Adobe vydalo speciální kolekci triček. Oslavuje ty nejhorší snímky z fotobank Stanislav Janů 15. září 2016 Dalšíčlánek Pořádné chucpe: AdBlock Plus bude prodávat a zobrazovat reklamu SDÍLET NA FACEBOOKU TWEETNOUT 9 FOTOGRAFIÍzobrazit galerii Tohle zná každý, kdo někdy pracoval v médiích, marketingu nebo PR. K nudnému (většinou byznysovému) tématu je potřeba přidat ilustrační, zajímavou, ale dostatečně neutrální fotku. V té chvíli nastává správná chvíle pro otevření fotobanky a vyhledání jednoho z magických spojení: business people, happy people nebo dokonce happy business people. Fotobanka vrátí několik tisíc fotek, ale motivů je jen pár. Ta největší klišé se rozhodlo oslavit Adobe a vydalo proto netradiční kolekci triček: Kliknutím otevřete kompletní galerii Skutečnost je samozřejmě trošku jiná. Adobe chce touto kampaní propagovat vlastní fotobanku, kterou provozuje pod názvem Adobe Stock a nudné fotografie v ní prý nenajdete (no, není to tak úplně pravda). Švédská agentura Abby Priest se proto rozhodla porovnat ty nejhorší fotky z běžných fotobank a dává je do kontrastu se snímky z Adobe Stock. Na nezvyklou kampaň upozornil AdWeek. Mohlo by vás zajímat: Obří fotobanka Getty Images krade fotky. Teď čelí žalobě Diskuze (23) › Další článek: Pořádné chucpe: AdBlock Plus bude prodávat a zobrazovat reklamu Témata článku: Bulvár a vtípky, Adobe, Fotky, Getty Image, Správná chvíle, SPEC, Getty Images, Adobe Stock, Stock, People, Netradiční pár, Speciál, Special, Fotobanky, TRI, Happy