Banner

Přečtěte si o tématu Banner. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Banner, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Banner.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
Mr.Lin(x) zprovoznil nové rozměry reklamních bannerů

Mr.Lin(x) zprovoznil nové rozměry reklamních bannerů

V reklamní síti Mr.Lin(x) bylo zavedeno dalších 7 velikostí reklamních bannerů, kterými lze propagovat.

tisková zpráva

Zoner GIF Animátor pro všechny Linxáky zdarma

Zoner GIF Animátor pro všechny Linxáky zdarma

Jste členem výměnné sítě Mr. Lin(x)? Pak máte možnost zdarma využívat utilitu na vytváření animovaných GIFů od Zoneru.

Tomáš Holčík

Mr.Lin(x) zprovoznil AdShop.cz

Mr.Lin(x) zprovoznil AdShop.cz

AdShop.cz je služba, která umožňuje online objednat prostor pro reklamní kampaně na více než 5 000 členských severech této reklamní sítě.

tisková zpráva

Jaká je doba života reklamního banneru?

Jaká je doba života reklamního banneru?

Podle americké studie trvají kampaně obvykle do tří týdnů, ale jsou velké rozdíly mezi jednotlivými průmysly.

Jiří Hlavenka | 3

ACDSee 3.1 – konečně i zadarmo

ACDSee 3.1 – konečně i zadarmo

Dobrá zpráva pro všechny poctivce: nová verze oblíbeného ACDSee 3.1 je použitelná i v bezplatné verzi s reklamními bannery.

Tomáš Holčík | 2

Internetová reklama je stále pestřejší, „full banner“ ale stále dominuje

Internetová reklama je stále pestřejší, „full banner“ ale stále dominuje

97 procent všech profesionálních webů je stále obsluhováno tradičním reklamním proužkem o standardním rozměru.

Jiří Hlavenka | 2

Vystavte své MP3 na MP3records.cz

Vystavte své MP3 na MP3records.cz

Další česká alternativa, kde vystavit pro ostatní zdarma své nekomerční hudební nahrávky ve formátu MP3.

Pavel Nič

Výpověď hackera: jak jsem hacknul Explorer.cz

Výpověď hackera: jak jsem hacknul Explorer.cz

Následující článek nevyjadřuje názor redakce, přesto si myslíme, že by vás mohl zajímat. Je totiž zajímavou výpravou do myšlení hackera a jeho záměrů.

redakce | 70

Zůstanou bannery hlavním reklamním médiem Internetu?

Zůstanou bannery hlavním reklamním médiem Internetu?

Polovina uživatelů Internetu si myslí, že ne; až 93 % na ně ovšem alespoň příležitostně kliká.

Jiří Hlavenka | 7

Nové ICQ 2000a již cpe do vás bannery

Nové ICQ 2000a již cpe do vás bannery

První výrazná změna u ICQ po té, co přešlo pod AOL: verze 2000a začíná cpát do svých dialogů reklamní bannery.

Tomáš Holčík | 21

Propagace www stránek - 3. díl

Propagace www stránek - 3. díl

Vítám vás u dalšího pokračování našeho seriálu o propagaci webových stránek. Minule jsme se zaměřili na dvě nejpoužívanější metody, kterak přilákat potenciální návštěvníky na svůj web: registraci ve vyhledávačích a reklamní bannery. Způsobů, jak dosáhnout vyšší návštěvnosti, je ale mnohem více a některé z nich budou náplní dnešního dílu.

Karel Kilián

Propagace www stránek - 2. díl

Propagace www stránek - 2. díl

Vítejte u druhého dílu našeho seriálu, ve kterém se dozvíte, jak na své stránky přilákat co nejvíce návštěvníků.

Karel Kilián | 8

Úspěšný Mr.Lin(x)

Úspěšný Mr.Lin(x)

Mr.Lin(x) se opět blíží k rekordním číslům, oznamuje úspěch verze Cash a zkvalitnění sítě.

tisková zpráva

E-mailový marketing se má stát velkým „kanibalem“

E-mailový marketing se má stát velkým „kanibalem“

Poštovní direct-mail utrpí vážnou újmu od svého e-mailového konkurenta.

Jiří Hlavenka | 9

Seznam přichází s novým formátem reklamy

Seznam přichází s novým formátem reklamy

Společnost Seznam se snaží vyjít vstříc svým uživatelům a zároveň zatraktivnit nabídku zadavatelům reklamy.

tisková zpráva

Bannery, ustupte stranou, přichází e-mailová reklama

Bannery, ustupte stranou, přichází e-mailová reklama

Firmy, které se cíleně a usilovně specializují na zasílání mailů s reklamou, jsou momentálně v USA „žhavé“. Není to spam, a je to sakramentsky účinné.

Jiří Hlavenka | 5

Seznam otevírá nové obzory v online reklamě

Seznam otevírá nové obzory v online reklamě

Společnost Seznam začíná v současné době realizovat první zakázky reklamních kampaní, které používají tzv. "rich media bannery". Takto je označena technologie, která umožňuje zvýšit úspěšnost a atraktivitu jednotlivých reklamních proužků (bannerů) jejich ozvučením, ale i dalšími způsoby.

tisková zpráva

Lži, zatracené lži a statistika: další hrst čísel z Internetu

Lži, zatracené lži a statistika: další hrst čísel z Internetu

Net neohrožuje televizi; Internet není lepkavý; nenápadný půvab internetového rádia.

Jiří Hlavenka

Reklama na Internetu: vzestup o 80 %

Reklama na Internetu: vzestup o 80 %

Je to moc nebo málo? Spíše bychom to hodnotili jako mírný neúspěch a „návrat k realitě“.

Jiří Hlavenka | 1

Mr.Lin(x) překročil hranici jednoho milionu rozeslaných bannerů za den.

Mr.Lin(x) překročil hranici jednoho milionu rozeslaných bannerů za den.

Dne 30. září 1999 byl překročen dosavadní rekord aplikace Mr.Lin(x) a na reklamní plochy členských serverů bylo rozesláno 1 035 000 reklamních bannerů. V následujících dnech se pak tato hodnota vyšplhala až přes hranici 1 100 000.

tisková zpráva | 1

Mr. Linx předvádí superbannery

Mr. Linx předvádí superbannery

Mr. Linx na Invexu demonstruje nové vylepšení své služby, bannery v běžném HTML.

Tomáš Holčík

Bannery.cz - profesionální reklamní systém zdarma

Bannery.cz - profesionální reklamní systém zdarma

Nově byl spuštěn profesionální reklamní systém založený na programovacím jazyku ASP.

Petr Sršeň | 42

Mnoho za málo a doménu k tomu

Mnoho za málo a doménu k tomu

Zřízení vlastní domény už není záležitostí jen pro velké podniky...

Ladislav Valík | 2

MetaCreations Headline Studio - animované bannery všem!

MetaCreations Headline Studio - animované bannery všem!

MetaCreations Headline Studio 1.0 je produktem, o kterém donedávna snil nejeden tvůrce webových stránek.

redakce

Jak vydělat peníze na Internetu potřetí

Jak vydělat peníze na Internetu potřetí

Na Živě se o vydělávání peněz pomocí Internetu psalo již dvakrát, nyní se podíváme na praktické zkušenosti i s americkými servery.

Petr Sršeň | 136

Jak vydělat na českém Internetu opravdové peníze?

Jak vydělat na českém Internetu opravdové peníze?

Kdo vám dá v České republice peníze za zobrazení nebo i odkliknutí jejich banneru?

Pavel Nič | 3

Bannery nebudou hlavním reklamním příjmem

Bannery nebudou hlavním reklamním příjmem

Pokles významu bannerů se očekával, ale co je nahradí?

Jiří Hlavenka

Vydělávejte peníze obyčejným surfováním Internetem!

Vydělávejte peníze obyčejným surfováním Internetem!

Žádné klikání, jen seďte u počítače a brouzdejte Internetem, peníze budou naskakovat samy od sebe.

Petr Nováček | 6

Naviscope zrychlí připojení na Internet

Naviscope zrychlí připojení na Internet

Při dnešních cenách připojení na Internet je dobrá každá minuta, kterou se nám podaří ušetřit.

Petr Nováček

Výměnné bannerovky: Linx se pomalu vzdaluje Billboardu

Výměnné bannerovky: Linx se pomalu vzdaluje Billboardu

Bannerová služba Mr. Lin(x) už začíná být atraktivní i pro zadavatele reklamy.

Jiří Hlavenka | 9

Geocities, Tripod nebo Xoom?

Geocities, Tripod nebo Xoom?

Chcete mít vlastní stránku na Internetu a nechcete za to platit? Dnes to není žádný problém, stačí si jen vybrat. Jaká je nabídka venku?

Petr Toman

Apache a CGI skripty VIII. – reklamní bannery

Apache a CGI skripty VIII. – reklamní bannery

Dnes si ukážeme, jak vytvořit jednoduchý reklamní banner, který zobrazuje obrázky s odkazem v náhodném pořadí.

Erik Brožek



Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test fotolabů

Oklamali jsme rozpoznání obličeje

13 tipů pro rychlejší Wi-Fi

Test NVMe SSD 500 GB