Benchmarking

Přečtěte si o tématu Benchmarking. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Benchmarking, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Benchmarking.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
Microsoft a Google tvoří W3C standardy. Společně

Microsoft a Google tvoří W3C standardy. Společně

Rychlost prohlížeče a časovou i datovou náročnost webových stránek dnes můžete změřit nejrůznějšími benchmarky. W3C se snaží pro tyto případy vytvořit jednotný standard.

Jakub Čížek | 13

Internet Explorer 9: Bude skutečně tak rychlý?

Internet Explorer 9: Bude skutečně tak rychlý?

Internet Explorer přichází s novým javascriptovým enginem, který si rozumí s vícejádrovými procesory. Je ale skutečně tak rychlý? Změřili jsme ho a porovnali s konkurencí.

Jakub Čížek | 74

Jak testujeme: grafické karty

Jak testujeme: grafické karty

Metodika testování grafických karet, jak vybíráme testy, jak měříme spotřebu, hlučnost a teplotu.

redakce

Dosahují organizace optimální návratnosti svých investic do míst operátorů kontaktních center?

Dosahují organizace optimální návratnosti svých investic do míst operátorů kontaktních center?

Praha, 20. března 2007 – Dnes zveřejněný průzkum odhaluje, že organizace utratí zhruba 5 000 dolarů měsíčně na jedno pracovní místo operátora, aby byly schopny poskytovat zákazníkům služby svých kontaktních center. To zahrnuje náklady na personál, technologii, technické vybavení a řízení. Když to vynásobíte odhadovaným počtem 6,5 miliónu míst v kontaktních centrech po celém světě, znamená to celkovou investici ve výši 33 miliard dolarů.

tisková zpráva

Konvergence a technologie IP vyvolávají technologické změny kontaktních center

Konvergence a technologie IP vyvolávají technologické změny kontaktních center

Praha, 20. března 2007 – Konvergence, podněcovaná v první řadě výraznějším přijímáním protokolu IP a vyšší spolehlivostí, škálovatelností a prokázanými přínosy vyzrálých produktů, vyvolává technologické změny v oblasti kontaktních center.

tisková zpráva

Samoobsluha s hlasovým ovládáním: Budu váš náhradník

Samoobsluha s hlasovým ovládáním: Budu váš náhradník

Praha, 5. března 2007 – Vzestup využití samoobslužných technologií v globálním odvětví kontaktních center svědčí o rozvíjejícím se trendu, který přináší užitek nejen firmám, ale také operátorům pracujícím v centrech a zákazníkům.

tisková zpráva

Děkujeme, že voláte, ale stojíte nás to peníze

Děkujeme, že voláte, ale stojíte nás to peníze

Praha, 12. února 2007 – Většina kontaktních center je nadále řízena jako nákladová střediska. To je jedno ze zjištění zprávy Global Contact Centre Benchmarking Report 2007 společnosti Dimension Data. Ze zprávy vyplývá, že v posledních třech letech se jen nepatrně změnilo finanční postavení kontaktních center v organizacích, protože téměř šest těchto pracovišť z deseti má nadále ve firmách status nákladového střediska.

tisková zpráva

Jsou to jen prázdná slova, když management prohlašuje, že je pro něj spokojenost zákazníků prioritou?

Jsou to jen prázdná slova, když management prohlašuje, že je pro něj spokojenost zákazníků prioritou?

Praha, 22. ledna 2007 – Se spokojeností zákazníků call center to jde nejspíš z kopce. Loňská zpráva Global Contact Centre Benchmarking Report tvrdila, že kontaktní centra staví zákazníky na první místo a úroveň služeb je pro ně hlavní prioritou. Ovšem předběžná zjištění letošního vydání této zprávy vrhají na tento závazek stín pochybnosti.

tisková zpráva

Jak testujeme: grafické karty

Jak testujeme: grafické karty

Metodika testování grafických karet, jak vybíráme testy, jak měříme spotřebu, hlučnost a teplotu.

Computer

David Duroň: Atlas.cz bude dvojkou mezi českými portály

David Duroň: Atlas.cz bude dvojkou mezi českými portály

O novinkách, které pro uživatele připravuje portál Atlas.cz, jsme si povídali s jeho generálním ředitelem. Řeč byla například o nelehce se rodící spolupráci se službou pro vyhledávání jízdních řádů a dalších novinkách. David Duroň zavzpomínal i na své předchozí působení v Telefónica O2.

Jan Kuneš | 20

IT byznys: Microsoft začal považovat bezpečnost za prodejní artikl

IT byznys: Microsoft začal považovat bezpečnost za prodejní artikl

Sun Microsystems najímá specialistu na softwarové záplaty * Firmy se předbíhají, kdo poskytne San Franciscu WiFi: poslední je Google * Microsoft začal považovat bezpečnost za prodejní artikl * Symantec dokončuje akvizici Relicore * Kontaktní centra se stávají součástí celkové firemní strategie * Symantec má nového finančního ředitele * CEO firmy RadioShack lhal a rezignoval

Václav Kadlec | 9

Technologické inovace podporují pozitivní jednání operátorů a spokojenost zákazníků

Technologické inovace podporují pozitivní jednání operátorů a spokojenost zákazníků

Praha, 22. února 2006 – Studie Merchants Global Contact Centre Benchmarking Report 2006 (hodnocení globálních kontaktních center) označuje za klíčový faktor vedoucí k rozvoji kontaktních center technologické inovace. Pomocí technologických nástrojů, které rozšiřují možnosti operátorů a motivují je ke změně jednání, se kontaktní centra snaží dále zvýšit úroveň zákaznických služeb.

tisková zpráva

Kontaktní centra se stávájí součástí celkové firemní strategie

Kontaktní centra se stávájí součástí celkové firemní strategie

Praha, 22. únor 2005 – Společnosti si stále jasněji uvědomují význam kontaktních center při vytváření hodnot pro zákazníky a dosahování komerčních výnosů. Vyplývá to ze zjištění studie Merchants Global Contact Centre Benchmarking Report 2006, podle kterých je 70 % kontaktních center přímo podřízeno členům správní rady, přičemž 25 % z nich přímo generálnímu řediteli (CEO).

tisková zpráva

Když zavoláte – jste skutečně na prvním místě?

Když zavoláte – jste skutečně na prvním místě?

Praha, 22. února 2006 – Pro oblast kontaktních center je nejdůležitější úroveň služeb v oblasti interakce, technologií a postupů, a z ní vyplývající spokojenost zákazníků. Podle nejnovější studie Merchants Global Contact Centre Benchmarking Report 2006 je sledování spokojenosti zákazníků součástí strategie podnikání již sedmdesáti pěti procent (75 %) společností provozujících kontaktní centra.

tisková zpráva

Hlavními prioritami kontaktních center jsou efektivita a služba

Hlavními prioritami kontaktních center jsou efektivita a služba

Předběžná zjištění zprávy Merchants Global Contact Centre Benchmarking Report 2006. Společnost Merchants Limited je součástí skupiny Dimension Data.

tisková zpráva

EMC  získala již čtvrté ocenění za vynikající technickou podporu

EMC získala již čtvrté ocenění za vynikající technickou podporu

EMC získala již čtvrté ocenění SSPA Star za vynikající technickou podporu

tisková zpráva

Computer Associates je partnerem prestižní mezinárodní konference  o informační bezpečnosti IS2

Computer Associates je partnerem prestižní mezinárodní konference o informační bezpečnosti IS2

Společnost Computer Associates (CA) je v letošním roce platinovým partnerem 5. ročníku mezinárodní konference o informační bezpečnosti Information Security Summit (IS2), která se uskuteční ve dnech 26. - 27. května 2004 v Míčovně Pražského hradu.

tisková zpráva

Karneval připojuje Plzeň

Karneval připojuje Plzeň

Karneval připojuje na 45 tisíc plzeňských domácností k vysokorychlostnímu internetu, s dalšími regiony tak bude koncem léta zprovozněno na 300 tisíc internetových zásuvek

tisková zpráva

Služby e-governmentu: vize a realita

Služby e-governmentu: vize a realita

Plány ČR v oblasti e-governmentu jsou ambiciózní, ale realita podle průzkumů nedosahuje ani průměru zemí, přistupujících k EU. Jaké vůbec jsou naše priority a vize, co již je k dispozici a jak vychází konkrétní srovnání ČR s ostatními zeměmi? O jaké agendy mají lidé zájem více, a o jaké méně?

Jiří Peterka | 47

Hlavním Project Managerem pro oblast Telco v Cleverlance bude Zdeněk Vejvoda

Hlavním Project Managerem pro oblast Telco v Cleverlance bude Zdeněk Vejvoda

Na pozici Project Manager v Cleverlance byl jmenován Zdeněk Vejvoda.

tisková zpráva

Bentley Plant vstupuje na trh

Bentley Plant vstupuje na trh

Nová vertikální organizace přední světové společností na trhu AEC softwaru soustřeďuje své síly a zintenzivňuje své zaměření na oblast výrobních podniků a zpracovatelského průmyslu.

tisková zpráva

SAS lídrem v oblasti prognózování obchodních výsledků firem

SAS lídrem v oblasti prognózování obchodních výsledků firem

Podle průzkumu časopisu Business Forecasting je SAS lídrem trhu v oblasti softwaru pro obchodní prognostiky

tisková zpráva


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: nejlepší notebooky do 20 000 Kč

Test 8 levných IP kamer

Jak vybrat bezdrátová sluchátka

Testujeme Android 11