Diky deferred renderingu se moznosti poradne rozsirily, a uz se nemusi cekat na to, az limitace odstrani nova verze DX, ale spis na silnejsi hardware. Takze to, ze neni DX12 v dohlednu je celkem logicke :)
podle mě neni zatim ani 11.1 pořadně využívana natož aby z neho hry cucali maximum takze nijak extra ze 12cka dlouho nebude nevadi
DX11.1 nie je zatial vobec vyuzivana :)inak ziadne nove efekty to nema, len par vychytavok pre vyvojarov
"ziadne nove efekty"Efekty jsou otázkou shaderů, ne verze Direct3D.
Tak, vzhladom k celkom rychlemu prechodu hernej sceny k OpenGL (Android, iPhone) by to nebolo nic necakane, ale MS za ten cca tyzden, co je tato sprava stara stihol informaciu dementovat:http://www.hardwarecanucks.com/news/amd-roy-taylor-direc... ...
{{values.description}}
Jak používat VR k práci
Megatest 18 levných monitorů
Test lokátorů s Bluetooth
Průvodce nákupem RAM
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.