ADSL: Neúplné načítání stránek - další problém?

Diskuze čtenářů k článku

Dj-aRa  |  29. 04. 2003 08:39

Tento problém jsem mněl jenom s Win98, u WinMe a WinXP se mi stránky zobrazují bez problému.Zkoušel jsem všechny update, ale na Win98 mi to prostě nechodilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  16. 04. 2003 11:47

Vsimli jste si, ze ping na ADSL sel dolu o cca 50procent....jeste v pondeli jsem mel na www.seznam.cz ping tak 81ms a dneska je to jiz jen 40ms... sice to neni zadna slava, ale asi s tim neco delaji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pochy  |  15. 04. 2003 20:51

nevite jak prozatimne rozchodit ftp , kdyz to mam pres ipex ? nemaji taky nejaky proxy ?
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red  |  15. 04. 2003 20:56

proxy.gin.cz:3128

hmm kdyz nekdo necte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pochy  |  15. 04. 2003 21:21

sorry, mas pravdu ten clanek o ftp jsem precetl az po prispevku. omlouvam se za nepozornost ale uz jsem byl z toho ftpka na nervy. (
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pochy  |  15. 04. 2003 21:23

sorry, mas pravdu ten clanek o ftp jsem precetl az po prispevku. omlouvam se za nepozornost ale uz jsem byl z toho ftpka na nervy. (
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pochy  |  15. 04. 2003 21:24

sorry, mas pravdu ten clanek o ftp jsem precetl az po prispevku. omlouvam se za nepozornost ale uz jsem byl z toho ftpka na nervy. (
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  15. 04. 2003 20:30

Vzdyt to je uplna blbost mit ASDL pres USB. Ma nedo jiný názor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
finnmaster  |  15. 04. 2003 20:59

Já mám kabel a modem má jak USB, tak LAN a daleko lepší je to přes USB, sice to občas padne, padalo to i přes LAN, ale musel jsem restartovat, tady stačít odpojit a zapojit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  15. 04. 2003 22:32

Hezkej nazor. Nejake argumenty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  17. 04. 2003 12:54

Treba to, ze pokud chci ten net sdilet dal = potrebuju router, tak na sitovce to bude chodit urcite vpohode, na USB uz to tak vpohode nebude. Proste bezproblemova instalace Linuxoveho routeru.

PS: to, jestli to pada min nebo vic, neberu jako argument, paac bych jim to omlatil tak jako tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XP Master  |  15. 04. 2003 17:11

Já mám ten samý problém na ADSL lince tady ve Francii, nevím čím to je, ale nestává se mi to tak často (1 stránka ze 200), takže tomu nevěnuji pozornost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XP Master  |  15. 04. 2003 17:12

Mimochodem mám přímou linku, ne nic přes NAT, mám normálně fixní veřejnou IP adresu, na které mi běží webový i FTP server.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jabarkas  |  15. 04. 2003 18:52

No tak toho, co popisujes, se tu asi dockame za 100 let nejdriv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janek  |  15. 04. 2003 19:32

100 let to netrva, nam zrizeni staticke IP adresy trvalo u Imaginetu tyden: nekolik desitek telefonatu, maily atd. Chvilemi jsem byl asi i hruby ;-(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No  |  15. 04. 2003 21:08

No a jinde je v cene, treba NEXTRA :) .. plus u te vyssi varianty zadny NAT neni, jsem maximalne spokojen ..
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XP Master  |  16. 04. 2003 09:30

100 let bude v Cechach jeste trvat, nez budete mit 1024/768 ADSL za 1000Kc mesicne v nejzapadlejsi vesnici, jako ja...
Zrizeni ADSL linky bylo na dalku, ja vyplnil formular a do dvou dnu jsem uz mel linku. Pak jsem jeste cekal par dni na modem, ale to nebyla chyba poskytovatele, ale posty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsuk  |  16. 04. 2003 11:08

tak to je husty... 1024/768 tady v cechach zatim mame jenom na monitoru, ale kdy to bude me mit i v kabelu vi snad jenom vladan crha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  15. 04. 2003 18:56

A ty pocitas stranky ktere ti pri browsdani vypadly??? Tomu teda rikam zoufalost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
croog  |  15. 04. 2003 19:11

Jezis, nemusis brat vsechno tak doslova...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  15. 04. 2003 20:18

Kdyz neco nevim presne, tak o tom aspon nekecam!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  15. 04. 2003 16:59

Ztrátovost paketů by neměla způsobovat to, že se stránka nenačte vůbec, ale že se načte pomaleji. TCP spojení si totiž umí o chybějící paket samo říct, a to i opakovaně. Je ale fakt, že už poměrně malá ztrátovost paketů (5%) dokáže viditelně zpomalit spojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 04. 2003 16:18

Tenhle problém se ztrácením paketů znám dobře ze školní mikrovlnky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red  |  15. 04. 2003 21:04

hmm a ne jenom odtamtud. Ztratovost paketu obecne muze byt zpusobena i jinymi zalezitostmi, napr. kvalitou vaseho okruhu k DSLAMU , zaprasenym pigtailem na optice, ne zcela funkcnimi rozhranimi Ethernetu /je totiz vseobecne znamo ze ackoliv je Ethernet velmi dobre zavedeny standart ne vzdy si vyrobky ruznych firem mezi sebou dobre rozumi/ , pretizenim okruhu k DSLAMU, ono prece jenom ten owerbooking je dost mazec a omezovace datovych toku ve vetsine pripadu funguji tak, ze pokud mate dle filtru vetsi cvrkot, zem tam se neco zahodi /ICMP chodi ven mezi prvnima/.
Jo chlapi vitejte na lidovem Internetu, obecne mne prekvapuje, kolik lidi si mysli, ze za svych 1500 kc dostane jaguara ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  15. 04. 2003 23:46

 ale nikomu bych to nepřál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  16. 04. 2003 00:03

jj zajimave, jen by me jeste zajimalo, co ma ICMP spolecneho s nacitanim obrazku, co je to ten owerbooking a standart...

Jinak omezovace pracuji tak, ze kdyz prekrocite povolenou rychlost, pakety pozdrzi, dokud se nevejdete zase do limitu, nic se nezahazuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
red  |  16. 04. 2003 00:11

Jojo urcite to vzdycky podrzej , ty buffery rozhodne pane nejsou nafukovaci. Zkuste si o tom precist nejake seriozni dilko. Tusim na ftp.linux.cz tam mel nekdo pekne udelanou diplomku. To zaprve. Za druhe jak ze zjistujete tu ztratovost ? Odpovim si sam : ping nakde.neco.cz a vidim. Nemusim dofam rozvadet, ze program ping generuje ICMP echo request....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  16. 04. 2003 00:22

Ne, to nemusite, to samozrejme vim - pripojim dalsi otazku - co ma ping spolecneho s vypadkama obrazku, za druhe nevim proc by mely byt nafukovaci, je tam TCP spojeni a opravdu pochybuju, ze funguje tak, ze se neustale cpou data na druhou stranu, prestoze neprichazi zadne potvrzeni prijmu. Asi jste trochu prestrelil. ftp.linux.cz prochazet nehodlam, zas tolik me to nezajima...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  17. 04. 2003 12:47

Prochazet nemusite, je fakt, ze pokud se ten buffer naplni, tak se dalsi pakety zahazujou, na coz reaguje SW tim, ze snizi rychlost vysilani paketu, protoze mu neprichazeji odpovedi.

Ping (pod linuxem) umi fungovat i jinak, nez posilani ICMP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teleport  |  15. 04. 2003 14:18

VIZ TITULE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 04. 2003 14:35

Neboj, taky se dockas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neználek  |  15. 04. 2003 14:49

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teleport  |  15. 04. 2003 14:53

ne vyste me lidicky nepochopily ja adsl linku uz mam zatim jsem nezaznamenal ani jeden vypadek a to na tom jsem skoro 24 hodin denne.akorad mi nejde to ftp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Lennon  |  15. 04. 2003 15:07

FTP vyresis tim proxy zatim ...
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 04. 2003 16:18

Ale jo, ja te pochopil a moc dobre. Jenom si moc nelibuj, ja si tyden taky nemohl stezovat a uzival jsem si internetu jak jen to slo. Docela rad bych se k tomu vratil. Ne, ze bych ti nepral aby jsi byl skoro jedinej clovek co nema s nacitanim obrazku problem, to opravdu ne. Jsem prejici clovek, .... no, ono to bude asi pokritectvi, spoleham na starou pravdu "prej a bude ti taky prano".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 04. 2003 14:00

Tak me to blbne cele uz od ctvrtka vecer. Tento tyden zacal zase tim, ze se neustale pokousim prihlasit na sit a nejde to. Zacinam proklinat Cesky Telecom, jsou to vazne hlupaci kdyz to nedokazou poskytovot v poradku. Uz se tesim jak poslou fakturu na plnou castku, neverim, ze sami od sebe vsem ponizi mesicni pausal za to, ze jsme nemohli sluzbu plne vyuzivat a to prosim pekne vic jak pet dni. Na druhou stranu, co se divim, tady je prece vsechno mozny.
Uz se zas tesim domu z prace az se budu chtit pripojit, to zas bude po nalade

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 04. 2003 14:11

P.S. Uz jste nekdy mluvili s technickou podporou IOLu, nebo CT?

To je vam zazitek, po rozhovoru mate dojem, ze jedinej blbec je zakaznik. No, ale nebudu tvrdit, ze to je jen u IOLu a CT, jinam jsem jeste nikdy nevolal, takze je tohle tvrzeni asi neobjektivni  Ovsem cele je to jen o lidech, asi by to chtelo nejak proskolit zamestnance.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  15. 04. 2003 13:59

Ja vcera nastavoval sdileni internetu pres ADSL v jedny firme a vzdal jsem to. Spojeni totiz neustale padalo. Dokonce ani bez sdileni nevydrzelo spojeni vic nez tak 3 minuty a pak se odpojilo a bylo treba se znovu pripojit i znova prihlasit pres ten jejich dashboard. Je to nahoda nebo to fakt funguje takhle nespolehlive?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vita  |  16. 04. 2003 07:19

No já už sem za celý týden co to máme šedivej. To je jak prodat zmrzlý rohlík .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
croog  |  15. 04. 2003 13:56

Rad bych se jeste zeptal, jestli jsou s USB modemem jeste nejake vetsi problemy nez s variantou pro lan. Nekde sem cetl ze to par lidem pada prave kvuli tomu usb modemu. Je to pravda? Kdo mate modem na USB, slape to (v ramci moznosti Ctc) bez problemu? dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 04. 2003 14:06

Ja mam USB modem a mam nasledujici zkusenost. Na kompu s OS WindowsME mi to nikdy nespadlo, na kompu s OS Win2000 mi to obcas vypadlo a pak jsem musel restartovat pocitac, jinak jsem se nikdy nedostal na dashboard a ted jsem Win2000 preinstaloval na Win98 (ne SE) a tam se mi to obcas na moment sekne tak, ze pocitac nereaguje a pokud se znova rozbehne, vetsinou padne spojeni a musim se znova prihlasit (bez restartu). Takze budu zas reinstalovat a to na WinME, snad bude klid. Je skoda, ze si clovek nemuze vybrat modem sam, ale musi si vzit co mu nabidnou "odbornice" z CT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
croog  |  15. 04. 2003 14:08

hmm, dik, tos me moc nenadchnul, svejch w2k se vzdat nehodlam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 04. 2003 14:12

Je to pocitac na hrani, takze ty WinME tam dam, ale na druhem disku budu mit stale Win2000. Tech se taky nevzdam, je to jedinej system kterej celkem slusne funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal2  |  15. 04. 2003 17:07

USB modem od Alcatelu v nekterych modech funkce ma nepatrne vetsi proudovy odber nez povoluje specifikace pro USB port (0,5A). Na pocitacich, ktere meli nastaveny power management, ktery odbery na portech hlida zpusoboval zaseknuti komplu. Tenhle problem byl casto diskutovanej na forech v zahranici. Pokud ma teda clovek na vyber tak ad si radsi vybere modem s ethernet portem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
croog  |  15. 04. 2003 19:15

A hadal bych spravne, pokud bych tvrdil, ze ti to bezi na pocitaci s via chipsetem? (jen tak pro informaci)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sHIPoFfOOLS  |  16. 04. 2003 11:20

a to je problem koupit za tri stovky sitovku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
croog  |  16. 04. 2003 11:47

Ale proc? Mam svobodnej vyber mezi dvema produkty, ktere podle jejich popisu umoznuji to co od nich potrebuji. Nepamatuji si ze by me nekdo upozornoval na to, ze ten modem nekde nefunguje.. Todle by me snad nemelo zajimat, ten modem proste ma delat to co ma.. Jestli to tak nebude, tak jim ho hodim na hlavu. Nejakej problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
croog  |  15. 04. 2003 13:07

Muze mi prosim nekdo rict, jestli mezi nima je i nextra? dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lion(LS)  |  15. 04. 2003 13:26

No já mám IOL a nějaký týden už mám ADSL a zatím sem neobjevil žádné stránky co by se mi nenačetli. Jen teď ten problém s FTP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BAT9  |  15. 04. 2003 13:52

Během těch dvou hodin co mi to v pátek fungovalo jsem nic takového nezaznamenal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Lennon  |  15. 04. 2003 13:54

Cau, ja u Nextry jsem tenhle problem nikdy nemel, blbne mi to FTP, ale to prej blbne vsem. SNad to telecom brzo opravi ! jinak to jede bezva, rychlost je hodne slusna, lepsi nez jsem cekal.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Lennon  |  15. 04. 2003 14:06

Tak jsem zjistil, ze i u nextry jede proxy na proxy.nextra.cz:3128 a uz mi ftp fici ... tak snad vam to taky pomuze
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gggggggg  |  15. 04. 2003 21:25

nmastavte si v IE PASSIVE TRANSFER a musi to slapat i primo, ne?:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiP  |  17. 04. 2003 09:55

Já jsem taky u Nextry a problém z vykreslováním obrázků jsem zaznamenal. Stačí otevírat najednou více oken s mnoha obrázky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kt  |  17. 04. 2003 10:22

dela mi to jen v IE.
Opera, Mozilla, Phoenix jsou O.K.
Pouzivej poradny browser

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor