Verizon stála koupě Yahoo 4,48 miliardy dolarů Foto:  Mike Mozart ,  CC BY 2.0

Verizon stála koupě Yahoo 4,48 miliardy dolarů | Foto: Mike Mozart, CC BY 2.0

Kombinace AOL a Yahoo dostane název Oath https://www.oath.com

Kombinace AOL a Yahoo dostane název Oath | https://www.oath.com

Do značek, které patří Yahoo, patří i Tumblr https://www.tumblr.com

Do značek, které patří Yahoo, patří i Tumblr | https://www.tumblr.com

Kombinace AOL a Yahoo dostane název Oath https://www.aol.com

Kombinace AOL a Yahoo dostane název Oath | https://www.aol.com

Do značek, které patří Yahoo, patří i Flickr https://www.flickr.com

Do značek, které patří Yahoo, patří i Flickr | https://www.flickr.com

Marissa Mayerová musí pryč

Marissa Mayerová musí pryč

Kombinace AOL a Yahoo dostane název Oath https://www.oath.com
Do značek, které patří Yahoo, patří i Tumblr https://www.tumblr.com
Kombinace AOL a Yahoo dostane název Oath https://www.aol.com
Do značek, které patří Yahoo, patří i Flickr https://www.flickr.com
6
Fotogalerie

Americký gigant Verizon dokončil koupi Yahoo. Dal za něj přes 100 miliard

Americká telekomunikační společnost Verizon loni v červenci oznámila, že má zájem o koupi významné části internetového byznysu Yahoo. V úterý, téměř rok po původním oznámení, byl prodej za 4,48 miliardy dolarů (přes 100 miliard korun) dokončen. Součástí dohody je, že šéfka Yahoo Marissa Mayer odejde.

Nákupem vzniká nová společnost jménem Oath, která kombinuje poskytovatele internetových služeb AOL a celou řadu menších značek Yahoo jako je Yahoo Finance nebo Yahoo News. Šéfovat ji bude bývalý ředitel AOL Tim Armstrong.

Organizační detaily firmy ještě nebyly oznámeny, ale dá očekávat, že dojde k výraznému propouštění. Americký kanál CNBC minulý týden informoval, že důsledkem prodeje je ohroženo až 2000 pracovních míst, Armstrong to následně pro Wall Street Journal potvrdil.

Jak prodej zasáhne osud populárních služeb Yahoo jako je Tumblr nebo Flickr, není jisté. Tisková zpráva oznamující prodej jen uvádí, že Oath zastřeší více než 50 technologických a mediálních značek, takže to znamená, že některé se nového uspořádání nedočkají.

Určitě si přečtěte

Články odjinud