Adobe vydalo speciální kolekci triček. Oslavuje ty nejhorší snímky z fotobank

Tohle zná každý, kdo někdy pracoval v médiích, marketingu nebo PR. K nudnému (většinou byznysovému) tématu je potřeba přidat ilustrační, zajímavou, ale dostatečně neutrální fotku. V té chvíli nastává správná chvíle pro otevření fotobanky a vyhledání jednoho z magických spojení: business people, happy people nebo dokonce happy business people. Fotobanka vrátí několik tisíc fotek, ale motivů je jen pár. Ta největší klišé se rozhodlo oslavit Adobe a vydalo proto netradiční kolekci triček:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kliknutím otevřete kompletní galerii

Skutečnost je samozřejmě trošku jiná. Adobe chce touto kampaní propagovat vlastní fotobanku, kterou provozuje pod názvem Adobe Stock a nudné fotografie v ní prý nenajdete (no, není to tak úplně pravda). Švédská agentura Abby Priest se proto rozhodla porovnat ty nejhorší fotky z běžných fotobank a dává je do kontrastu se snímky z Adobe Stock. Na nezvyklou kampaň upozornil AdWeek.

Mohlo by vás zajímat:

Témata článku: Fotky, Bulvár a vtípky, Adobe, Happy, Speciál, Stock, Netradiční pár, Fotobanky, People

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu