AMD prodělalo více než se čekalo, ztráta v prvním čtvrtletí činí 611 mil. dolarů

Diskuze čtenářů k článku

blekota  |  20. 04. 2007 22:41

Tak to je v prdeli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petik  |  20. 04. 2007 22:00

Nevsiml jsem si zadne cenove valky ze strany Intelu. On vydal sve procesory a ma je porad stejne drahe. Ale holt AMD/ATI zaspalo s vyvojem a o tom to cele je. Museli holt maximalne dolu s cenou aby byli alespon nejak konkurenceschopni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrikrzviera  |  20. 04. 2007 15:52

To absolutne nic neznamena pokial neprepustaju a nezatvaraju fabriky, takze relax intelaci a este par dni sa vytesujte, lebo ked AMD znova vybehne ako doposial vzdy, tak zacnem hovorit ze intel je v srackach?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
th3m0r0n  |  20. 04. 2007 16:13

Sracky mozno nie ale tie cervene cisla su skor pekna prdel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shlomo  |  20. 04. 2007 16:19

mam tu dat par odkazov z cias ked sa prskalo na prescot a podobnee vytvory intelu, ?vtedy boli ceny amd dost vysoke a to nemalo amd taku prevahu ako bude mat intel za par mesiacov.
shodli sme sa tu ze nemame moc radi amd a ati prave kvoli argumentaci jeho stupencov/fandov,to ceske/slovenske fandenie bez rozumu,pripomina mi to hlasku z jedneho ceskeho filmu,
iked sa intel snazil z netburstu vytazit co najviac,a este tazi. tak sa na strane intelu predsa chysta velke zlacnovanie 4 core" nie? tak co je potom problem pre vas ati menov?

s pozdravom nehalemu zdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
th3m0r0n  |  20. 04. 2007 16:26

neporovnavam. Narazal som na to, ze kolegovia v trickach amd a trenkach s tuxom musia aj tak na intelovskych masinach s winxp spravovat solaris. Preto mi stale nie je jasne, preco im to nedochadza. A prescott? O tom vobec nehovorim, presnejsie radsej pomlcim. Nijaki kolegovia tak nevyskakuju, ako ti v kombinacii Ati AMD Linux. Uz ked sme pri nom, ako moj anglicky kolega porovnaval linux a solaris: "unix? yeah, its a real thing, not a TOY"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiTi  |  20. 04. 2007 16:58

Spíš mi nedochází co svými příspěvky chceš říct, ale to je u některých přispěvovatelů normoš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrikrzviera  |  20. 04. 2007 17:21

To nema nic spolocne s fandenim bez rozumu. Intel som mal iba raz pred 17 rokmi v mojom notebooku
50 Mhz!. Odvtedy prvy AMD Athlon asi 700Mhz a 1200Mhz Athlon pred 6 rokmi stale fachci na mojom synovom PC.
Ja mam Notebook HP nx6325 Business notebook s AMD 64X2 TL60 2Ghz a nic rychlejsie som zatial nevidel. Hovorim nevidel,
lebo aj ked Intel ma mozno rychlejsie procesory, nikto ich tu do notebookov nedava. Vsetci predavaju
Intel nieco okolo 1.66Ghz max 1.8 Ghz. Takze ja som bol vzdy spokojny s AMD a preto si vzdy kupim AMD aj ked je pravda ze kupujem vzdy to najlepsie na trhu.A teraz mi povedz ze to nie je rozumne a ze rozumne je si kupit Notebook s Intel 1.66Ghz s Windows Vista a vytesovat sa ake to je rychle, lebo vsetci tak hovoria. Je to na smiech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  20. 04. 2007 17:30

Ako to, ze Intel do notebookov nedava vykonnejsie procesory. Ja mam ASUS-sunku s C2D 2GHz, 2GB ram a go7600 512MB. Na druhu stranu VISTY na nom idu horsie nez XPcka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrikrzviera  |  20. 04. 2007 17:37

Ano dava, ale ja som pisal ze tu ( v Canade) a myslim ze aj u Vas v beznom obchode ho nikto, ale nikto nedava. Musim podotknut ze ho mam skoro rok a vtedy som nan mesiac cakal, takze pred rokom v auguste nic rychlejsie nebolo.
Mas pravdu s tym Vista, proto mam XP Profesional a ide to ako raketa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  20. 04. 2007 17:48

...to nebolo mudre v dobe, ked Intel mal C2D v mobilnom rieseni kupovat TURIONa. Ja som si tu T7200 (2GHz) kupil v septembri a mali ho na objednavku vsade po Slovenskych predajniach.
Na druhu stranu, ked Vam sluzi ta TL60 dobre a v spokojnosti, tak nie je co riesit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrikrzviera  |  20. 04. 2007 23:16

