu je až moc, aby se to dalo uchladit, volí se u Samsungů v GearVR z několika pevných kombinací CPU+GPU taktování, nikdy ale nemohou běžet obě části naplno. Čip ale pro to zamknutí frekvencí musí mít podporu, nestačí jen OS. Pokud by se ponechal standardní režim CPU, které se automaticky taktuje podle výkonu, dochází při přepínání k lagům, které jsou ve VR hodně viditelné.Co je ale v OS pro virtuální realitu naprosto klíčové, je možnost vypnutí standardního triple-bufferingu, který Android používá, a kvůli kterému i Cardboard reaguje tak špatně. Jedná se o to, že když aplikace nebo hra něco vykreslí, uloží se to do dočasného bufferu, který čeká na vykreslení na obrazovce, až na něj přijde řada. Při triple-bufferingu jsou to dva buffery navíc a tedy zbytečné zpoždění 2*16,6 ms (při 60 fps), kdy obraz nijak nemůže reagovat na vstup uživatele. Jestli ovšem tuhle možnost Android N vůbec přináší je otázka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor