reklama

Zprávy nemusíte hledat, přichází za vámi

„Moje zprávy“ si mohou uživatelé Facebooku přiřadit mezi své aplikace. Pomocí nastavitelných boxíků si jednoduše vyberou oblast, která je zajímá, i počet novinek, které se jim mají najednou zobrazovat. Původní a ověřené zprávy tak mají ve své oblíbené sociální síti stále po ruce.

Zvolit si mohou zprávy z domova, ze zahraničí, sportu, kultury nebo vědy a techniky, ale i publicistiku.

Kateřina Křenová, vedoucí redakce internetového zpravodajství, vysvětluje:

Impulsem k vytvoření této aplikace byl fakt, že stále více lidí využívá Facebook i pro služby jako je e-mail nebo chat. Proč jim tedy neposkytnout v rámci této sociální sítě i kvalitní zpravodajství, které si podle svých preferencí upraví přímo uvnitř svého profilu? Komentovat a sdílet vybrané zprávy nabízí už naše fanouškovská stránka na Facebooku, toto je další krok.“

Nová aplikace navazuje na možnost personalizace části samotné homepage portálu zpravy.rozhlas.cz, která je v České republice mezi ostatními zpravodajskými weby ojedinělá.

Web zpravy.rozhlas.cz se ale zásadně liší i obsahem, který poskytuje.

Informace, které zde naleznete, produkuje Český rozhlas původně pro své vysílání, proto je součástí většiny z nich i podoba v reálném zvuku. „Zprávy si můžete stáhnout do svého MP3 přehrávače a poslechnout si je třeba na cestě do práce,“ doplňuje Kateřina Křenová výhodu příspěvků v audio formátu na internetu.

Zpravodajský web Českého rozhlasu dále nabízí pouze původní a ověřené zprávy bez bulváru. Informace o dění v České republice zajišťuje hustá síť zpravodajů, zahraničí monitorují stálí zpravodajové ve 12 zemích světa, k významným světovým událostem vysílá rozhlas i zvláštnízpravodaje. Dále přináší neustále aktualizované dopravní zpravodajství založené na informacích Zelené vlny.

Jako jediný zpravodajský portál poskytují zpravy.rozhlas.cz informace o dění v České republice v pěti světových jazycích a neobsahuje reklamu ani komerční sdělení.

Novou facebookovou aplikaci připravila pro internetové zpravodajství Českého rozhlasu internetová agentura SYMBIO Digital.

reklama