AMD plánuje obsadit 40 % serverového trhu

Diskuze čtenářů k článku

Platič  |  24. 08. 2006 21:19

Já plánuji, že v r. 2009 budu mít na serverovém trhu procesorů podíl 70%. Nejsem sice tak známý jako AMD ale plánovat může každý, že jo.
Transmeta taky plánovala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VIA  |  25. 08. 2006 09:08

Ja pro zmenu planuju ze budu mit 50% trhu  - Vase VIA
AMD muze planovat co chce, ale musi lepe prodavat. Neni vubec s podivem, ze ziskali podil na trhu, kdyz Intelovske procesory staly za houby. Spis bych rekl, ze se divim, ze ziskali tak malo, kdyz to Intelu trvalo 2 roky prijit na trh s necim dobrym. Ale ted se zase Intel vytahnul a ta nova architektura opradvu stoji za to. Takze v druhe polovine tohoto roku se to naopak asi otoci a ne ze bude AMD rust. Kazdy spravny IT se ridi heslem: "Nikdo nebyl vyhozeny za to, ze koupil IBM ci Intel
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ritchie  |  25. 08. 2006 09:41

Nová architektura Intel pouze vyrovnala náskok AMD, rozhodně jej významně nepřekonala. Zdá se, že jste uvěřil marketingovému bludu. Na trhu víceprocesorových serverů má AMD AFAIK stále technologicky navrch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deda.jabko  |  25. 08. 2006 11:48

dorovnal naskok, ale jaky hezky marketingovy hunbuk kolem toho udelal, tak se prodavaji procesory! za vsechno uvadim jenom ten sileny rebranding, kdy intel uvadi 2x vic novych znacek nez procesoru a chipsetu dohromady ;-]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mist  |  24. 08. 2006 14:21

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomshardware, Tomshardware  |  24. 08. 2006 14:58

Při spotřebě 17 W na jedno jádro u 4 jádrových AMD éček je to více než jisté, že takového podílu AMD dosáhne, přeci jen serverové 4 jádrové procesory od Intelu mají pořád spotřebu přibližně 2 násobnou.  Topinkovačům zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Platič  |  24. 08. 2006 21:16

Při nákupu serveru je spotřeba jeho procesoru tou poslední věcí, která mě zajímá.
Vlastně mě nezajímá vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomshardware, Tomshardware  |  24. 08. 2006 23:02

jo jo,u serveru v Horní Dolní kerej řídí splachování na místním veřejném záchodku je spotřeba fakt podružná věc, horší už je to v pořádné serverovně ňoumo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  24. 08. 2006 16:14

Nechcem Pitovi kazit radost,ale
9.3.2006
AMD si postavilo vlasatne ciele vo firemnom sektore.Firma chce mat 50% na trhu stvorpeocesorovych serverov v roku 2006, co je jednoducho dosihanutelne . Vezdte, ze na tomto trhu ma AMD aktualne 40%.
http://theinquirer.net/default.aspx?article=30182

a ta spotreb na jadro nie je nerealana

Co to je PLL?

PLL je skratka z 'Phase-Locked Loop' a je to jednoducho riadenie frekvencie a napatia v uzavretej slucke(s meranim skutocnej hodnoty).
http://www.uoguelph.ca/~antoon/gadgets/pll/pll.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Phase-locked_loop

a teraz si pozies, kde vsade AMD dava PLL
http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTE0OCwxLCxoZW50aHVzaWFzdA

t.j 7 PLL v stvorjadropvom CPU
http://enthusiast.hardocp.com/image.html?image=MTE1NjI1MzI3Mm5VS0FBcVpXWEdfMV8zX2wuZ2lm

Dn es ma bezny system jedno PLL a pri nepravom quard core Intel-u (t.j dva dual core na na jednom Socket-e) to budu 2 PLL. Tak AMD usetri stavyb ajajaj

spotreba CMOS technologie

P=nCUf
ked P prikon, C parazitna kapacita dana vyrobnou technologiou, U napajacie napatie a f pracovna frekvencia a n pocet tranzistorov

pricom, pre stabilny chod CPU plati

U=kf
kde k konstamnt

t.j spotreba rastie s kvadratom frekvencie resp. kvadratom napatia, zavisleho od frekvencie..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor