Alza katastrofa s reklamacemi. Jejich chování lidi odrazuje čí dál více. Zkušenost s reklamací: Kávovar Espresso Krups KP100B nedoporučujeme koupit u Alza. Stane se totiž, že některý kus má závadu a je nutné jej reklamovat. To jsme udělali již 4x !!! Stejná závada se opakuje. Použitá kapsle nejde vyndat, protože se jehla, která ji propichuje po použití nenadzvedne. Dokonce nám po jedné reklamaci bylo sděleno, že je špinavá!? To byl samozřejmě nesmysl, ale i kdyby, tak to přeci nemá s jejím nadzvednutím a umožněním kapsli vyndat nic společného. Alza spolehá na to, že reklamace přestanou zákazníka bavit, hodí výrobek do popelnice a půjde si koupit nový. Ještě jenom doplním, že jednání se technikem Šloserem, to je další kapitola. Diskuze opět bez kompetence něco řešit. Jeho závěr - doneste k reklamaci. Vážená Alzo lidi nejsou ovce!
Mozna za ty jejich zisky muze ta NEJHORSI, NEJBLBEJSI A NEPOSLOUCHATELNA REKLAMA S TIM ZELENYM Z*RDEM!!!K tem cenam > Alza to nema zas tak levny...Zlaty CZC!
z prstu, kdyz je nikdo neoveri. Takze Alza si muze udrzet akorat tak "stolici". Pro mne je naprostou jednickou Alfa z Ostravy. Jak e-shop tak kamenny obchod. Presne popisy, fotky a online stav na vsech jednotlivych prodejnach. Rychle a prehledne vyrizeni objednavek a rezervaci na 48hod. Bezproblemove reklamace a personal na urovni.
Souhlasím, Alfacomp.cz je pro mě nejlepší volba. Nakupuji tam rád, nejen, že mají příjemné prostředí, ale i ochotné a technicky zdatné pracovníky (kamenná prodejna Brno a e-shop Ostrava).Za to Alza.cz stojí za ho...
Dobrý den,nedávno jsem si v Alze koupil mobilní telefon (Nokia N82), položka tohotelefonu se jmenovala takto "Mobilní telefon GSM Nokia N82 2GB černý (black) +ZDARMA Nokia licence pro hlasovou navigaci východní Evropy na 3 roky", tímbych se chtěl pozastavit na období Nokia licence pro hlasovou navigaci.Uváděli, že je to na 3 roky. Nikoli, já dostal telefon pouze s 3 měsíčnílicencí na hlasovou navigaci. Mám to brát z jejich strany jako chybu v popisuproduktu nebo jsem jsem vskutku od nich nedostal licenci na 3 roky? Já bych to viděl spíše na chybu ze strany Alzy poněvadž po koupi telefonu jsem zjistil, že tuhle licenci dává Nokie už z výrobu standardně ke všem těmhle telefonům. Takže jsem naivně nalítnul Alze s vidinou, že ušetřím a přitom jsem prodělal. Ještě jsem váhal si koupit tuhle Nokii N82 v ATmobil.cz za 8400 KČ ale tam nebyla o hlasové navigaci ani zmínka (přesto byla součást standardního balení - 3.měsíční licence) ... ale Alza u mě nekompromisně vyhrála...telefon za 9200 KČ + ZDARMA 3.letá licence na hlasovou navigaci... :-/ po vybalení na mě krabici nápis pdo hlavičkou Nokie - Including voice-guided navigation for 3 months. To mě vyrazilo dech, tak jsem okamžitě psal email řediteli prodeje, již zmíněnému Lukášovi Pospíšilovi a zatím bez odpovděli ale za to po 3 dnech jsem si všiml, že v e-shopu položka "ZDARMA Nokia licence pro hlasovou navigaci východní Evropy na 3 roky" u všech telefonů s int. GPS Nokia, zmizela.
omlouvám se za chyby, snad to poberete B-]
Jestli to máte na faktuře a nebo dodáku, tak to vyžadujte.
proklínám celej alza.cz! koukám do elektronické faktury na mé učtě na alza.cz a...ta položka "+ ZDARMA Nokia licence..." zmizela!!!!!!! :-O 3-[ ještě před 3 dny tam byla!
není to v rozporu se zákonem?
strejda Google vždy pomůže... http://209.85.135.104/search?q=cache:jwRrnR78lloJ:www.alza.cz/gsm-nokia-n82-2gb-d89327.htm+Nokia+N82+site:alza.cz&hl=cs&ct=clnk&cd=1&gl=cz&client=firefox-a
i kdyby bylo (asi to bude klamání zákazníka nebo něco podobného), tak nemá důkazy a může tvrdit co chce
a pomůže mi archiv stránky z Google?
Hahahaha jooooo, tak tohle nemá chybu, teď by mne opravdu zajímalo co na to pan AlterovoEgo ehm, tedy pardon pan Alza :). A to mám prosím Alzasoft rád a nakupuji v něm docela často :)
Proč pan Alza??? :-O Jako beru že dělám v oboru, ale proč zrovna Alza?
všechno oželim ale zasahovat do pevně stanovené, zaplacené faktury ze strany prodejce, to už je trochu moc, nemyslíte?
Vy to nemáte v papírové podobě? Pravidlo č. 1: Vždycky všechno pěkně vytisknout, nechat orazítkovat a podepsat s datumem. Alespoň máte něco, čím můžete ty druhý mlátit po hlavě. Staré projektantské pravidlo: "Co nemáte na papíře a podepsané, jako by neexistovalo."
tak klobouk dolů před Alzou...pan Crkal z Alzy opravdu přiznal chybu v popisu, za což se mi omluvil...a nabídnul mi zajíštění té správné 3-leté licence, jaká byla uvedena v popisu nebo případné vrácení peněz.
naštěstí jsem těch zkušeností neměl tolik, abych to tam musel "pročistit" za všechny jmenujme vypalovačku, která prostě smažila s chybama i když oni se mi vždy po měsící snažili tvrdit, že jim funguje bez problémů... na potřetí jsem se naštval a že chci peníze zpátky... "ale ta vypalovačka je v pořádku..." řekl jsem, že to teda chci předvést a do té doby se od tama nehnu... nakonec ten vohnout přitáhl nějakej comp zezadu, strčil tam vypalovačku, dal něco smahnout a říká - vidíte, pálí vpořádku... to mě dostalo málem do kolen a říkám mu, ať to DVD teda zkusí přečíst... a ejhle, chybky...jinak koukám, že "Radar" se dostal na dost dobrou pozici (nejspíš, ředitel prodeje v takové firmě bude dobrej)... jen tak dál!
tim "Radarem" myslis toho vohnouta Pospisila? jak k te prezdivce dosel? taky s nim mam historku takze me to docela zajima
Na Radárka mi nesahejte, je to moje první láska
Alza určitě není cenově bezkonkurenční, ceny má naopak u některých produkrů vyšší, ale i má toho dost skladem. Jako největší plus považuji možnost poslat si zboží za 99kč bez dph kurýrewm a mám ho ještě tentýž den (po Praze). CZC je daleko lepší, bohužel je i dál pro mě - pokud si něco objednávám domů a je mi jedno, že to přijde o nějaký den později, volím CZC, pokud chci něco hned a nejlíp aby mi to přinesli ještě do práce, tak kupuji v Alze.
Jako výhodu vidim i mnohem lepší časový prodej, CZC má sice do 22h, ale to jenom ve všední den, v sobotu tragédie, jen do 17h, a v neděli prd, a to je dost k ničemu.Nicméně, co se týče reklamací, jsem myslel, že se Alza zlepšila - i teda kromě tý tragédia, co by při objednávání u pultíku na druhý straně ulice eště. Ale zdá se, že furt ne a ne. Škoda. Dobrý jméno se dělá i tim, a mezi mnohými IT (co maj smůlu ovšem, bohužel) hlavně tim.
Alza : Koupil sem si v alze sluchatka pres bluetooth k mda a jak to dopadlo odnesl sem si je za 4 hodiny sem je sel reklamovat typek je v klidu prevzal a rekl mame 30dnu na reklamaci jo v poho ale ten tukan na reklamaci mi zvoral email takze misto aegisrtcw@ mi udelal aegisrtcw @ takze email nedorazil po mesici volam co a jak a frajerka me pres telefon sprazila ze sluchatka uz dovno tady mam at si je vyzvednu. Tak sem si pro ne prijel opraveny byli fungujou doted dostal sem je ve stejne krabici jako sem jim dal ja u reklamaceCZC : Koupil sem manzelce batoh na notebook po 2 mesicich prasknul sev na rameni donesl vyplnil papiry odesel po 3 tydnech mi volali ze batoch mam. Prisel sem podepsal papiry ze prebiram a ono ejhle zadny opraveny batoh ale rovnou novej.CZC : Blbe sem si vybral grafickou kartu do PC cca po koupi sem ji sem vrati (Do 14 dnu bez reci vymemej nebo vratej penize) cca 10 minut u prodejce vybral sem si lepsi podlatit rozdil a hura domu.A co z toho plne Alza muze mit zisky ale to je tak asi vsechni protoze prisput firmy jako takovy je uplne na pic*. CZC sice nemusi mit takovy zisky ale zase je podle me spolechlivejsi coz uprednosnuju ikdyz treba zaplatim 150kc navic za desku atd... proto ja sem pro CZC.
Teda já nejsem žádnej specialista na češtinu, ale přelouskat ten váš projev to byl fakt záhul. Co se týče reklamace v Alza, tak je to vaše hloupost, protože si máte zkontrolovat správnost údajů. Mmj je to taky jedna z věcí, kterou podepisujete. To stejné balení vám jako vadí?No nevím jak batochy, ale batohy se nespravuji. Mění se za nové. To by vám vyměnili i v Alze.
Reklamace HDD u Alzy: Ve středu odesláno, v pátek zvonil u dveří člověk od PPL. Nový disk byl doma. :-OReklamacegrafické karty u CZC: Asi po 20 dnech přišel jiný kus. Sice byl výkonnější (ta moje verze už se nevyráběla), ale evidentně delší dobu používaný, bez návodu, bez původního CD s ovladači, bez jednoho kabelu, v krabici od úplně jiného modelu. Ne že bych potřeboval návod, ale tu svou grafiku jsem odesílat kompletně i s příšlušnetvím. Nicméně nakonec vrátili peníze. Potom mám ještě jednu nemilou s reklamací u CZC, ale to je na delší povídání.Takže já jsem zase pro Alzu.Ale na druhou stranu se dá spousta zboží koupit v jiných e-shopech levněji.
V životě cokoliv jsem reklamoval v této firmě, jsem byl totálně rozčarován. Nakupoval jsem jak na živnostenský list, tak i na jako fyzická osoba. Co se týče reklamací dle obchodního zákoníku, totální katastrofa, xkrát jsem se musel spojit s vedoucím reklamací aby se vůbec něco po měsíci a půl dělo. Nakonec jsem od této firmy upustil. Jako obyč zákazník jsem si zakoupil LCD monitor který jsem po roce musel reklamovat protože umřel. Zboží jsem zaslal pomocí spediční služby PPL, na webu v reklamacích byl monitor přijat až za týden, přitom na lince PPL mi bylo zdělen že balík byl převzat hned 2. den po odeslání. Reklamace trvala přesně měsíc + ten týden co si neprávem připočítali a doručení zpět opět týden. Na webu bylo napsáno odesláno, doručení pomocí PPL, číslo balíku dorazilo za týden a monitor pak 2. den. Monitor jsem měl pryč dohromady měsíc a půl, vrácení peněz jsem se nedomohl. Takže by mě zajímalo co tam pracuje za játra a divím se že tento shop ještě funguje jestli se chová stejně ke svým zákazníkům.
Á tak to máme stejnou skušenost. Já zase problém s pamětí neodpovídala inzerovaným specifikacím místo výměny my bylo doporučeno koupit jinou desku a přetaktovat :) .
