Acer bude dodávat počítače pro olympijské hry

Diskuze čtenářů k článku

avatar
08. 12. 2007 12:06 | 

nemuzu si pomoct, ale z vlasni zkusenosti vim, ze acery jsou velice poruchove.. proto good luck

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chupacabras  |  08. 12. 2007 14:12  | 

1. Notebooky nemajú s prenosmi nič spoločné...
2. Acer síce má notebooky poruchové, ale olympijské hry nebudú trvať 2 roky. Čiže stačí aby fungovali 2-3 mesiace...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cassul  |  08. 12. 2007 14:25  | 

A co bude ACER vlastně dodávat? MOŽNÁ Desítky počítačů do press center, kde když nepůjde jeden, posadí se k vedlejšímu, než někdo přiběhne a vymění jej a houbelec se stane. Hlavne jde o prachy, sponzoring, loga na obrazovkách a výsledkových tabulích, transparenty kolem sportovců... Skutečné technické zabezpečení dělají specializované firmy, které si do toho nenechají kecat a které nejsou navenek vidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufi  |  08. 12. 2007 21:41  | 

u stolních acerů u nás v práci reklamována 1/3 během dvou roků. mechaniky, moc nepoužíváné, po skončení záruky odchází jedna za druhou. a topí to sauna, páč to někdo blbě navrhnul a na chladící pastě se taky šetřilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  08. 12. 2007 15:52  | 

Já zas z vlastní zkušenosti nemám nejmenší problém, Acer notebook mám už dva roky bez problémů, stejně tak mí rodiče a to mají nejlevnější model. Zato u předchozího FS Amilo mi po roce odešla dvd mechanika, minimálně používaná. Je to kus od kusu, rozhodně nelze říci, že jsou velmi poruchové. Prodá se jich nejvíc, proto to pak tak vypadá i s poměrem oprav.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scara  |  08. 12. 2007 16:45  | 

jj to je pravda ... je to kus od kusu, ale specialne u znacek Acer a Umax se ty kusy vyskytuji pomerne casto a hlavne jejich oprava trva neskutecne dlouho ... vetsinou si to nechavaji az na konec zarucni lhuty a pokud to nestihnou, tak to poslou nazpet neopravene, s tim ze zavadu nenasli (vim to z vlastni zkusenosti ... pda u nich bylo 1x na vymenu praskleho displaye a pak min 6x nez to ty trubky rozebrali a dorazili jeden konektor). Nikdy vice ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 12. 2007 20:43  | 

FS ale opticke mechaniky nevyrabi - to skoro nikdo z vyrobcu notebooku. FS, Acer i ostatni pouzivaji opticke mechaniky od stejnych vyrobcu - vetsinou Matsushita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  08. 12. 2007 23:48  | 

není to kus od kusu, ale kus za kusem. - vlastní zkušenost
acer notebook už nikdy! nalil jsem do nich VLASTNÍCH 50tis a notebook dungoval 2r než se na něm rozsypalo snad všechno co jde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  08. 12. 2007 12:09  | 

Medzi notebookmi sa Acer presadil cenami a nie kvalitou, coho vysledkom je asi najvacsi odpad aky sa da medzi notebookmi najst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
erg.noor  |  08. 12. 2007 12:26  | 

Nooooo, acer je shit, o tom netreba diskutovat. Ale myslim, ze ma zdatné násleníky v Umax a Benq tady u ty trojice bych se hádal, co je horší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libbi  |  08. 12. 2007 12:35  | 

Líbí se mi Vaše blbé kecy o Acerech. A přitom nemáte vůbec přehled.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufi  |  08. 12. 2007 21:45  | 

jo, já bohužel přehled mám, páč je k nám do práce taky koupili. šmejdy jak notebooky, tak pevné stanice. nepřipadá mi normální u notebooků poruchovost 25% během dvou roků, u pevných stanic 1/3. ve dvou dokonce základní deska shořela 2x, a to ty mašiny běží obden tak 4 hodiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  08. 12. 2007 13:13  | 

vies ked niekto vyrobi a preda 3 x viac notebookov ako ostatny preco by sa im nemohlo vratit 3x viac...vidim ze sa v tom nevyznate....mam vela ludi okolo seba ktori maju acer a pokazili sa len dva...a poznam jedneho s toshibou a pokazil sa hned...takze asi tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tykk  |  08. 12. 2007 13:39  | 

ale ale panove.....kazdej z vas nadava na Acer a kolik z vas ho skutecne melo??????
me prosly rukou 3 acery a to treba jeden z nich mam uz 4 roky a jeste nebyl zadnej problem a ani u zbytku se kterejma pracuju jsem nezanamenal problemy....to samy slysim od lidi z okoli...a pokud se vyskytne problem tak to je asi tak ve stejny mire jako u jinejch znacek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cassul  |  08. 12. 2007 14:19  | 

Myslíš, že ACER za 15 000,- je méně kvalitní než HP za 15 000,- nebo ASUS za 15 000,- ? Musíš srovnávat notebooky, ve stejných cenových relacích a myslím, že v kategorii levných a superlevných notebooků je to všechno stejné. Jenže ACER má mezi levnými a superlevnými modely 80% produkce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lobo  |  09. 12. 2007 02:46  | 

mal som acer za 45k skk a po 2 mesiacoch odisla DVD burna, po dalsich 3 mesiacoch disk a po roku chladenie... dakujem neprosim..
frajerka mala secondhand IBM(na ebay za 15k skk) a za 3 roky neodislo nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  09. 12. 2007 05:55  | 

To už je starý známý fakt, že secondhand IBM je lepší než nový Acer...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elem  |  08. 12. 2007 12:41  | 

Takze olympiada nebude ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  08. 12. 2007 13:08  | 

Bude ale se sloganem "za to si ale muzete sami"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scara  |  08. 12. 2007 16:40  | 

zajima me, jak jim bude dlouho trvat reklamace elektroniky podilejici se na OH :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 12. 2007 20:36  | 

Úžasné bláboly na adresu Aceru, je to stejný kolorit jako názory na AVG a Visty. K reklamacím jen tolik, že nejhorší je má nyní HP, protože jejich notebooky se servisují v Polsku a velmi pravidelně se stává, že to prostě do 30 dnů nestihnou, což o to, prachy dostanete, ale data máte v Polsku.... a to je pak prdel, když se vysype třeba displej a nemáte aktuální zálohu....
Stejně 90% kecálků nikdy notebook neměla, nebo to je jedna paní povídala a nebo nejhorší případ "známý s tím měl problémy" - argumentovat tímto může jen trouba, protože to by si nikdy nic nekoupil....
dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Booster13  |  08. 12. 2007 20:54  | 

po prve - pracujem v hp a ibm servise a mam info z prvej ruky
po druhe - v polsku sa reklamuju iba HP PAVILION.
po tretie - posledny pavilion co kolega poslal do polska sa vratil za nieco cez tyzden :)
- ty odkial svoje nazory tahas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 12. 2007 21:08  | 

1. Já mám info z druhé ruky.
2. Ano mluvím o pavilionech, nicméně servis starších notebooků co provádí Autocont je taky šílený.
3. Z posledních tří Pavilionů se dva do 30dnů nevrátily, jeden byl posílám přímo přes Český Servis, kde se na zákaznika vykašlali a řekli ať si to vyřeší s HP (tam mě slušně řečeno poslali do....).
4. Názory mám z praxe, tedy z obchodu. I dodavatel mi řekl, že s tím jsou teď problémy a že nejsme jediní...
dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleeer  |  08. 12. 2007 20:57  | 

I ty kecko! :)))
Kolik jsi reklamoval Acerů, hm?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 12. 2007 23:14  | 

Já osobně žádnej. Notebooka nevlastním.
Poměr prodaných Acerů vs. HP vs. ostaní ti takhle z hlavy nepovím, podíl reklamovaných ví jen distributor, potažmo (globálně) výrobce, takže kecy o tom co je horší jsou jen kecy, nicméně si nevybavuji neopravitelný Acer a třeba ani Asus z hlediska lajdáctví servisu (neopraveno do 30 dnů, nedodán náhradní díl (spíše problém výrobce než servisu, atd.)).
Neexistuje neporuchový notebook (ani jiné zboží) a proto se vždycky bavím nad výkřiky zoufalců v diskusích typu "XY je sráč, je to nejporuchovější, neznám nic horšího a podobně". Ti lidé mají nějaký komplex který je nutí trapně vykřikovat v diskusích.
Taky sem měnil dvě Bravie, oboje vadný z výroby, ale vykřikovat tu něco o nejhorších LCD made in Sony.....mno trochu ujeté...
dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MXK  |  09. 12. 2007 22:52  | 

co se týká Acerů, tak pouze JEDEN (!!!!) se mi nevrátil do reklamace během záruční lhůty. Naopak pouze jeden Asus se mi vrátil do reklamace kvůli baterce a ta reklamace byla vyřešena za 9 dnů - teda i s tím, že si notebook odvezli zkrze zásilkovku a zase doručili.
Takže co budu jako obchodník nabízet - no prostě to, s čím mám nejmenší náklady na reklamace a dopravné. Což Acer asi horko těžko bude!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufi  |  08. 12. 2007 21:55  | 

no, co se týká avg, jsem rád, že jsme v práci přešli na nod32. ten na rozdíl od avg nezpomalí při kontrole pc na hodinu, někdy i na dvě a nespouští se náhodně 2 kontroly najednou, že procesor jede na 100% a reakce na příkaz trvá minutu. to bylo u avg běžný, i na nově nalitý mašině.
co se týká aceru, jak už jsem psal výše, u notebooků 1/4 během záruky vadná (baterky, displeje, základní desky, klávesnice, mechaniky), u stolních stanic 1/3 vadná (hlavně základní desky, zdroje a ke konci záruky začali odcházet mechaniky). přijít za mnou teďka nějaký obchodník že nám nabízí acery, tak dostane po hlavě mým notebookem, kde 14 dní po opravě klávesnice odešel touchpad, který byl používaný minimálně, páč v kanclu si připojuju usb myš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patrik  |  08. 12. 2007 23:28  | 

to nic nepojede hi hii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halalik  |  09. 12. 2007 13:14  | 

Ty nejlevnejsi notebooky, mezi ktere se hojne cpe i Acer, jsou tzv. "Desktop Replacement", tj. jsou urceny jako nahrada stolniho pocitace, ktery je mozno obcas prenest jinam. Jestli to nekdo vyuziva jako plnokrevny cestovni notebook, tj. ze to 4x za den sklapne a rozklapne, tak se nemuze divit, ze mu brzo odejdou (nejen panty). Na to si kupte neco 2x drazsiho, doporucuji hlavne stroje, ktere se pouzivaji v profesionalni sfere - IBM Lenovo, drazsi modely HP, apd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  10. 12. 2007 01:44  | 

nesouhlasím. Pokud chceš tohle tvrdit, tak všechna reklama je klamání zákazníků. Ať mi teda acar napíše: tehle notebook je laciný a můžete ho zaklapnout a otevřít jenom jednou za den.
to je jako kdybys tvrdil, že s fabií nemůžeš na dovolenou k moři a s ochcávkou jo
prostě to acer podělal a teď zase nějací manažeři situaci vyřeší přejmenováním firmy. Je mi líto všech zákazníků acer. (bohužel jsem byl nějaký čas jedním z nich)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cassul  |  10. 12. 2007 07:14  | 

To se ví, že to nenapíší takhle, ale přečti si jejich popisy k modelům: Co myslíš, jaký je rozdíl mezi typem, "který přinese Vašemu domovu skvělý zážitek" a modelem, který je "ideálním nástrojem pro mobilního profesionála". Při víceméně stejných parametrech rozdíl v ceně 20 000,- ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 12. 2007 08:12 | 

Kecy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pj  |  10. 12. 2007 14:30  | 

mam acera ntb a jiz tretim rokem slape bez poruchy (v provozu cca 12h/denne), nehlede na to, ze po strance vybavy stale predci i soucasne ntb jinych znacek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů