ADSL čekají výpadky, možná se zruší Dashboard

Diskuze čtenářů k článku

idiot  |  11. 07. 2003 12:36  | 

Ja mel problemy jiz kolem 1 v noci...proste kolonka na prihlaseni tam nebyla..parada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 07. 2003 15:52  | 

Jestli nemas vubec tu kolonku na dashboardu, tak jim zavolej. Kdyz to zmizlo me, trvalo jim to asi 3-4 dny nez mi to zpravili, podle me to totiz neni touhle hlasenou nestabilitou.

 

Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neználek  |  11. 07. 2003 12:38  | 

Doufám, že také ČTc také patřičně sníží svým zákazníkům poplatek za využívání služeb na bázi ADSL, neboť v uvedené dny NENÍ zaručena100% kvalita poskytovaných služeb...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
idiot  |  11. 07. 2003 12:43  | 

btw: ta kvalita neni zarucena nikdy...:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jitka  |  11. 07. 2003 13:04  | 

no, aspon vam to na chvili vypnou a budete se vic venovat rodine. Ja sem rada, ze vas Tekom brzdi. Jinak byste u toho furt drepeli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sonic  |  11. 07. 2003 13:22  | 

Mno, to zalezi na tom zda mate ADSL od CTc, pokud od nekoho jineho tak si musite nahradu vymahat na nem. Pokud mate ADSL od CTc tak vzhledem k reklamacnim zkusenostem (obecne) bych nejake hromadne vraceni penez necekal - spise to bude kdo ma vysoko postavene zname a hodne krici (ten si ale neporidi takovy predrazeny shit jako je ADSL v podani CTc). Navic kdyz se na to podiva normalni clovek tak jsme si vlastne vyvoj zaplatili jako vsichni danovi poplatnici dohromady . <br>Takze doporuceni : pockat az se uvolni bitrate a CTU nejakym zpusobem pomuze nastavit ceny tak jak to ma odpovidat teto sluzbe. Je to prece jenom predrazenej dial-up tak by taky mel tolik stat. A ne 10000 za 1Mbit - kdyz sit trochu pridam tak budu mit symetricky 2Mbit od kterehokoliv alternativniho providera a muzu v nem mit cokoliv.<br>Suma sumarum : pro lidi domu to neni - predrazene, pro fimrmy take ne - s tema vypadkama co ADSL ma by nektere firmy ktere jsou zivotne zavisle na e-mailu mohli klidne zkrachovat.<br>Howgh aneb kdo to mate uprimnou soustrast. Sonic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A  |  11. 07. 2003 16:12  | 

Ale u ADSL NENI garantovana zadna a kor uz ne 100% dostupnost ... velici zakaznici za 99,9% dostupnost plati burtalni penize a za 1300 Kc ji bude chtit nekdo po ADSL ... cetl jste svoji smlouvu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyril  |  11. 07. 2003 19:06  | 

Poskytovatel je POVINEN v takovém případě vyhovět a neúčtovat poměrnou část poplatků za dobu, kdy službu neposkytnul nebo poskytnul vadně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O L I N  |  11. 07. 2003 14:53  | 

Tak to není žádná novinka, ale náš každodenní chleba. Kdybyste oznámili, že dneska ADSL nevypadne, tak bych byl v šoku ... A kdybyste náhodou potřebovali uploadovat jako já každý den, tak budete padat zhruba každou hodinu. Schválně si zkuste něco uploadnout (100 - 200 MB), třeba na FTP server, komu to nepadne, ať to hlásí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  11. 07. 2003 15:01  | 

mně ADSL při stahování i uploadu nepadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Kořánek  |  11. 07. 2003 17:23  | 

Zkus snížit MTU a MRU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O L I N  |  11. 07. 2003 20:42  | 

Trochu se v počítačích vyznám, ale MTU a MRU mi zrovna nic neříká ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Kořánek  |  12. 07. 2003 00:02  | 

Co zkusit nejdřív trochu hledat?

(A stačí i na živě, slovník, články. Tedy pro základ ... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  11. 07. 2003 18:00  | 

Stahuju už třetí den  kompletní instalaci SuSe linuxu a furt to jede. Co máš za providera?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O L I N  |  11. 07. 2003 20:40  | 

O download až tak nejde, i když neznám den, kdy to nespadlo - ale upload (to je posílání dat ven na Net od Vás). Mám Nextru, ale někteří u Nextry jsou v pohodě a vypadnou zase když mě to jede - takže záleží i na přípojným bodu (Praha, Brno, Ostrava ...) a možná i na regionu. Myslel jsem, že padá upload jen Basic variantám a že za to tedy může Nat a dashboard, ale už se na stránkách Živě ozval člověk co má Profi ADSL ... . Před pár dny jsem si povídal s technickou podporou IOL a chtěl jsem aby vyzkoušeli ten upload, jestli jim to taky padne, a on mi povídá: "to já nemusím zkoušet, to vím, protože mi to taky dělá". Taky pro mě není problém stáhnout třeba 3 cd s Linuxem (pokud dojde občas k výpadku, tak se připojím a pokračuju dál ve stahování), ale zkuste si uploadnout na FTP server 200 MB dat a nepadat každou hodinu. A když budete potřebovat používat programy, kde je upload zcela samozřejmý ... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brn  |  11. 07. 2003 18:22  | 

me to pada taky (musel sem se ozvat, nade mnou jsou uz 3 pozitivni prispevky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj-ara  |  11. 07. 2003 15:53  | 

U normálního poskytovatele internetu bych očekával že mi dá alespoň formou e-mailu vědět,ale čekat něco podobného u Telecomu (respektive IOL)je to asi přece jenom naivní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ToVa  |  11. 07. 2003 15:56  | 

Fakt dobrej vtip...  CT ma s ADSL problemy uz snad 3 tydny a ty vypadky nejsou jen obcas. Spis bych rekl, ze to obcas jede...

ToVa

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
praktik  |  11. 07. 2003 16:33  | 

No doufejme ze to alspon k necemu bude, v poslednich ctrnacti dnech to pada porad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo  |  11. 07. 2003 16:11  | 

Dashboard nebude zrusen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A  |  11. 07. 2003 17:00  | 

Ale jo, ale ne pro tuhle sluzbu a rozhodne ne tak, ze se jeden den vzbudite a Dashboard bude pryc :)
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  11. 07. 2003 18:49  | 

Varuji všechny před pořízením ADSL u Telecomu. Na Hot-line to vyzvání min 15 minut, běžně 20-30 minut, pak to zvedne člověk, který umí jen přečíst manuál. S problémy odkážou na techniky, žádné tel. číslo na ně neposkytnou, informaci předávají sami, odezva minimálně za 24 hodin. Technici si pletou nastavení různých modemů, takže jejich rady jsou většinou pro kočku. Nefunkční služba nikoho nezajímá.
Inu, co chcete od organizace, která má heslo "Nic než slova" (a prachy).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj-ara  |  12. 07. 2003 01:46  | 

To je sice pravda, ale když máš jiného poskytovatele tak ti řeknou že chyba je na straně Telekomu a že s tím nemůžou nic dělat, za téhle situace si asi moc nevybereš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vita  |  11. 07. 2003 19:45  | 

No ja myslim ,že jsou pořád. Už 3mes se jak koko. připojuju a zase a zase.............. Modem se vypíná.Horší už to nebude.Ale co dyť to není garantovaná služba jak mi řekli. Jo až nám u holiče oholí půl hlavy a druhou nechají zarostlou to bude horší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mufflon  |  12. 07. 2003 09:58  | 

ADSL mam od sameho zacatku, zpocatku mi to padalo tak jednou az 2x za tyden, posledni dobou jsem si ale zvykl ze to pada tak 2x - 4x do tydne (mam non-stop pustenej server na kterej jsou pripojeny vsechny pocitace v domacnosti)...posledni tyden jsem ale svedkem zazraku, deje se neco co jsem s ADSL jeste nezazil, ono to jede bez vypadku v tuhle chvili 279 hodin, tj 11 a pul dne!!! Poskytovatel IPEX, pripojny bod Praha, ustredna Smichov. Je to skutecne jenom nahoda jak se mi doposud zdalo, nebo to lidem v okoli taky drzi? BTW: kdyz se na dashboardu kouknu na "stav relace", tak vidim cas, ale zmizely udaje o uploadu/downloadu. Chybi vam to tam taky, nebo jsem pretekl nejakou hranici kdy se to tam veslo a proto tam ted mam nuly?? Naposled jsem tam ten tyden videl kdyz jsem mel po tydnu stazeno cca 2.2GB dat. BTW: 2.2 GB dat je upload/download muj a meho bratra, oba stahujeme jenom par drobnosti, browsime na webu a predevsim muj bracha ma prazdniny a dosti gamesi..to jen pro ty, kteri tu obcas rikaji, ze 10GB mesicne staci. Ano staci, ale pro jednoho uzivatele, ale byt na ADSL pripojen sam, to je proste luxus!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  12. 07. 2003 12:33  | 

Cekal bych od IOLu informace ke sluzbe kterou od nich pouzivam, tedy ADSL HOME a ne SPAMY, ze kdyz si ted objednate to co uz objednane mam, dostanete pocitacovou hru zdarma. Pisou tam, ze pomoci ADSL bude pripojeni 24 hod denne, no preju Vam to i sobe :) ... jo a tu hru dostanete kvuli tomu, ze kdyz Vam to zase nepojede, tak si muzete alespon zahrat. Skoda, ze jsem tenkrat taky nedostal, nemusel bych poslouchat na te jejich podpore cloveka, ktery se me pta co mam za konfiguraci a kdyz zacnu mluvit trochu odborneji, zmlkne a po chvilce mi rekne, ze to musi probrat s technikem. Achjo, je to ale ostuda, to ADSL, TELECOM zas neco rozjel o cem nema vubec paru.
Me osobne ten Dashboard nevadi, ale to bych ho porad nesmel vyplnovat po kazdem vypadku, nebo nekolikrat za sebou nez me to pusti na sit. Dokonce i rychlost je v pohode (192), ale proboha, udelejte uz neco s dostupnosti a spolehlivosti, jinak mi pribudou dalsi sede vlasy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj-ara  |  12. 07. 2003 19:13  | 

Ono to připojení on-line 24hod denně bude asi překlep,mnělo to být on-line 24hod měsíčně k tomu opakovanému vyplňování Dashbordu,pořiď si Operu nebo Mozilu a nebudeš mít problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
"Uživatel" ADSL Profi  |  12. 07. 2003 21:39  | 

Asi před měsícem jsem upgradoval z ADSL Home na Profi (moje VPN si nerozuměla s Dashboardem) a od té doby nejede linka vůbec!!!!!! Při 4 urgencích na IOL jsem se 2 x dozvěděl, že nastavení jsou v pořádku a problém předávají na ČT, 2 x že okamžitě posílají urgenci přímo vedoucímu techniků ČT. To jsem zvědav, jak proběhne reklamační řízení za fakturu za červen, už se těším na poplatek za "zřízení služby" ...

Tolik komentář uživatele, který bude neskonale štastný, když "ADSL tedy bude v uvedené době dostupné, lze pouze čekat občasné výpadky, jak se budou jednotlivé části sítě přepínat"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thorion  |  13. 07. 2003 21:22  | 

mohli byste mi prosím někdo říct, jak to je s instalačním poplatkem a placením normální služby? Od kdy se účtuje atp.

díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Mikoláš  |  14. 07. 2003 20:14  | 

Tak mizernou službu jako ADSL v podání Českého Telecomu jsem snad ještě neměl tu čest vidět. Proto Vás prosím - reklamujte tuto službu, třeba se přeci jenom něco změní. Adresa pro reklamace je:

Český telecom, a.s.

IMAGINET - administrativní podpora IOL, Olšanská 6, Praha 3, 130 34

e-mail: adminhelp@iol.cz , fax: 271466165

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sniper  |  16. 07. 2003 13:05  | 

Moje adsl linka je velice nestabilni. Jednou za 15-20 min to spadne a pomuze jedine reset modemu.  Nevite co s tim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brouk pytlik  |  21. 07. 2003 23:25  | 

ja vim co s tim je! JE TO ROZBITY!!! :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů