On ten pruzkum podle nekterych komentaru v clanku nebyl zcela v poradku.
Ono je to celkem jedno, jestli iOS nebo Android, nejvice padaj proste nekvalitne napsane aplikace a pak uz je jen veci systemu, jak se s padlou aplikaci popere. Jestli zmrzne / zacne se zadrhavat tak, ze je nutny restart, nebo ji korektne ukonci a je vse ok. Mam iPad 2 s iOS 5.0.1 a Motorolu Xoom s Androidem 3.2, pokud budu porovnavat (pouzivam oba cca 8 hodin denne), tak rychlost systemu i aplikaci je subjektivne rychlejsi na iPadu, ale to je proste tim, ze iOS nepouziva JVM a aplikace nejsou pod javou kompilovany, jsou nativne prelozeny do binarky. U Androidu prvni spusteni alikace trva vetsinou dost dlouho, dalsi spusteni a funkce samotne aplikace je rychlostne v podstate rovna iOSu. HW maji obe zarizeni cca stejny, jen Xoom ma 1GB operacni pameti, ale iPad 2 je i s polovicni velikosti proste rychlejsi. Mne osobne je uplne jedno, ktery system pouzivam, nejsem vylozenym zastancem ani jednoho, Androida mam od verze 1.1 na G1 co jsem mel az do 3.2 na Xoomu. iOS mam ted poprve zde na iPadu 2 ve verzi 5.0.1. Kazdy preferuje neco, ja zcela nezavisle na platformne rikam, ze iOS je rychlejsi a stabilnejsi a asi tomu tak bude vzdy, uz jen kvuli tomu, jak je Android navrzen - tj. pro maximalni kompatibilitu a se zatazenou rucni brzdou jmenem Dalvik JVM. iOS je optimalizovan pro 3 vicemene shodna zarizeni, tak tam je to pak snazsi. Snad jsem tim nekoho neurazil, jen pisu jak to citim ja. Aplikace pouzivam na obou zarizenich plus minus stejne.
Názor byl 2× upraven, naposled 11. 02. 2012 10:31