To bolo naopak velmi mudre co som spravil, lebo v dobe ked som ho kupoval tak ziadny C2D T7200 neexistoval a Intel len o niecom takom snival a ked si pozries nejaky benchmark, tak pochopis ze T7200 ani z daleka nedosahuje urovne TL60,nekolko ma inu komunikaciu s pametami.
Takze druhy krat viac rozmyslaj ked nieco kupujes a nie len slepo nasleduj stado Intelakov.
Ale ked Ti to sluzi, je mi uplne jedno co mas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  20. 04. 2007 23:56

Ehm, ako to, ze ste kupovali TL60 takmer pred rokom v auguste a ja som mesiac na to kupil T7200??? A mozem este poprosit o to porovnanie TL60 a T7200.
Inak, dovtedy som pouzival desktopy vyhradne s AMD, ale pri potrebe noveho slusneho notebooku a prichode C2D platformy som nemal inu moznost. Neviem, ako Vy, ale ja od notebooku pri praci vyzadujem: vykon (T7200 a 2GB RAM), konektivitu (BT, WiFi, CardReader, FW, 4xUSB), vydrz (9-clankova 7200mAh bateria = okolo 3,5 hod prace), na volny cas aj trochu multimedialneho vykonu (NV go7600 512MB RAM nezdielanych, DVI, Svideo, 1,3MPx cam) a to vsetko za prijatelnu cenu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrikrzviera  |  21. 04. 2007 16:21

Takze napisem vam to do tretice este raz.Pozrel som si moje papiere.Objednaval som ho v juni, prisiel mi
25 Jula. Ziadny C2D vtedy neexistoval a do predaja sa dostavali az na jesen.Cize v tej dobe som mal najvykonnejsi procesor a neviem naco by som cakal dalsie 3 mesiace na C2D.Mam vsetky tie vymozenosti co vy,
vcetne bluetooth co bola podmienka, citacku kariet vcetne XD co Asus asi tazko, citacku otiskov prstov na prihlasenie do systemu,co asus asi tazko, rozlysenie displeya 1400 x 1050,co asus tazko, takze mozem dat dve plne stranky hocijakeho dokumentu vedla seba, co potrebujem pri kopirovani.Na tychto strankach
http://www.tomshardware.com/2006/08/22/amd_dual_core_laptops_have_arrived/page9.html
porovnavaju tento notebook s inymi a C2D tam nevidim, lebo neexistoval. Ked kliknes na next page uvidis benchmarks a v tej dobe nic lepsie nebolo.
Navyse kedze je to Business notebook, tak mam 3 roky zaruku a 24Hodin/7 dni on line service a technical support keby som potreboval.Takze AMD bolo v tej dobe the best a znova bude. Iba sa strieda s Intelom a kto si chce pockat na Intel pocka na intel, kto chce Amd bude mat Amd.Nic ine v tom neni.
Ja si vzdy pockam na Amd vy asi na intel. Ale uz mi netvrdte prosim ze intel robi najvykonnejsie a najlepsie procesory, pretoze pred rokom nic lepsie ako TL60 neexistovalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  21. 04. 2007 21:41

Vymozenosti mate (displej vacsi o 120x250 bodov, otlacky prstov), ale vykon, ci vydrz uz nie.
Len tak na okraj vydanie TURIONov bolo 17.maja 2006, C2D 27.jula 2006 (len dva mesiace) a CD 5.januara 2006. Zial, podla testov na TOMs HARDWARE uz obycajne CD je papierovo vykonejsie ako TURION: http://www.tomshardware.com/2007/02/27/dual_core_notebook_cpus_explored/page11.html
...ja len tolko k Vasej teme ohladom najvykonejsieho procesora minuleho roka. Zial, zo zaryteho AMDckara som sa vdaka ponukanemu vykonu stal INTELakom. A rad si pockam, kedy sa to otoci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrikrzviera  |  21. 04. 2007 22:29


Uniklo vam ze ja mam TL60 ? Myslim ze nie. Lebo ja ho v tom vasom teste nevidim. Samozrejme ze je to zamer.Len sa tu snazite za kazdu cenu vytesovat zo svojho intelu.
Mna nezaujima vydanie procesorov, ale kedy boli dostupne v Notebookoch a to bolo C2D az na jesen. Darmo tu hovorite o nejakych papierovych vydaniach. Musim vam napisat ze uz nebudem odpovedat, lebo to zo zarytym intelakom nikde nevedie. Snazil som sa vam len otvorit oci, ale je to zbytocne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cvm  |  22. 04. 2007 09:18

...neuniklo mi, ze mate TL60. Skoda len, ze v tych tabulkach chyba. Asi aj preto, ze rozdiel medzi TL56 a TL60 bude PCmarku asi 2%-5%.
Pane, ja nepouzivam notebook na vytesovanie (s mojou sunkou???), nezaujima ma ani znacka procesora, co ho pohana, ale pre mna je na pracu dolezity mobilny vykon. Kedze som minuly rok na jar potreboval silnejsi stroj, tak som si radsej pockal na C2D. Na jar som mal vyhliadnuty ACER 8200 s CD (v karbone) a ako vidim podla PCmarku, tak po prichod C2D by som mal s vykonom CPU vystarane i ked s ACERmi nemam dobre skusenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  20. 04. 2007 23:07

No, jo, Operační systém Microsoft WINDOWS Vista, asi nějaká verze CZ, je Operační systém Budoucnosti, Optimální požadavky, procesor, na Frekvenci, alespoň 8 GHz, a 4 GigaBajty Operační paměti, třeba DDR2-RAMky, na Frekvenci 800 MHz (Efektivně), prostě, ne, to se mi, skoro, nechce, věřit, že by na procesoru o Frekvenci, 2 GHz, ten Operační systém Microsoft WINDOWS Vista, asi nějaká verze CZ, sotva lezl, když by, ho měl, utáhnout, i počítač, s procesorem Intel Celeron, na Frekvenci 800 MHz, se 100 MHz, sběrnicí, (ještě verze z Pentia III., a prej, zkoušeli, a ten OPerační systém Microsoft WINDOWS Vista, asi nějaká verze CZ, jel, i na počítači, s procesorem Intel Pentium III., na Frekvenci, asi jen tak 667 MHz, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha, blecha  |  20. 04. 2007 14:46

Financni reditel AMD tomu prd rozumi, at tam nasadej petofotobu, ten jim to tam stluce dohromady a vysvetli jim, ze se hluboce myli, nakonec to podepre asi 50 odkazy ruzne po webu a par svymi "zasvecenymi" komentari a razem bude AMD + 2 miliardy dolaru v plusu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bender  |  20. 04. 2007 18:08

hehe, ked uz mu na tie komentare nevies oponovat vecne tak zvolis aspon ad hominem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  20. 04. 2007 21:29

Potom
AMD este miesiac v krizovom financnom rezime potom prijde serverova Barcelona a R600
http://www.amdzone.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid =292&page=1

ale u AMD urobili chyby oriemtaciou na OEM a to je fakt...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha, blecha  |  22. 04. 2007 13:02

Ale, ale... Vzdyt K10 bude realne u nas dostupna az po vanocicch 2007. Tak neplkej. Chyt se za ruku s tim tady nahore co na me prvni reagoval a bezte sioba konecne zkusit pracovat nekolik tydnu na AMDX2 + nF chipsetu proti i965 + Core 2 duo, ja oboje osobne vlastnim. Takze na rozdil od tebe mam moznost srovnani, jak jsi jiz kdysi z jedne debaty, kde si placal kraviny (cimz bylo dokazano, ze prakticke zkusenosti mas s novymi procesory skoro nulove), davno doufam pochopil. Ty jen cucis na net na odkazy a ze si asakem na nejake vejsce na Slovensku je mi jedno, ja byl taky asakem. Ale lidi tveho typu se mi nelibi, narazim na ne v pracovnim procesu, vybaveni jsou plno papirama studiema atd. s odkazam, ze nekde , minimalne 20 000 km od nas to funguje apod. Zblbnou lidi na radnicich, a mi pak musime tvorit úpaopiry, abychom jejich plky zvratili. Pokud dojde na prakticke zkouseni jejich "skvelych vyctenych napadu" tak za chvili zmizej a radsi mlcej, bo jsou pak v prd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  22. 04. 2007 16:59

Ja mam realne skusenosti so SW optimalizovanym pre AMD - RTLinux 2 mikrosekundy latencie a RATI latencie preputia tasku 4200 nanosekund, tam je AMD lepsie, AMD je horsie vo Videu je.. ale nie v pro Realtime aplikaciach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
th3m0r0n  |  20. 04. 2007 14:20

Teraz sa mozem schuti zasmiat na svojich AMD fanATickych kolegoch, nie ze by mi to robilo radost, ale sa ma snazili presviedcat pol roka o ich mokrych snoch.. Vacsina musela opustit aj ich vymakany Linux!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ak  |  20. 04. 2007 15:34

kolko mas rokov?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
th3m0r0n  |  20. 04. 2007 16:12

29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BrainLess  |  20. 04. 2007 16:49

takhle starej a porad blbej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  20. 04. 2007 16:03

Jo? Proc? AMD mam, ATI taky, Linux si spokojene vrni. Zrovna vcera dostoal nove ovladace pro ATI, instalace narocna, asi na 4 kliknuti....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nax  |  20. 04. 2007 16:05

A automaticka aktualizace driveru z internetu Linux je fine!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
th3m0r0n  |  20. 04. 2007 16:12

Vsetci ste si podobni ako AMD a ATi na platforme linux

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Motoroto  |  20. 04. 2007 14:17

Doufam ze se z toho AMD co nejdriv vzpamatuje a prijde s necim vykonnejsim nez C2D, kdyby se polozilo tak by to byla katastrofa.... Intel by napalil takove ceny za procaky ze bysme se z toho vsichni posrali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  20. 04. 2007 16:06

Imho by to zas tak hrozne nebylo. AMD by nekdo koupil, a pokracoval dal.. A i kdyby ho spolknul primo Intel, byl by tam narust cen a zpomaleni vyvoje, ale imho by to vedlo k rychlemu narustu alternativnich platforem a OS, a nasledne mozna konecne ke konci x86 architektury;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 04. 2007 12:13

...v USA 77%? Ti manazeri tam musia riadne fetovat, na take bujne predstavy dake soft drogy urcite nestacia...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Novák  |  20. 04. 2007 12:43

Ty tam snad žiješ?Tak jak můžeš vědět jak se tam prodává Intel nebo AMD?Vrať se na zem,resp. na Slovensko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phenix, Phenix  |  20. 04. 2007 12:57

A není to náhodou tak, že těch 77% je prostě podíl obratu AMD v USA a 23% je podíl obratu AMD ve zbytku světa?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  20. 04. 2007 19:53

Tam AMD prskocilo Intel v roku 2005
http://www.cooltechzone.com/Departments/Columns/AMD_Upsets_Intel_with_Higher_Market_Share_and_Better_Sales_20 0510201893/
aj v mobilnych CPOU v roku 2001
http://findarticles.com/p/articles/mi_m0EKF/is_31_47/ai_76909133
podobne to bolo v EU(pokial viem tak ta firma robi len EU)
http://www.itfacts.biz/index.php?id=P1534
a este o rok skor to malo takto Japonsko, ale na inych trhoch AMD prakticky neexistuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  20. 04. 2007 21:25

podiel AMSD ann US Retail 2006Q1:77% 2006Q2:76% 2006Q3:66% 2006Q4:54%
2007Q1 :43%

http://www.tgdaily.com/content/view/31562/137/

Je to sposobene orieentaciou sa na OEM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smarty  |  20. 04. 2007 11:42

jupiii AMD jde do sr*cek ... delam si prdel, to by nas pak staly pocitace pekelny penize, kdyby vse urcoval jen Intel :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
perseus  |  20. 04. 2007 12:01

myslim ze minuly rok to bylo obracene ne?
jeden rok ten druhy tenhle a tak se to bude stridat porad :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smarty  |  20. 04. 2007 13:54

jako Intel ze byl v minusu? To myslim ze ne, nesleduju to, ale urcite by se o tom taky psal nejakej clanek a to bych si (doufam) pamatoval:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phil.cz  |  20. 04. 2007 21:48

Tak tohle je samozřejmě omyl. Loni Intel v mínusu nebyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  20. 04. 2007 22:58

Snad, bude, přece, jenom Firma Voodo, to, že jednou je možná, v plusu, a jednou, je možná v mínusu, nějak neustála, ale snad, Firma AMD, to ustojí, jinak, by to, nebylo, moc, dobré nebyla, by tu konkurence, a procesory, by pak byli, drahé, a neměl, by je, hnát, jdo kupředu, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
siky  |  22. 04. 2007 20:47

ta interpunkce je umysl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rrr  |  23. 04. 2007 08:45

Asi jeste neznas Ladika, to je nejvetsi negramot na ceskych diskuznich forech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  20. 04. 2007 22:59

Zdar, Smarty, nejsi ty ten, Smarty, z největšího Internetového FANKlubu, Michaela Jacksona, King of the POP, na Internetových stránkách, no tak více viz. tady: http://www.mj-cz.com/home.htm , jestli, jo, tak to, tě tady, rád, vidím prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor