AMD prodalo poprvé víc desktopových CPU než Intel

Diskuze čtenářů k článku

Sm  |  06. 05. 2004 11:53

.. Cirixe taky mam a vim jakej je to srasnej sukar.. Je videt za na pc mas na praci jen psat svy debilni komentare do normalni diskuze.. Vypada to jako by si byl zamindrakovanej debil, kterej nema na masinu na ktery by se dalo neco poradnyho udelat.. Zdravi te cirixak kterej prave prechazi na procesor pro "socky"..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kahovec  |  05. 05. 2004 06:54

že pro AMD konečně existují kvalitní a funkční chipsety. Až po VIA KT333 to stálo za vyližcosi. Ale KT400, KT600, SiS748 - počítače s procesory AMD se konečně zbavují problémů s kompatibilitou, velkými soubory a pod. Ještě dodělat funkční ovladače pro nForce a je to. Pak bude stačit jediný větší problém s některým chipsetem nebo procesorem Intelu a hned bude druhořadý on.

Upozorňuji předem, že mi nejde o flame a že to, že někdo má doma bezchybně fungující počítač s KT266A není žádný důkaz proti tomu, co všichni, kdo pracují s počítači ve velkém, vědí: VIA chipsety byly po léta brzdou rozvoje AMD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MORGAN  |  05. 05. 2004 08:25

ono vetsinou nejvetsi chybovost vykazuje ono nechvalne zname interface mezi klavesnici a zidli a to prevazne pri svych konfliktech s jistymy produkty Microsoftu...

Ja mam doma AMD a mel jsem vzdy AMD (krome jednoho Celerona, ktery jsem ale nekupoval ja).

Ted mam AMD 2200+ na NForce2 Ultra a za socku se NEPOVAZUJU!!!

A jestli je podle Honzika socka kazdy, kdo kupuje to, co je levnejsi pri stejne kvalite, tak potom opakem socky je blbec (kupuje stejnou kvalitu co nejdraz muze).

A prave to, ze Intel ma mensi prodejnost a vetsi zisky svedci o tom, ze Intel zdima sve zakazniky daleko vice... To je socka kazdej, kdo si nekoupi Wokna?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 05. 2004 15:29

Intel ze je stejna kvalita za vic penez? HAHA, AMD je proti Intelu uplnej HUMUS  Prave o kvalite je ten rozdil. AMD prodava levny sunt pro socky, pro profesionalni nasazeni je jedine Intel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mewthree  |  05. 05. 2004 21:54

Cyrixová socka promluvila - poklekneme.

Hloupouckej je tvuj styl vyjadrovani (blby jestli ti to neprijde...): na jednu stranu nekompromisne BEZ ARGUMENTU prohlasis ze AMD sucx a na stranu druhou nas tady zasypavas slabymi argumenty ktere maji presvedcit ze jsme vsichni ubozaci a meli bychom rychle vzit utokem bazary a nakoupit cyrixy, jinak jsme socky... no a navic nechapu tvuj postoj k intelu. patrne ses od dealera intelu dozvedel ze intel je pro profesionalni nasazeni a ted nas tady tim blabolem obstastnujes.

p.s.: uz se tesim na prival dalsich vulgarit od tebe (vic te toho nenaucili)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 05. 2004 00:41

Uboha neschopna nulo! Az budes vyznavat jine hodnoty a cile, nez 3D mark, fps a kulturu kriplu (hry), pak se s tebou budu ochoten dal vybavovat, zatim ses ty a vetsina ostatni pro me hnuj a primitivni spina. TROUBO!!! CHACHA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mewthree  |  05. 05. 2004 21:58

btw nesouhlasim s tim tvym oznacovanim chipsetu. mam ECS K7S5AL a funguje to VELMI dobre, stabilne a rychle. problemy s kompatibilitou nezaznamenany. dokonce pro to existuje neoficialni taktez stabilni a dobry overclockersky bios, ktery mi dovoli vyzdimat posledni procenta vykonu, opet pri velmi dobre stabilite.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 05. 2004 00:45

A je, je tady dalsi OVERCLOCKER! Ubozaku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ACiD  |  06. 05. 2004 08:38

Já vím kdopak jsi... Ty jsi OVERFUCKER, viď že jo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tykvík  |  04. 05. 2004 22:05

Teď nevím, ale je to nějakých 24,5 W. Docela ujde. Transmeta se předchodzím Crusoe moc nevytáhla, teď záleží jak uspěje Efficeon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tykvík  |  04. 05. 2004 21:17

Říkejte si co chcete, ale ani jeden procesor není ideální. Zapomeňte na výkon, toho je pro běžného uživatele dost. Ale co takhle CPU se spotřebou 12 W? Nebyla by to paráda?

A co se týká přenice: lepší procesory měl Intel (P III), pak přišlel Ahlon XP, pak zas Intel (Northwood HT) a teď zas AMD (Athlon 64). A TAK TO MÁ BÝT! Jinak by všude byla 100MH Pentia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  04. 05. 2004 21:32

souhlas, kolik vlastne zerou ty pentiaM co s takovou slavou zacinaj cpat konecne do desktpu?

proc nejsou desky pro transmetu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  04. 05. 2004 23:02

hod si pentium m ci centrino do googlu, najdes more odkazu na spotrebu, jinak dalsi rada procaku od intela bude uz mit zabudovany technologie pentia m i do desktopu, uz pomalu zjistujou, ze hnat stovky watu jen tak co clovek cte net nema smysl :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mewthree  |  05. 05. 2004 07:03

no tak to OMYL! thunderbird a jeste pred nim i K7 bylo lepsi a levnejsi nez PIII. sice nejakou dobu tady oxidovalo to PIII Katmai samo ale zase tak dlouho ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  04. 05. 2004 19:18

myslim Honziku zes trochu ujel
nebyl nahodou pro socky vzdycky Cyrix?
nejlevnejsi a nejmene vykonny(co se vypocetniho vykonu tyka),
socky sou ale spokojeny, protoze maj doma i dalsi topny teleso na zimu. A honzik se hreje a hreje a hreje az se nam asi prehral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 05. 2004 23:16

Kdo se hreje vic? Ja s posledni revizi Cyrixu PR300 nebo ty s produktem AMD?  A ze to nema vykon? Uz v dobe PR166 to v hrubem vykonu predcilo Pentia, o tehdejsich K5 a K6 radeji ani nemluve...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mewthree  |  05. 05. 2004 07:01

jen nas tady zacni presvedcovat o hrube sile (tentokrat ale doopravdy sockozniho sajrikse)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Seikos  |  05. 05. 2004 13:49

Podle mych zkusenosti se hrejes vic ty nez Athlon64 3000

Cyrix PR300 je pekelna zehlicka, jeste dnes mam jizvu jak jsem se jednou spalil o chladic. Fantasticky na Cyrixu bylo jen to ze dokazal jet relaivne stabilne na 90 stupnich Celsia a ze byl ve sve dobe PR ratingem v kancelarskych aplikacich vykonejsi nez PII

Ale doba jde dal a s ni i nove CPU. Kdyby takhle mel premyslet kazdej, tak jeste dnes jezdime ve Skode 105, protoze nam prakticky poskytne stejnou sluzbu jako nova Octavia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 05. 2004 14:52

Ty ses teda ubozak to se jen tak nevidi!!! A to si jako myslis, ze tam mam turbinu jako ty na Athlonu?????? To snad neni mozny, jaky zjevy se tady vyskytujou. Nejen ze mi to hreje NESROVNATELNE min, ale svete div se, ja s tim PC dokazu stejne veci jako kdybych mel tvuj uzasny Athlon, akorat ze nemusim mit v PC turbiny, 350 W zdroj a kisnu jako prase. Ve finale usetrim a tim ucinneji pracuji a vic vydelam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin2  |  05. 05. 2004 23:12

Heh, tupy sasku, ty dokazes na Cyrixu PR300 prehrat XVID DVD RIP s AC3 zvukem + postprocessing filtry? Hovne, s tim mela moje stara K6 setsakra problemy, slo to jenom pod Linuxem s mplayerem zkompilovanym spec. pro 3DNow! Ve woknech ani omylem. Zalez uz sasku zpatky k lopate.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 05. 2004 00:38

Vazeny debile, spadas do stejne kategorie jako vetsina dalsich prispevatelu. Nikdy jsem na Cyrixu zadnej DIVX neprehraval, protoze tento konzum je mi ukradenej a narozdil od tebe pouzivam PC jako pracovni nastroj, ne jako pozirac casu. CHA CHA BLBE, tak je to, ziras co trubko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sm  |  06. 05. 2004 11:46

Kua bud se mi to zda nebo je tady nekdo peknej debil..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Seikos  |  06. 05. 2004 19:08

No asi jsem ubozak, v praci mame na stole krasnej PC zastavenej v akrylatovy skrini s CPU Athlon64 3000 a vetrak na chladici temer celej den stoji. Mame rychlejsi pocitac, rychleji pracujeme a tim vydelalvame vic penez. A to PC nas stalo neco kolem 25tis, my uz tiskneme faktury zatimco ty jeste koukas na startovaci okno Win95

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  04. 05. 2004 15:30

Co tady zas resite?? Autor clanku se chce zjevne pobavit flamewarem...

Probuh. Za 1.Kdyby neexistovala konkurence, procesory by se nevyvijely.
2.Je to kazdyho volba, co si vybere za procesor. Ani jedna neni spatna. AMD ma lepsi pomer cena/vykon, ale zase horsi technologie.
Kazdy soudi dle sveho subjektivniho nazoru. Ja si vybral Intel, jiny si vybere AMD. Je ten clovek pro me nepritel?? Vykon pocitace neurcuje jen blba placka prilepena na mnohem dulezitejsi tistak. Hadate se snad: Moje klavesnice je mnohem lepsi! Na ni dokazu psat 360 uhozu za minutu.
Tak to ta moje Ugasaki je lepsi, ja dokazu 580...

Procesor me moc nepomuze pri psani ve Wordu a ten muj 3.4 GHz me docela staci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  04. 05. 2004 18:41

No tvrdit ze zbernice z digital Alpha je horsi tech. nez intel .. to je teda odvazne tvrzeni.
No a ma vubec Itanium II NUMA arch ? Pokud ne tak je zastarala. nebot SMP nema budoucnost a na PC nikdy ani nemel.

Jinak samozrejmne souhlasim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  04. 05. 2004 21:43

Abych pravdu rekl, nevim co to NUMA Arch je. Ale technologii myslim - stybilitu. Rekl jsem to trochu jinak, nez jsem chtel. Intel je o neco stabilnejsi (ma vetsi podporu) a AMD zase vykonejsi.
AMD drtivou vetsinu technologii prebrala (skoupila firmy), ale nutno rici, ze to nebylo na skodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  04. 05. 2004 21:49

stabilitu. kdyby to A a Y nebylo tak blizko vedle sebe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MORGAN  |  05. 05. 2004 08:18

To je tech tvych 580 uhozu za minutu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  05. 05. 2004 16:45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  04. 05. 2004 14:57

Koho dneska zajima vykon? Ja bezim na Celeronu 700 a rozhodne to za zadny extra handicap nepovazuju (byt uz to uplne idealni neni). A 64bitovych aplikaci je zatim jak maku (aspon teda na Win), tak taky neni duvod k upgradu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  04. 05. 2004 15:26

Vacsinou vykon nechyba to mate prvadu, ale napr. simalacie riadaicich systemov- trvajuce 2 h na 1,7Ghz P4 vas vedia vytocit, alebo generacia genetoickych algortimov za 9 min (na seriozny vypocet ich treba aspon 1000). Na druhej strane desktop sa nevybral cestou priemyslu - su nove aj 386SX-16 aj P42,5Ghz, podla toho co potrebujete si vyberiete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  05. 05. 2004 16:48

A ja si vzdycky myslel, ze prirovnani "jak maku" je oznaceni neceho, ceho je moc a moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  05. 05. 2004 22:55

Chybicka se vloudila  Ale zda se, ze pochopeni prispevku nastesti nezabranila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirec  |  04. 05. 2004 14:45

Hehe, len tak dalej! Uz sa tesim na moj Athlon64!

howk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr  |  04. 05. 2004 13:04

Ja bych bral dual desku pro AMD64 s min. 4 (muze byt i vic) DDRbank v paru zapojene na dualchannel s integrovanym ultra320 scsi a gigabit sitovku!  Myslim,ze by mi stacilo na 5lety provoz linucha!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J8  |  04. 05. 2004 19:18

A já myslel že AMD64 má zabudovaný řadič pamětí, takže s těmi bankami a dualchannelem to moc nechápu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaS  |  04. 05. 2004 12:30

Vubec se nedivim. I ja, doted vyhradne pouzivajici CPU i originalni motherboardy od Intelu, uvazuju o prechodu na AMD64. AMD jsou dobry procaky, jen kdyby pro ne byly nejaky dobry desky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phanatic  |  04. 05. 2004 14:04

Na AMD jsou výborný desky. Nesmíte poslouchat ty kecy dvanáctiletých dětí vé fórech na živě co mají komplex z toho, že jim rodiče koupili jenom předraženýho pomalýho Celerona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaa  |  04. 05. 2004 15:34

