ACID3 byl pokořen, vítězem se stává Safari a Chrome?

Diskuze čtenářů k článku

27. 09. 2008 18:32

Asi budu za hlupaka, ale zeptam se a snad jim nezustanu. K cemu je test, ktery nikdo nesplnuje? Predstavoval bych si test pro overeni pouzitelnosti prohlizece takovy, ktery bude sestaven z bezne se vyskytujicich stranek (obektu ke zobrazeni obecne). Kdyz vytvorim od reality odtrzeny test umele, proc by se mel nejaky prohlizec vubec snazit o jeho zdolani? Mne jako uzivatele zajima, jestli muj prohlizec na webu zobrazi pouzitelnym zpusobem a rychle to, co na nem bezne byva, ne nesmysleny test s nimz se nikde nepotkam. Jestli rozumite co tim myslim ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 09. 2008 22:04

nerozumím, ty od webserveru obdrzíš jen kod, neobržíš obrázek, který pak prohlizec zobrazí, takže velmi záleží na tom, aby prohlížec tento prijmutý kod zobrazil správně.. co je podle tebe běžná stránka? myslíš si snad, že by seznam.cz zobrazili všechny prohlížeče stejně, kdyby nekolik hodin neupravovali kody , nepouživali haxy atd.... ;) , a tady nejde o zdolání acidu, jde o vytvoření zcela validního prohližeče (jadra), aby se pak mohli dělat validní weby.. i to "populární" tn.cz není validní ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 09. 2008 12:53

Jasne, takhle to prave chapu, mel by byt standart, podle ktereho se budou psat stranky a ten by mel prohlizec spravne a kazdy stejne zobrazit. V ramci onoho standartu muze byt test, ktery bude delany tak, aby obsahoval jeho prvky. Ne tak, ze se udela test (sam ve svem svete) a ostatni se do nej snazi "trefovat".

Ja vim, mozna to pisu (vyjadruju) spatne :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 09. 2008 00:59

povidani o Acid testu: http://www.webylon.info/K.22

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 16:40

Nevyskytuji se na zdejším webu často a proto nevím, jak se zde zachází s příspěvky.

Zdá se mi ale podivné, že celé vlákno s poněkud nepříjemných obsahem (nepříjemným pro redaktora/y) bylo přivřeno a celkový počet příspěvků u článku je prezentován také bez příspěvků v tomto vlákně.

Bavím se konkrétně o vláknu s nadpisem "Proc Chrome v titulku, kdyz se o nem vubec nemluvi??".

Jde tedy o druh censury, nebo jsem si nevšiml něčeho, co by tuto skutečnost vysvětlovalo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 09. 2008 16:52

Vždyť v tý skrytý diskuzi je vysvětlení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 17:21

haha, jake vysvetleni?

pouze to, ze to dali do nadpisu, aby se jim zvysila sledovanost...

proste mi toto chovani prijde od redakce podle, maji to zapotrebi? to vypovida o jejich charakteru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 09. 2008 17:29

A jak bys to chtěl teda vysvětlit??? "Stala se chyba a omylem jsme ke článku přiřadili polovinu jiného titulku"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 17:36

U skryté větve je (pod symbolem otazníku) uvedeno:

"Následující diskuze se již netýká tématu, proto byla skryta. Diskuzi zobrazíte klepnutím na titulek."

Vy máte pocit, že se daný příspěvek (či celá skytá větev) netýká tématu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 18:02

nejen ze to skryli, ale cast prispevku i vymazali ... tedy ty, ktere poukazovaly na odbornou neschopnost "redaktoru" zive.... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 18:37

Verejne tajemstvi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 20:03

Ale zas je tak nelyncujte, stavaj se i horsi veci. Treba ze RH zas vyplodil dalsi .... ehm hulanovinu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 09. 2008 22:49

a co zas vyplodil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 09. 2008 12:08

Nechcete to nekdo hodit na jinej web? U nej si to neprectu, ta predstava ze mu kvuli mne stoupne navstevnost, me vazne desi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? Martin Lér (MaLer)  |  26. 09. 2008 13:20
26. 09. 2008 13:09

WebKit je open source application framwork primarne vyvijeny pro Konqueror ktery posleze prevzal Apple pro svoje Safari. Na Webkitu je postaveno nekolik browseru. To jen pro upresneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 13:19

Vedle jak ta jedle. WebKit je framework, postaveny na KHTML, ktere bylo vyvijene pro Konqueror. Primy vztah mezi Konquerorem a WebKitem neni, Konq stale pouziva KHTML, ktere je nadale vyvijeno samostatne (s tim, ze cast zmen, ale podle vseho ne vsechny, ktere se delaji v WebKitu, se vraci do KHTML).

Kazdopadne tvrzeni ze "WebKit je open source application framwork primarne vyvijeny pro Konqueror ktery posleze prevzal Apple pro svoje Safari" je v teto podobe chybne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 13:59

Konqueror může používat KHTML i Webkit. Změna se jednoduše přepne v nastavení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 09. 2008 15:39

Tzn. že Safari je první prohlížeč,kde byl WebKit nasazen primárně. Mimochodem WebKit udělal Apple z KHTML.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 14:17

no neni to tak uplne pravda... :) webkit uz je na ceste do kde, kde se v celkem dohledne budoucnosti stane zakladem pro konq

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 14:21

Ok, nepouzivam Linux, takze aktualni trendy nesleduju :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 09. 2008 00:42

To už několik desítek let tvrdí uživatelé KDE, přičemž vývojáři KDE to už několik desítek let neustále vyvracejí. Je zajímavé, kde se ty fámy pořád berou... WebKit se dostal do Qt, ale vývojáři Konqueroru nikdy přechod na WebKit (nebo aspoň uvažování o něm) neoznámili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor