Největší tuzemský internetový obchod Alza.cz se navzdory finanční krizi a obecně menším zájmem o nakupování pochlubil rekordními nákupy. Během prvních tří měsíců roku 2009 utratili zákazníci Alzy již 1,07 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 30%.
„Je to fantastický obchodní úspěch“, komentuje situaci Jan Samko, marketingový ředitel společnosti. „I v letošním roce potvrzujeme svou pozici lídra prodeje na českém internetu. Jsme stabilní firma a poskytujeme kvalitní služby. Lidé nám věří, a proto u nás nakupují i v současné složité době,“ dodává.
Alza.cz v současné době nabízí téměř 20 tisíc produktů od více než pěti set výrobců. Během února otevřela novou pobočku pro osobní odběr zboží, a to v Praze 5 v bllízkosti metra Lužiny. Za měsíc přibude další pobočka, tentokrát v centru Plzně. Mimo Prahu má Alza.cz své pobočky ještě v Brně a v Bratislavě.
Zdroj: tisková zpráva