Souhlas, pro AMD jsou vynikající deksy i chipsety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
httpd  |  04. 05. 2004 19:43

Chcete board pro 1,2 nebo 4 cpu? www.tyan.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 05. 2004 12:11

Vo co tu jde? Dulezity je zisk, ne? Intel vede, AMD prodava pro socky, na vic ty jejich produkty ani nemaj a tak z toho maj prd penize, Intel je v pohode. AMD zahlcena sockama  a Intel se aspon muze venovat vynosnejsi casti trhu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vikomt  |  04. 05. 2004 12:26

kvuli takovym primitivum prestavam cist diskuze... athlon 64 je zkratka lepsi volba v desktopu nez prescott, dukazy se vali vsude na netu, tvoje plky jako argument rozhodne neobstoji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 05. 2004 12:44

Vysledky prodeje, zisk obou spolecnosti a obsazeni trhu hovori jasne - AMD je shitozni alternativa pro socky. Tak si rozsvit v makovici!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  04. 05. 2004 12:51

Hlavne ty si tam nerozsvedcuj, pravdepodobne produkujes plyny ne vzadu uprostred, ale nahore a mohlo by to udelat bum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vikomt  |  04. 05. 2004 12:54

myslim ze muj barton @ 2,4 ghz by tvuj intel porazil  a to jsem za nej dal 3000,- (za desku asus a7n8x deluxe 4000,-) a za socku se fakt nepovazuju, pochlub se svoji sestavou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frown  |  04. 05. 2004 13:28

Jeden bod pre retardera. Zase si nejaky amater myli sock, socku a socket. Tak to dopadne, ked date opici do ruky pistol...
Co sa tyka zisk predaja - vidis ze si vecsi debil ked fandisk Intelu - kto ma mensi podiel na trhu a dosahuje vecsi zisk je u mna kurva, nie dobry vyrobca s pruznymi cenami.
Zaver - BLBOST JE NESMRTELNA, ZE, HONZIKU?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  04. 05. 2004 14:04

Ty si socka nie pouzivatelia AMD kuk sem

http://www.tpc.org/tpcc/results/tpcc_results.asp?print=false&orderby=submitted&sortby=desc

1.HP ProLiant DL585 32GB/2.2GHz/4P  je quard CPU 2,2Ghz Opteron 848- 105 687 TPC

2. HP ProLiant DL585-G1 64GB/2.4GHz/4P  je quard CPU 2,4Ghz Opteron 850 -123 037 TPC cca. 15% narast vykonu pri zvyseni frekvencie o10% to je uz nieco

3.Unisys ES7000 Orion 540 Enterprise Server  je 32 CPU Xeon MP @3Ghz - 304 148TPC

cize s osenasobenim poctu CPU ziskat 2,47 nasobny vykonm no zbohom, spodna hranica  normalu pre takyto narast CPU je 2,82 nasobok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 05. 2004 16:55

HAHAHA  pekne jste se chytli vy sorto ubozaku! Sam pouzivam Cyrix PR300, pocitac mam na praci a naprosto mi to staci. Je uchvatne divat se na vas, zakomplexovany omezence, kterak se vztekate kvuli vecem, kterym se ja jen smeju!  Hlavne mit co nejvic fps a bodu v 3D marku, ze? UBOHOST NA ENTOU!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dV.H.  |  04. 05. 2004 21:46

rofl a tukl hrebicek na hlavicku!! A ma pravdu!!!

(cyrix jsem mel taky a je to peknej smejd. zahriva se a znicehonic se zasekava)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 05. 2004 23:10

Muj Cyrix je NAPROSTO v pohode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  05. 05. 2004 07:23

Vies o tom, ze najlepsi Cyrix (Media GX) je uz skoro 3/4 roku AMD. Inak suhlas vc priemyslenych PC mas nove 80386SX-16 ako aj P4@2,5Ghz ci Athlon XP, kazdemu podla potreby. Ale standard je AMD 5x86@133Mhz, alebo Pentium MMX@233Mhz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  04. 05. 2004 22:54

Asi s tym kompem houby delas, ze mas cas tu nekoho posilat do zakomplexovanych ubozaku, mozno by ti neskodilo hodit mokrej hadr na celo a jit se projit kazdej kdo toto dela, jen ukazuje jak slabe ma mysleni a kde ze to ten komplex je :) mozno by ses mel zeptat zamestnavatele co rika na to tvoje psani sociopat v praci :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 05. 2004 23:10

Hm, dobry... ale ja nemam zamestnavatele, jde to i bez nej, vis? To jsou veci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mewthree  |  05. 05. 2004 06:56

ha a kdo je tady pak socka. btw ty si vazne myslis ze kdyz jsou dva produkty z kterejch je jeden levnejsi (a treba i lepsi) tak je nutne sockozni? nedala ti stara? nevyspal ses? zmlatili te na ulici? ukradli ti srajtofli? z jakyho duvodu tady rozdejchavas flejm?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  05. 05. 2004 09:34

no IMHO je to cistokrevnej debil od zacatku do konce tohohle threadu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  05. 05. 2004 15:26

Aha, tak AMD je pro socky

Hlavne, ze ty mas uzasny nesockovy Cyrix

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 05. 2004 15:34

Muzu snad mit co chci, to na te skutecnosti nic nemeni. Navic kazdy musel kdysi nejak zacit, ale tobe rodice urcite vsechno koupili a nacpali ti to rovnou i se zidli k prdeli. Tak tady nedelej machry a mazej se ucit do skoly  NOUMO MLADEJ BLBEJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lopan  |  06. 05. 2004 09:24

Tak to by me teda fakt zajimala ta tva prace na te prehistoricke hruze :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hajtr  |  06. 05. 2004 09:31

Jen nechápu jak se může takovej primitiv jako ty jmenovat Honza - ostuda všem i mě co se tak jmenují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaa  |  04. 05. 2004 15:33

A to se dalo čeka, že nějaký hloupý honza to prostě nevydejchá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sprite  |  04. 05. 2004 17:53

Jsi vazne kun,

me tak asi zajima nejaky zjisk AMD nebo Intelu. Me staci, kdyz to bude srovnatelne dobry a potom uz rozhoduje cena. Rikej mi jak chces, ale socka rozhodne nejsem.Dotuj si platy jinych ze sve kapsi.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 05. 2004 18:59

Jak pisu, nedotuju nikoho narozdil od vas vsech, pac mam Cyrix PR300. Komp mam na praci, vydelavam a tak dotuji ostatni me. To sou veci ze? Kolik vy nahazite penez do kompu a kolik se vam vrati? Ani I/Y neumis. Ses chudak. A AMD je pro socky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin2  |  04. 05. 2004 19:52

Heh ty idiote, nevir tady vodu. Cyrix PR300 na praci, HAHAHA! Vdyt tenhle kram ma problem udychat samotne W2000, natoz na tom jeste neco delat. Kdyz ses socka, co nema mizernych deset papiru na Athlon2000+, 512 MB RAM na kterem uz se da pracovat, tak zalez zpatky do diry.
Kdybys pracoval pro nejakou rozumnou firmu a nezametal u technickych sluzeb, tak ti koupi masinu samozrejme firma. Ja mam od firmy necely rok velice slusny notebook Toshiba 1.9GHz Pentium M, 512MB RAM, 15" LCD a opravdu si nestezuju. Do NB je Intel slusna volba, do stolniho poce ale patri AMD.
Na AMD64 narvu optimalizovany Linux, 64b Javu navrch Tomcata a server jak vino. Ostatne i SUN uz vydal Solaris pro opterony (pro Mercedy neni a nebude), s tim muzes bez ostudy uz i do banky.
Tak tady nevir vodu hnupe, ze Intel rocks, a jdi oprasovat svuj CYRIX.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 05. 2004 23:12

Ses omezenej chudak. Napr. na programovani jednocipu by stacila i 486, vis? Tak kde je problem? V tvy omezeny kebuli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  05. 05. 2004 06:27

Nj chytrak co si po vecerech programuje jednocipy :) , mi rekni jak na 486 chces rozumne kompilovat c++ , delphi :) Na to abys psal javu, plsql vzdalene, tu moc pubertalne oslnujes, nehlede na to, ze ti ten cyrix muze maximalne stacit na eplodera 1 s vypnutyma obrazkama mozno kdybys upgradnul za amd mohl bys sis pustit k tem jednocipum i mp3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 05. 2004 10:08

486 staci na: Programovani ruznych jednocipu, vytvareni konfiguraci na routry, bezi na ni plno prumyslovejch automatu..... Pokud vim tak je i v Hubblove dalekohledu(po upgrade z 386, ne legraci si nedelam ).  Vsechny tyhle oblasti pokud to clovek umi, muzou byt vysoce ziskove

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 05. 2004 14:47

Ty ses primo ukazkovej vzorek z dementu v teto diskuzi. Odkdy se jednocipy programuji v Delphi prosimte??? Ale to nic nemeni na faktu, ze na Cyrix PR300 a podobnych procesorech neni zadny problem mit Office, Delphi, systemove zalezitosti a plno dalsich veci. Je to jen vase omezenost, ze takovou sestavu povazujete za odepsanou. Kdo PC vyuziva skutecne na pracovni zalezistosti, tomu to vetsinou staci. Ale to vy uz si ani neuvedomujete, hltate zive a ruzne PC platky, honite se za GHz, testujete, instalujete, utracite prachy a cas. A tim jdete tem spolecnostem akorat na ruku, misto abyste nekde zakotvili a delali neco poradnyho. TAK TO JE !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  05. 05. 2004 15:44

Copak tvrdim, ze se cipy programujou v delphi? /else treba by to slo :)/ Ja tvrdim, ze 486 troska nestaci na tyto jazyky, pokud neumis cist tak ani nepis. A garantuju ti, ze ani tvoje troskocyrixka by me opravdu nestacila, staci si pustit prohlizec, EMC, toad, sql konzoli a total commander a sla by do kytek ... je krasne jak vis kam se vsichni honime a co delame, neni to jen zrcadleni tve nespokojene osobnosti, truhliku? a pouzivanim zvyrazneni ty svoje nesmysly nezesmysluplnis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin2  |  05. 05. 2004 23:31

Socialni sasku,

zakaznici nasi firmy plati za hodinu moji prace 1500-2000Kc (podle toho, co nasi obchodnici uhadaj). Kdyby me pomaly zasraty Cyrix zdrzel pouhych 10 hodin mesicne, dela to rovnych 20 papiru. Za to uz je normalne vykonny pocitac. Ale on by me zdrzel ten shit mnohem vic. Pomerne casto koduju utilitky pro integraci existujicich a nasazovanych systemu v C++ a v Jave. Kompilace i jednoduche C++ utility, ktera silne vyuziva STL kontejneru a exceptions se zapnutou agresivni optimalizaci trva na rychle masine klidne i minutu, dve. Na zasratem Cyrixu si to vynasob dvaceti. A nez se objevi dobre zalezla chyba, kompiluju klidne i dvacetkrat. Netbeans IDE pro vyvoj Java aplikaci bych na cyrixoshitu ani nespustil. Jednou jsem to zkousel na K6 450, jenom prosty sken aktualniho kodu a podtrzeni syntaktickych chyb trvalo cca 5 sekund - NEPOUZITELNE.
Uvedom si socialni sasku, CAS JSOU PENIZE!
Krome rychleho pocitace jsem ostatne nafasoval i sluzebni automobil, abych se pri svych cestach po Praze nemusel zdrzovat v MHD. CAS JSOU PENIZE, opakuj to stokrat a bij hlavou o umakart. Pokud tohle pochopis, mozna uz nebudes muset zametat u technickych sluzeb a vezmou te do normalni firmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 05. 2004 00:32

Hele ty pitoma konzole, ubozaku, ja za prvy jsem schopen si za hodku vydelat vic nez ty a za druhy netvrdim, ze Cyrix je zazrak, ale ze AMD je pro socky. TROUBO, co se tu vytahujes se svym platem, noumo. Sis myslel, ze se ukazes jako jednicka ze? FUCK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 05. 2004 00:35

KONTEJNERE! To me fakt pobavi, jak vas par plkama vyprovokuju a vy se muzete pos* a pisete tuny blbosti! CHACHA, chudaku!!!!! Exceptione!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 05. 2004 10:04

Skoro rok Pentium M 1,9Ghz, to bude asi preklep ne? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin2  |  05. 05. 2004 23:14

NB jsem nafasoval v srpnu 2003. Kamosi v zari uz fasovali silnejsi Pentium M 2GHz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Seikos  |  05. 05. 2004 13:39

...vydělávám 50tis měsíčně, mám doma XP2500, v Notebooku mXP2400 a jsem zřejmě v té skupině 52% sociálních případů z celého světa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1k  |  04. 05. 2004 11:59

Že by začínali vítězit rozumní uživatelé, kteří mají na zřeteli nejvíce poměr cena/výkon? To by bylo jen dobře...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John.Don  |  04. 05. 2004 11:04

Super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  04. 05. 2004 11:14

Akosi tu chyba pomer na desktop CPU 52% AMD , 47% Intel 1% ostatny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor