No dobře, ale kdy už konečně vydají ty super výkonné grafiky nové generace na kterém bych si zahrál hru se super mega realistickou grafikou?
proc by meli ? alespon tak vytezi ze stavajici technologie maximum penez, coz je jejich cil. ale neboj, jakmile jeden z nich s necim prijde, uvidis ten hukot. holt konkurence jeste alespon nekde funguje ;)
Dřív se říkalo že čím větší bitové rozhraní pamětí tím lepší výkon GPU.Pamatuji si že byly i 512bit. Proč se to už nedělá, nechápu.
Protože se natolik zvětšila rychlost pamětí, že stačí menší šířka (celkovej výkon pamětí je šířka x rychlost). Protože větší bitová šířka znamená nutnost připojení víc čipů a nutnost víc datových drah a dokonce i velkého čipu, aby se na něj vešly vývody pro paměti, je řešení s menší šířkou a rychlejšíma paměťma levnější a zároveň i úspornější (na spotřebu - je připojeno méně čipů). Navíc pomalejší paměti (GDDR3) běží na větším napětí než rychlejší (GDDR5).
Přesně tak, proto taky nVidie mají a mívaly velké bitové šířky (448, 512), protože rozdíl velikosti oproti jádru od AMD je dosti velkej a všechny ty vývody se jim tam vejdou ;)
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 11. 2011 22:52
{{values.description}}
Jak používat VR k práci
Megatest 18 levných monitorů
Test lokátorů s Bluetooth
Průvodce nákupem RAM
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.