Aplikace ke komunikaci patří mezi nejstahovanější a nejpoužívanější ze všech. Logicky. Některé mají i desítky milionů uživatelů, což kdejakou firmou láká. Láká to zřejmě i Amazon, protože na vlastní samostatné komunikační aplikaci pracuje.
Informuje o tom server AFTVNews. Podle něj se aplikace bude jmenovat Anytime a Amazon momentálně přemýšlí, které funkce do ní zařadí. Vytvořil k tomu speciální dotazník, který rozesílá zákazníkům a ptá se, zda by ocenili skupinové hraní her, posílání GIFů, videohovory a další vychytávky.
Z dotazníku a materiálu, které server získal, vyplývá, že Amazon plánuje službu udělat rozsáhlou a bohatou do takové míry, že by mohla konkurovat sociálním sítím. Samozřejmě v ní bude možné psát zprávy, ale i volat, pořádat videohovory a sdílet fotografie s určitou formou hashtagů. Fotografie by navíc mělo být možné upravovat filtry a maskami. Plánované jsou i funkce k objednávání jídla, poslechu hudby, hraní her a samozřejmě nakupování na Amazonu.
Co se úplně vymyká, je možnost šifrování určitých zpráv. Přesněji - všechny zprávy budou šifrované, ale u některých budou moci uživatelé zvolit propracovanější šifrování. To může přijít vhod při obchodní komunikaci. Účty také nebudou vázány ke konkrétním telefonním číslům jako například u Viberu.
Amazon nicméně již komunikační aplikaci má. Jmenuje se Chime a je určena pro firemní uživatele. Je možné, že Anytime bude využívat stejnou technologii, ale pro běžné uživatele. Komunikační schopnosti mají i aplikace k zařízením obsahující asistentku Alexu, ale ty jsou jen jako doprovodná věc ke konkrétnímu hardwaru.
Anytime má být pro všechny platformy. Jak pro desktop, tak pro iOS a Android. Není ovšem jasné, kdy společnost plánuje aplikaci vydat.
Přeberou komunikátory roli e-mailu? O tom jsme nedávno diskutovali: