Banner

Přečtěte si o tématu Banner. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Banner, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Banner.
Sledujte Živě.cz na Facebooku
RSS - nástroj pro příjem zpráv čelí invazi reklamy

RSS - nástroj pro příjem zpráv čelí invazi reklamy

Čtečky RSS pro příjem informací o změnách na webových stránkách používané zejména na zpravodajských serverech se teší vzrůstající oblibě. Tak velké, že se i tato technologie má stát dalším kanálem pro šíření reklamních sdělení.

Otakar Schön | 43

Proč? Protože by se ukázalo, že král je nahý

Proč? Protože by se ukázalo, že král je nahý

Proč české portály odmítají nabízet kontextovou reklamu? Odpověď na tuto otázku není příliš obtížné nalézt. Ukázalo by se, že král je nahý.

Jaromír Mládek | 102

Soubory: Memtest86+ - jak vám slouží vaše paměť?

Soubory: Memtest86+ - jak vám slouží vaše paměť?

Nedělní softwarové menu: utilita pro přetaktování ATi karet, výtečný download akcelerátor, jednoduchý programovací jazyk, diagnostický program pro testování paměti, pluginy pro alternativní video formáty a jako dezert P2P klient.

Jaroslav Smola | 16

PHP - 22. díl – vytváření obrázků

PHP - 22. díl – vytváření obrázků

Tento díl těsně navazuje na předchozí díl o základech práce s obrázky. Dnešní část bude věnována hlavně základním editačním akcím.

Miloslav Ponkrác | 26

Zabíjejí výměnné systémy internetovou reklamu?

Zabíjejí výměnné systémy internetovou reklamu?

Spíše způsobily její včasnou srážku s realitou, takže jsme se u nás poklesu investic do internetové reklamy na Internetu vyhnuli.

Jiří Hlavenka | 37

Vývoj v internetové reklamě: standardní banner klesá, rich media stoupají

Vývoj v internetové reklamě: standardní banner klesá, rich media stoupají

V roce 2005 mají rich media poprvé převážit nad GIF a JPEG obrázky. Bude je ovšem mít kdo prohlížet?

Jiří Hlavenka | 34

MaFra, a.s. nabízí Lolitky.org

MaFra, a.s. nabízí Lolitky.org

Co přijde zítra, zvířátka?

Tomáš Kostrhun | 200

Vyskakovací reklama je desetkrát účinnější než běžné bannery

Vyskakovací reklama je desetkrát účinnější než běžné bannery

Kontroverzní reklamní formát je řádově účinnější než obvyklé bannery. Zvykli jsme si na reklamu uprostřed filmu, zvykneme si i na pop-upy?

Jiří Hlavenka | 177

Jak je u nás rozšířený Flash?

Jak je u nás rozšířený Flash?

Unikátní průzkum mezi uživateli českého internetu ukazuje reálné využití technologie Flash nikoli jen marketingové údaje Macromedie. Kolik procent dokážete oslovit flashovou reklamou či na webových stránkách?

Jiří Waisser | 118

Pop-up reklamy: stále nepříjemné, stále účinné

Pop-up reklamy: stále nepříjemné, stále účinné

Záporná reklama, také reklama. A vůbec, na koho se při obtěžující reklamě zlobíte, na inzerenta nebo na provozovatele webu, který vám reklamu dodal?

Jiří Hlavenka | 58

Účinnost e-mailové reklamy padá strmě dolů

Účinnost e-mailové reklamy padá strmě dolů

Z počátečních úžasných 15 % jsme na 1,8 % a dále klesáme.

Jiří Hlavenka | 27

Konec výměnné reklamy je stejně daleko jako konec světa

Konec výměnné reklamy je stejně daleko jako konec světa

Místo senzačních nadpisů a strašení kriminalizací je více potřeba věcný pohled na problematiku

Jiří Hlavenka | 50

Zase něco pro tvorbu bannerů

Zase něco pro tvorbu bannerů

Bannershop GIF Animator pocházející od společnosti Selteco je primárně určen pro výrobu bannerů ve formě animovaných GIFů.

Michal Malich | 3

Internetová reklama: to nejhorší je už za námi

Internetová reklama: to nejhorší je už za námi

Loňský pokles má letos vystřídat vzestup – tak jako tak to je ale stále návrat na úroveň roku 2000.

Jiří Hlavenka | 18

Vysoké bannery jsou stále populárnější

Vysoké bannery jsou stále populárnější

Mrakodrap má za sebou rok života a zatím jej nikdo neposlal k zemi.

Jiří Hlavenka | 7

Pes není zakopán ve výměnné reklamě, ale v turecké ekonomice

Pes není zakopán ve výměnné reklamě, ale v turecké ekonomice

Za špatné příjmy v internetové reklamě si můžeme sami: místo usilování o férový trh neprůhledné kšeftíky, zákulisní jednání a pravidla, platící pro každého jinak.

Jiří Hlavenka | 90

Jak dál s reklamou na Internetu?

Jak dál s reklamou na Internetu?

Není to dlouho, kdy se tu objevilo několik článků o internetové reklamě a její budoucnosti. Každý z článků vyvolal poměrně rozsáhlou diskusi. Z těchto i jiných důvodů jsem se rozhodl, že i já přijdu se svou troškou do mlýna.

Marek Němec | 34

Yahoo! sklouzlo do mírné ztráty

Yahoo! sklouzlo do mírné ztráty

Který portál je ziskový? Asi žádný…

Jiří Hlavenka | 9

Mr.Lin(x) s novým kabátem i vnitřnostmi

Mr.Lin(x) s novým kabátem i vnitřnostmi

Reklamní systém Mr.Lin(x) nyní prošel výrazným přepracováním, které by mělo znamenat nejen zrychlení, ale i vyšší komfort pro uživatele.

redakce | 4

Studie ukazuje na vyšší účinnost nových forem internetové reklamy

Studie ukazuje na vyšší účinnost nových forem internetové reklamy

Jistě se neočekávalo, že účinnost bude nižší, ale odpovídá výsledek zvýšenému nátlaku na uživatele?

Jiří Hlavenka | 5

Americké weby přestávají měřit kliknutí na bannery!

Americké weby přestávají měřit kliknutí na bannery!

Kdysi vychvalovaná unikátní schopnost Internetu změřit zpětnou vazbu je nyní označována za zavádějící a je opouštěna

Jiří Hlavenka | 13

Letní slevy Seznamu ukazují nahotu internetového reklamního trhu u nás

Letní slevy Seznamu ukazují nahotu internetového reklamního trhu u nás

Poprvé se významný server odhodlal veřejně nabídnout takto nízké ceny. Důvod je jasný – jen nepatrná vyprodanost jeho reklamního prostoru.

Jiří Hlavenka | 45

Kdo je na internetu šnek a kdo quick

Kdo je na internetu šnek a kdo quick

Firma NetRatings, Inc. zveřejnila poslední výzkumy, směřující do řad nás uživatelů. Mezi nejaktivnějšími uživateli se ocitla Jižní Korea! Jak dopadly další státy a v čem ona aktivita spočívá?

Patrik Veselík | 5

Computer Press oznamuje vytvoření komerčního reklamního systému Adrenaline

Computer Press oznamuje vytvoření komerčního reklamního systému Adrenaline

Computer Press, a. s., zveřejňuje své další plány v oblasti internetové reklamy. Klíčovým se stává zcela nově vytvořený reklamní systém Adrenaline, na kterém se podílel zkušený autorský tým předního českého reklamního systému Mr.Lin(x).

tisková zpráva

Reklama v ICQ: každá koruna dobrá

Reklama v ICQ: každá koruna dobrá

Byla uvedena bez varování a bez vědomí uživatelů, ale nesetkala se s vážnějšími protesty.

Jiří Hlavenka | 10

Bannerů bude víc a budou větší než dnes

Bannerů bude víc a budou větší než dnes

Asociace schválila další typy a rozměry bannerů: velké svislé pruhy, čtverce přes půlku obrazovky a vyskakovací okna. Brzy tyto formy bannerů dorazí i k nám.

Jiří Hlavenka | 23

Jak vypnout reklamní bannery v ICQ

Jak vypnout reklamní bannery v ICQ

Pokud jste stejně jako řada kolegů rozladěna nově zaváděnými reklamními bannery v ICQ, máme pro vás radu, jak se jich zbavit.

Tomáš Holčík | 21

Nevyhazujte peníze na internetovou reklamu mimo Internet

Nevyhazujte peníze na internetovou reklamu mimo Internet

Studie ukázala, že „offline“ reklama na internetové projekty má menší účinnost než banner, a je samozřejmě dražší.

Jiří Hlavenka | 9

Internetová média si mají na profitabilitu počkat – až do roku 2005

Internetová média si mají na profitabilitu počkat – až do roku 2005

Krušné časy před námi, ale sladké období přijde, tvrdí průzkum.

Jiří Hlavenka | 2

Studentské stránky mediálním partnerem Junior Internetu 2001

Studentské stránky mediálním partnerem Junior Internetu 2001

Již druhý ročník dětské konference Junior Internet se uskuteční 10. března 2001. Konferenci připravuje dětský internetový časopis Zavináč pod záštitou sdružení BMI, které je známo svou každoroční akcí Měsíc Internetu.

tisková zpráva

Seznam.cz podporuje vzbouřence v ČT

Seznam.cz podporuje vzbouřence v ČT

Server Seznam.cz podpořil protestující pracovníky Redakce zpravodajství České televize nepřehlédnutelným způsobem.

Patrik Veselík | 158

Nové reklamní možnosti na portále Seznam.cz

Nové reklamní možnosti na portále Seznam.cz

Společnost Seznam.cz, a.s. neustále rozšiřuje nabídku kvalitních služeb pro uživatele internetu. Protože se na dlouhodobě nejnavštěvovanější portál českého internetu soustřeďuje zájem zadavatelů reklamy, nabízí jim nyní další reklamní možnosti.

tisková zpráva



Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test fotolabů

Oklamali jsme rozpoznání obličeje

13 tipů pro rychlejší Wi-Fi

Test NVMe SSD 500 GB