To s tím zobrezením na netu je pravda.Je vzdy treba po tejdnu.Ale pocita se den prevzeti alzasoftem.to ze si to daji do nejakeho systemu pozdeji je jejich problem. Vzdy jsem jim toto rekl a nikdy nereli ani popel. Doklad o cislu baliku mam a datum prevzeti je taky zaznamenam minialne na PPLku. Taze cukat se nemohou.Chce to být tvrdší.mam vyzkoušeno, že kdyz je clovek moc hodny a odevzdany, tak vetsinou a ne jen zde se s vami snazi vyjebat. Kdyz tam ale udelat bengal, tak to vetsinou poresi.....musite byt ale v pravu a doporucuju mit nastudovany vase prave podle obc. zakoniku aby jste tam nervali a pak ze sebe neudelali idiota
Myslíte že je dobrý nápad přijít někam, kde něco potřebujete a hned ve dveřích všechny seřvat? To se pak vyloženě můžou všichni samou láskou přetrhnout. My se třeba snažíme vyjít zákazníkovi vstříc, co to jde nejvíc, ale když k nám přijde nějakej chytráček a začne na nás hned z fleku hulákat a nadávat, tak to projel kontumačně. Svým vstupem na scénu ze sebe udělá totálního vola i kdyby uměl Občanský zákoník nazpaměť i pozpátku.
to jsem neřekl.ja jsem byl vždy spokojem.Problem jsem nemel nikdy v Alze s reklamacemi.pouze jsem reagoval na přispevek, ze zbozi bylo zavedeno do sytemu pozdeji atd.tak jen rikam, jak to je.a verte, ze bejt neodbitnej neni naskodu, ale pouze, pokud s vami taky jednaji tak, ze si o to rikaji.pokud jednaji slusne a vstricne, tak taky budu taky tak reagovat a jednat.to je jasny.Pokud jste v pravu a oni se snazi sice svoji poddajnosti vas presvedcit, ze nejste, tak ze sebe nesmite delat blba a vse jim verit.Podotýkám, ze se jedna o vseobecnou informaci a nikoliv o utok na ALza.CZC neni vubec lepsi.vddy jde o konkretni reklamaci...takze nelze rict, ze Alza je spatny a CZC je dobry...je to kus od kusu.
Jo.Alza je v poho.Napriklad v nejlevnejsiobchod.cz jsem si koupil fotak.Po 3mesicich se poroucel.Sel jsem do kramu, reklamaci prevzali.38 den po prijeti jsme prisel kuli poreseni rekamace(na mail ani telefon nereagovai).Bylo mi oznameno, ze to jeste neni..Tak rikam ze maji ze zakona 30 dni.No a oni, ze bohuzel jeste eni.Rikam dejte mi tedy jiny fotak stejny, nebo jiny nebo penize, ze jedu na dovcu.Oni ze ne ze nemuzou.Po zavolani vedouciho mi bylo ozameno, ze mi nic nedaji, at prijdu za tyden.Volali majiteli, kdyz jsem uz rval a ten im po telefonu rekl, ze se mohu klidne soudit.Ani povidacky o obchodninspekci nezabrali.sedl jsem si v krame na schody a cekal na vyreseni.nakonec kdyz zavirali, tak jsem odmitl odejit a musel ame vyprovodit policie.ri jeji asistenci jsem vyzadoval, aby mi napsai potvrzeni, ze mi odmitli vydat penize nebo ine alternativni zbzi ci puvodni neopravene.Nakonec fotak prisel po týdnu, jako ze reklamace neuznana a ja si ho vyzvedl a hodil do kose a na vse se vybodl. (fotak stal 3500)Nez se slozite soudit a sice vyhrat ale nekam jezdit k soudu, oni by yse odvolávali atd.....ach jo.kupujzte dneska pak neco.Prava neprava stejne s vami zametou
Takze jsi jim potvrdil, ze vydrbat se zakaznikem se vyplati.
Víte, já vám to řeknu takhle. Než si něco koupím, tak si zjistím, kdo to opravuje a jaké jsou s nima zkušenosti. Pak se teprve rozhoduju o ceně, výbavě atd. Hlavně je to potřeba řešit přímo se servisním partnerem a ne s nějakým dobrodruhem v prodejně. Berte to jako profesní deformaci, ale takhle to dělám já a nikdy jsem žádný problém nezaznamenal. Druhá strana mince je, že v případě raklamace zvažuju, jestli mi vůbec stojí za to se táhnout na reklamační, řešit to tam a pak v případě vyřízení se tam táhnout znova pro vyreklamovanou věc.Jinak i na tyhle firmy a problémy existuje páka. Akorát je potřeba otravovat už před koncem 30 dnů. No a pak je to docela zabava.
Zkuste se ještě podívat na stránky OXID eShop. Verze Community Edition jako open source e-shop je tam ke stažení zdarma http://www.oxid-eshop.cz/...
musim rict, ze na rozdil od mnoha lidi mam s reklamacemi v alze velmi pozitivni zkusenosti .... 3x reklamovany hard-disk. 1x neuznano, 1x vymeneneno na miste, 1x vymeneno ve lhute1x reklamovany gps modul (evolve) - vymeneneno na miste1x reklamovany pameti do notebooku - vymeneno na miste.kdzy jsem pred svou prvni reklamaci cetl "ohlasy" na netu, tak jsem se tech reklamacich desil. ale jinak .. uplne v pohode.
Tak tady si hoši pěkně chválí svůj ocas ale skutečnost je jiná. Prý "bezkonkurenční skladové dostupnosti zboží"... no nevím, Brno je druhý největší město v ČR a na skladě nemají nic, je třeba si objednat zboží po netu a do obchodu Vám jej dovezou....pokud potřebujete něco narychlo koupit tak nemáte šanci...tak co je to k sakru za obchod?
http://interlink.tsbohemia.cz
vím, ale stejně pro mě osobně je lepší v brně softcom (lepší ceny a lepší lokalita - bohužel když člověk jede autem tak se nedá zaparkovat )
Nesnasim tyhle "zavodni jidelny". Sest pulek lidi, ten kdo my vydava zbozi, za ktere jsem si zaplati, me oslovuje "dalsi". Pripadam si tam jako na dopravnim inspektorate.3-[
Je to tak. Ten nejhorší dojem člověk získá právě na výdeji.Trocha úcty k zákazníkům by se hodila, ale když to jde bez ní, tak proč se snažit, že?Ono by se Vám asi také nelíbilo, kdyby se obsluha výdeje stále jen s někým vybavovala.
To já zas mám rád. Ne, když mě prodavač "otravuje", kámoška pokladní, u který je fronta jako kráva, se s ní vesele vybavuje, a ta má pak poloviční rychlost, ale když to hezky odsejpá, a nakupování mě neobtěžuje a nebere čas.A btw, "nový platební automat Alza PayBox" je bomba. Přijdu, vyberu (příp. už mám vybráno), během půlminuty zaplatim, a když přijdu v solidní dobu (je jich mnoho během celýho dne, stačí jen je znát), během tří minut jste na řadě ve skladu, a je to.I u CzechComputeru by se mohli polepšit a udělat něco víc uatomatizovanýho. Navíc u toho okna dole je málo prostoru, i když už je tak konečně alespoň televize a nějakej ten automat na kafe, takový židličky a dnešní noviny by taky bodly...
V CZC se u pokladny obvykle zdrzim tak 60s, platim kartou.Cela nakupovaci akce trva typicky do 15min. To se mi zda velmi dobre. Mira automatizace je optimalni.A u vydeje uz televize je. Nevsiml jste si?
Bohužel jako každej dělám občas překlepy a tudíž tam je "tak" místo "tam", byť jsem si myslel zpětně, že přesto bude pohopeno :)
a pochopeno :)
Njn. Jenže mě se stalo, že jsem zaplatil na PayBoxu a ihned jsem šel na výdej a ejhle prošvih sem to a nakonec tam vytvrd asi 20 minut. Moje číslo bylo někde jinde. Ani ne mezi zmeškanými. :-/ Samo, že příště zaplatím zase na PayBoxu a pokud budu zase svoje číslo vidět na obrazovce někde bokem pujdu hned k pultu a budu se dožadovat zboží.
To máš jednoduchý,když se ti to nelíbí, tak tam nekupuj. Právě o tom to je , o té možnosti volby.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.