Bulvár a vtípky | Adobe
Tohle zná každý, kdo někdy pracoval v médiích, marketingu nebo PR. K nudnému (většinou byznysovému) tématu je potřeba přidat ilustrační, zajímavou, ale dostatečně neutrální fotku. V té chvíli nastává správná chvíle pro otevření fotobanky a vyhledání jednoho z magických spojení: business people, happy people nebo dokonce happy business people. Fotobanka vrátí několik tisíc fotek, ale motivů je jen pár. Ta největší klišé se rozhodlo oslavit Adobe a vydalo proto netradiční kolekci triček:
Skutečnost je samozřejmě trošku jiná. Adobe chce touto kampaní propagovat vlastní fotobanku, kterou provozuje pod názvem Adobe Stock a nudné fotografie v ní prý nenajdete (no, není to tak úplně pravda). Švédská agentura Abby Priest se proto rozhodla porovnat ty nejhorší fotky z běžných fotobank a dává je do kontrastu se snímky z Adobe Stock. Na nezvyklou kampaň upozornil AdWeek.
Mohlo by vás zajímat:
Témata článku: Bulvár a vtípky, Fotky, Adobe, Fotobanky, Správná chvíle, SPEC, TRI, Netradiční pár, Speciál, People, Stock, Happy
Megatest levných telefonů s 5G
Test 10 webkamer
Těžba kryptoměn se stále vyplatí