Bulvár a vtípky | Adobe

Adobe vydalo speciální kolekci triček. Oslavuje ty nejhorší snímky z fotobank

Tohle zná každý, kdo někdy pracoval v médiích, marketingu nebo PR. K nudnému (většinou byznysovému) tématu je potřeba přidat ilustrační, zajímavou, ale dostatečně neutrální fotku. V té chvíli nastává správná chvíle pro otevření fotobanky a vyhledání jednoho z magických spojení: business people, happy people nebo dokonce happy business people. Fotobanka vrátí několik tisíc fotek, ale motivů je jen pár. Ta největší klišé se rozhodlo oslavit Adobe a vydalo proto netradiční kolekci triček:

adobe-apparel-1.jpgadobe-apparel-10.jpgadobe-apparel-2.jpg
adobe-apparel-3.jpgadobe-apparel-4.jpgadobe-apparel-5.jpg
adobe-apparel-6.jpgadobe-apparel-7.jpgadobe-apparel-8.jpg
Kliknutím otevřete kompletní galerii

Skutečnost je samozřejmě trošku jiná. Adobe chce touto kampaní propagovat vlastní fotobanku, kterou provozuje pod názvem Adobe Stock a nudné fotografie v ní prý nenajdete (no, není to tak úplně pravda). Švédská agentura Abby Priest se proto rozhodla porovnat ty nejhorší fotky z běžných fotobank a dává je do kontrastu se snímky z Adobe Stock. Na nezvyklou kampaň upozornil AdWeek.

Mohlo by vás zajímat:

Diskuze (23) Další článek: Pořádné chucpe: AdBlock Plus bude prodávat a zobrazovat reklamu

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , ,